یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:09

رضوانی :نزاع‌های دسته جمعی معضلی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد

بویر نیوز – معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آسیب‌های مهم در این استان را نزاع‌های دسته جمعی عنوان کرد و گفت: به علت بومی و قبیله‌ای بودن منطقه میزان نزاع‌ها در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است.

خبرگزاری فارس: نزاع‌های دسته جمعی معضلی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد

فارس: کارگروه تخصصی بانوان و خانواده با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اعضای این کارگروه برگزار شد.

غلامعلی رضوانی اظهار کرد: کلیه اعضای حاضر در جلسه برنامه‌های کاری خود و نظراتی که در جهت پیشبرد اهداف خانواده مؤثر بوده را ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آموزش و پرورش را به عنوان متولی تحکیم بنیان خانواده برشمرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دولت و ابلاغ آن به تمامی نهادها و ادارات در سطح کشور باید به میزان اعتبارات دریافتی برنامه و کار ارائه شود.

رضوانی مهم‌ترین علل آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد را نزاع‌های دسته جمعی عنوان کرد و بیان داشت: مسئولین باید برای آغاز یک حرکت که متناسب با فرهنگ بومی منطقه است حرکت کنند و از میزان ظرفیت‌های مردمی در جهت کاهش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نهایت استفاده شود.

وی ابراز داشت: به منظور شناسایی خانواده‌های موفق باید عوامل موفقیت آن‌ها مشخص شده و با هماهنگی لازم به منظور آشنایی جامعه با این افراد و خانواده‌ها از طریق صدا و سیمای استانی اقدامات لازم ارائه و اعمال شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در زمینه تعطیلی پنج‌شنبه بانوان در ادارات شرایط و برنامه‌های مدیران اجرایی نهادهای مربوطه مدنظر قرار گرفته شود و در جایی که امکان تحقق آن هست اجرایی گردد به شرطی که به جامعه آسیبی نرسد.

این مسئول سیاسی تاکید کرد: اعتبارات فرهنگی در اختیار دستگاه‌های فرهنگی بوده و استاندار هیچ‌گونه اختیاری در این خصوص ندارد.

رضوانی تصریح کرد: آسیب‌های جدی که در مورد حجاب در تمامی سطوح داریم رعایت نکردن اصل حجاب برخی زنان و مردان بوده که اقدامات لازم در این خصوص اعمال و مقرر گردد و تابلوهای ثابت با مضامین عفاف و حجاب در سطح شهر با هماهنگی شهرداری‌ها نصب شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15994
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما