یکشنبه 1 شهریور 1394 - 12:40

یک اجحاف بزرگ در حق کهگیلویه و بویراحمد، آقایان دکتر سرلک و دکتر خادمی لطفا کاری کنید!

برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در کهگیلویه و بویراحمد هم حق کهگیلویه و بویراحمد است و هم وظیفه اش!

گروه دانشگاه – یکی از اعضا هیئت علمی دانشگاه پیام نور در مطلبی خطاب به رئیس دانشگاه پیام نور کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را مطرح نموده است.

به گزارش بویرنیوز، متن یادداشت بدین شرح است:

سخنی چند روز پیش از زبان رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در یک نشست خبری جاری شد که مطلبی بس نگران کننده در دل خود داشت.

از سال گذشته پیام نور خود متولی شد تا بزرگداشتی در شان و منزلت آیت الله ملک حسینی برگزار کند و سخنان مسئولین این دانشگاه نیز حاکی از شناخت درست از شخصیت ملی این عالم برجسته و نوید دهنده برگزاری نشستی در حد و اندازه ایشان بود.

آنگونه که رسانه ها هم اطلاع می دانند و مسئولین این دانشگاه صحبت می کردند اردیبهشت ماه سال 94 زمان برگزاری این همایش بود، اما اردیبهشت گذشت و اکنون در شهریورماه خبر از انتقال این کنگره به استان فارس است.

آیت الله ملک حسینی کهگیلویه و بویراحمدی بوده و هموار به آن افتخار کرده است و زشت نیست امروز بزرگداشت آن در جایی غیر از زادگاهش برگزار شود؟

اینجا و در کهگیلویه و بویراحمد مردم با خاطرات ملک حسینی انقلاب را به یاد میآورند و خاطره حضور ایشان در میان مردم و مردم داری ایشان هیچگاه از خاطر این مردم پاک نمی شود، چگونه و با چه منطقی در جایی از ایشان تجلیل شود که مردمش آشنایی چندانی با وی ندارند.

برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در کهگیلویه و بویراحمد هم حق کهگیلویه و بویراحمد است و هم وظیفه اش!

در ثانی پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت عظیمی دارد که نیازمند توجه مسئولین این دانشگاه در کلان اسشت.

آقای دکتر سرلک؛ می دانیم که برخی مدیریت ها در درون استان کاهلی داشته و روند توسعه را عقب انداخته اند اما با شناختی که از روحیه شما داریم می دانیم شما توجه خاصی به مناطق محروم و خصوصا لر نشین دارید.

دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 15 هزار دانشجو نسبت به جمعیت خود در رتبه های اول کشور از نظر تعداد دانشجوست اما مشکلات بسیاری گریبانگیر این دانشگاه است که فقط و فقط حمایت جنابعالی را می طلبد.

پیام نور دانشگاه کوچکی نیست، استاندار این استان عضو علمی پیام نور است و مدیرکل راه و شهرسازی ان دانشجوی مدیریت پیام نور بوده و این دانشگاه در استان نخبه های زیادی خصوصا از نسل انسان های محروم از نظر مالی را تحویل اجتماع داده و از این حیث نیازمند توجه و عنایت خاص جنابعالی است.

جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، شما که خود عضوی از این دانشگاه هستید انتظار داریم نسبت به حل مشکلات آن کوشاتر باشید و برای رشد فرزندان نخبه اما محروم که چتر پیام نور آنها را پوشش داده شما نیز آستین بالا زده و کمک کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159914
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عضو سابق گفت:

    اینم حتما تقصیر هدایتخواه و … بوده!!!
    بابا اینا هیچ کاری نمیکنند. عجب مدیرانی داره استان ماااااااااااااااا

  2. ناشناس گفت:

    خداخیرت بده دکتر سراج واقعا داری زحمت میکشی خداتوفیقت بده

    • دوست گفت:

      انشااله که موفق وموید باشید دکتر سراج ما هم امید مان به شماست که دانشگاه پیام نور را رشد وبالندگی بهش بدید در استان چونکه جنابعالی بچه این استان محروم هستی ما هم شناختی که از جنابعالی داریم میدانیم که انشا اله موفق خواهید بوداااااااااا

  3. مهدی گفت:

    امیدی به استان نیست دوره قبل هم معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد پیگیر بود ولی بی نتیجه علتش هم عدم تجربه کافی دراینگونه همایشها بوده وهست سازمانهای مروم نهاد هم  راستان وجود ندارد.

دیدگاه شما