دوشنبه 29 آبان 1391 - 20:30

گاف یک سایت در مورد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز : شب یکشنبه 28 آبان تعدادی از نمایندگان به دعوت رئیس جمهور در پاستور دور هم جمع شدند.

نکته جالب این که برخی از سایت ها در خبری کذب مدعی شدند که بزرگواری نماینده کهگیلویه و بهمئی در این جلسه حضور نداشته است و دعوت رئیس ججمهور را نپذیرفته است،  که برای اطلاع خوانندگان محترم عکس هایی  این جلسه را به نقل از سایت الف و خبرگزاری فارس انتشار می دهیم تا واقعیت ماجرا مشخص شود.

غلام محمد زارعی ردیف دوم و غلامرضا تاجگردون گوشه سمت چپ

در واقع هر سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور داشتند.

بزرگواری در حال درخواست از رئیس جمهور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16066
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بزرگواری فقط میتونه نیروهای فامیل و خانوادگیشو به ریاست برسونه ولاغیر بود ونبودش در چنین جلساتی جه تاثیری به حال مردم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      واقعاگل گفتی-فقط بلده ا… ب…… بیسوادو بهش پست بده که …… فرد دهدشته خدا…….. بحق …..

  2. دهدشت 30 تی گفت:

    ممنون بویر که خوبی های حاج آقا را هم می بینی و بی طرفی خود را ثابت می کنی

  3. احمد 2 گفت:

    درود خدا بر بچه ها تیز بین و با هوش بویر نیوز

  4. احمد 2 گفت:

    راستی تاجگردون جزو سئوال کننده گان از ریس جمهور است بزرگواری آنجا چکار میکند.بعضی ها میخوان ادای تاجگردون را دربیارن…

  5. بویراحمدی گفت:

    مه ویبو یه جی مفتخوری بو و ای …. نروه

  6. بابکان گفت:

    سلام برحسین خون خدا

  7. اعتماد بابکان چرام گفت:

    چرام شهر زیبا وپاکی است به خاکش مینازیم

  8. ناشناس گفت:

    اکی

  9. محارب با گ........ گفت:

    اختلاف افکنی قومی و قبلیه ای خواست جریان انحراف قبل از انتخابات است.ع.. و … و دیگر استخوان خوران این جریان نفس های آخر خودشون رو تو این جریان دارن میکشن و چاره ای جز ……….کردن و ……. در مقابل خواست این جریان ندارند ع …….با کامنت بازی تو سایت جوانفکر وقتی از اعتماد ملی و ابتکار پوست عوض کرد و جرینگ جرینگ سکه ها برای پادویی جوانفکر به سمت ……. کشوندنش ،امثال … مثل … و سایر پادوهایی دیگری رو اجیر و ماموریتشون کوبیدن بر طبل اختلافات و تشدید اختلافات با مباحث تغییر نام استان و تاریخ بویراحمد و… هست.به زودی گردن این …….. شکسته میشه…

  10. ایران گفت:

    دروغ تا چه حد……… یعنی میخوان بگن بزرگواری خیلی مستقل و چنان و….
    بابا بلد نیست یه دستگاه کامپیوتری تو مجلس رو باهاش کار کنه….
    سی ان جی رو نمیتونه تلفظ کنه…….

  11. ملت چقد دروغ میگن!! عکساش که موجوده گفت:

    كدام نماينده استان دعوت رئيس جمهور را نپذيرفت؟
    احمدی نژاد در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور گفت که این طرح حق نمایندگان است و من تا 10 روز اینده در صحن علنی مجلس حاضر خواهم شد تا به نفع نظام و انقلاب کار کنم.

    دو نماينده استان كهگيلويه بويراحمد (زاگرس) در مجلس نهم شوراي اسلامي در جلسه نرخي از نمايندگان مجلس با رئيس جمهور اسلامي شركت كرده اند.

    اسامی نمایندگان حاضر در جلسه امشب پاستور به این شرح است:

    امیرآبادی فرآهانی،امینی،جباری،جلیلیان ، فاطمه آلیا، آذین ، مرادزهی، رسایی، غضنفرآبادی، کائیدی، کریمی قدوسی، قاضی زاده ، سعدون زاده، تاجگردون، شوشتری ، ابوترابی اصفهان، مهناز بهمنی، علیلو، عباسی گنبد، رجبی، دوگانی، کیایی نژاد، امیری کهنوج، منصوری آزادشهر، کوچک زاده ، زارعی بویراحمد، زهره طبیب زاده، هاشمی میناب، فیروزی نطنز، برومند، فیاضی ، سیامک مره صدق، کارخانه، بحرینی، نجابت، بشیری، سلیمی، ایرانپور، عباسپور بویین زهرا، بیگلری، حسینی اهواز، نوری، بیرانوند، روح الله حسینیان، مهرداد بذرپاش، ذوالانوار، سادات ابراهیمی، محمد اسماعیلی، بهمئی رامهرمز، کوثری، جوکار، طاهری گرگان، امامی گرگان، نبویان، سنایی، موسوی خدابنده، افضلی اردبیل، پژمان فر، زارعی تهران، محبی سنقر، منوچهری جوانرود، یحیی زاده، سودانی، ناصری، نیاز بابل ،احمد شوهانی و ضرغام صادقی

    با توجه به اسامي ذكر شده به نقل از اعتدال “سيد علي محمد بزرگواري” ديگر نماينده استان از حوزه انتخابيه كهگيلويه ، بهمئي و چرام كه از طيف اصولگرايان مجلس بشمار مي رود دعوت رئيس جمهور را رد و در اين جلسه حاضر نشد؛ اين در حالي است كه “تاجگردون” اصلاح طلب كه نامه سوال از رئيس جمهور را هم امضاء كرده بود در اين جلسه حاضر و حتي براي سخنراني در اين جلسه نام نويسي كرده بود.

    يكي ديگر از نمايندگان مجلس كه خواسته نامش فاش نشود در گفتگو با مهر تصریح کرد: در جلسه دیشب برخی نمایندگان در خصوص نامه رئیس جمهور به استانداران سراسر کشور که گفته می شد از آنها خواسته تا با نمایندگان همکاری نکنند، انتقاد کردند و احمدی نژاد خطاب به آنها گفت که نامه به استانداریها به این شکل که شما می گویید نبوده و بلکه هر وقت که ما از استانداریها پاسخ می خواستیم آنها به ما می گفتند فلان نماینده گفته که چنین شود ما هم به آنها ابلاغ کردیم از این به بعد طبق قانون عمل شود.

    بویر نیوز مرسی.
    دمتون گرم.
    حال دادین شدید.

  12. بهنام گفت:

    ان سایته به نقل از سایتی زده بود نه اینکه خودش گفته بود ضمن اینکه تصویر فتوشاپ شده است و ربطی به جلسه چند روز پیش ندارد.
    خودتان گاف دادید

  13. میرزا از دهدشت گفت:

    درود بر روشنگری های بویر نیوز که بی طرفانه عمل می کنید و ما طرفداران خود را سربلند کردید

  14. قابل توجه استاندار محترم گفت:

    بااحترام
    بزرگواری فقط دربه در ادارات می گردد ودر کارهای جزء وریز مدیران دخالت می کند فلان چیز را فلان کن وفلان کس را کجا ببر فلان اموال را به فلانجا بده و واقعا جای شرم دارد شان نمایندگی خیلی بالاتر از اینهاست
    مدیری که حتی برای یک آبدارچی هم باید دستور بگیرد چطور می خواهد یک استان را اداره کند
    کجا آزادی عمل دارد
    استاندار محترم لطفا اجازه ندهید مدیرانتان این قدر تحقیر شوند

  15. سوق سرافراز گفت:

    عکس در خواست بزرگواری مال این جلسه نیست مال جلسه افطاری نمایندگان ورئیس جمهور است

  16. حقگو گفت:

    بزرگواری تمام ارزشهای نظام رادارد وحق دارد ازهرکسی سئوال کند درود بربزرگواری اگر شمامدعیانن دروغین راست میگویید مسستندتان چیست

دیدگاه شما