جمعه 30 مرداد 1394 - 13:38

تجلیل از دو آزاده به نمایندگانی از آزادگان کشور، یک کهگیلویه و بویراحمدی در میان تجلیل شدگان

مؤسسه‌ای که تنها تشکیلات رسمی آزادگان سراسر کشور محسوب شده و به ‌طور خصوصی، اما با پشتیبانی دولت اداره می‌شود

گروه فرهنگی – از دو تن از آزادگان به نمایندگی از آزادگان کل کشور تجلیل شد.

download (1)

اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور در گفتگو با بویرنیوز گفت: به مناسبت ٢۶مرداد سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی جامعه ورزشی کشور در اغاز مسابقه پرسپولیس و ذوب اهن در ورزشگاه ازادی از دونفر از ازادگان به نمایندگی ازادگان کل کشور تجلیل بعمل آمد.

وی گفت، در این مراسم، ازاده سرافراز فریبرز خوب نژاد از ازادگان استان کهگیلویه و بویر احمد که در نوجوانی و هنگامی که مجروح شده بود به اسارت دشمن بعثی درامد و پس ازشکنجه های طولانی و طاقت فرسا در سال ۶٩به اغوش وطن بازگشت و مدیر حوزه ریاست ستاد ازادگان و مدیر موسسه پیام ازادگان و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و سرتیپ پاسدار سعید طایفه نوروز که فرماندهی سپاه همدان را قبل از اسارت بعهده داشت وبعد از ازادی مسوولیت های مختلفی از جمله رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح ،رییس ستاد ازادگان را در کارنامه خود دارد، تجلیل به عمل آمد.

l9d9rxr01up8uhgi8a

به گزارش بویرنیوز، فریبرز خوب ‌نژاد» متولد 1344، اهل کهکیلویه و بویراحمد است. جوانی را با طلبگی آغاز کرد، اما جنگ وادی دیگری را پیش راهش گشود. او در عملیات بدر در سال 1363 به اسارت دشمن درآمد و چند اردوگاه عراقی؛ به‌ خصوص اردوگاه‌های «رومادی» را تجربه کرد. فریبرز خوب ‌نژاد، فوق ‌لیسانس کارگردانی دارد و هم ‌اکنون معاونت هنری مؤسسه فرهنگی «پیام آزادگان» را در یک ساختمان قدیمی واقع در میدان فردوسی تهران برعهده دارد. مؤسسه‌ای که تنها تشکیلات رسمی آزادگان سراسر کشور محسوب شده و به ‌طور خصوصی، اما با پشتیبانی دولت اداره می‌شود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159637
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    جناب آقای یارنسب جای بسی افتخار هست که یک هم استاني مثل شما داریم،که همواره برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که بی شک فاخرترين نحوه ی حضور در عرصه ی فرهنگ ایرانی و اسلامی ست همت می ورزید.

  2. سیدحافظ گفت:

    سلام درود برازادگان سرافراز وجناب خوب نژاد افتخار ایل بزرگ بهمیی  موفق منصور باشید

  3. منطقی گفت:

    درود بر شیر مرد بهمئی . بهمئی های غیور و بزرگ

دیدگاه شما