پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:36

دادستان یاسوج منصوب شد (عکس)

وی اظهار کرد: در حوزه امور آب، امسال چهار پرونده تشکیل شده و در سه ماهه اول امسال 23 فقره پرونده قضایی درحوزه میراث فرهنگی به دستگاه قضایی وارد شده است.

نشست مشترک دفاع از حقوق بیت المال و پیشگیری از وقوع جرم با حضور مسئولان قضایی، اجرایی و انتظامی استان در دفتر حوزه ریاست دادگستری کل برگزار شد.

به گزارش”بویرنیوز” به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الاسلام مزارعی در این نشست گفت: در جاهایی که زمین­های ملی توسط افراد تصرف می­شود به جای قلع و قمع کردن، رفع تصرف و سند به نام دولت صادر شود، زیرا در این روش تخریب طبیعت به حداقل می رسد.

41380_529

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به این مسأله که افراد سودجو به حریم رودخانه­ها هم رحم نمی کنند­، گفت: بزرگترین ظرفیت این استان محیط زیست استان است، پس چرا بسیاری از زمین­ها و اماکن غیر شخصی به نام دولت سند صادر نمی­شود.

حجت الاسلام مزارعی اظهار کرد: قطع درخت 20 ساله، وجهه خوبی ندارد ، زیرا با ایجاد حاشیه سازی همه نهادهای حاکمیتی زیر سوال می­روند.

وی هشدار داد: با افراد دولتی، غیر دولتی و ذی نفوذ که زمینه تصرف منابع ملی را برای افراد سودجو فراهم می کنند برخورد جدی می شود.

در ادامه الماس گشتاسبی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: در موضوع تصرفات منابع طبیعی دو هزار و 72 پرونده در سال گذشته تشکیل شده که هزار و 619 پرونده به نفع منابع طبیعی و  453 پرونده بر علیه منابع طبیعی صادر شده است.

وی همچنین بیان کرد: در سال گذشته 349 هکتار توسط سودجویان تصرف و تخریب شد، اما در مجموع 447 هکتار از متصرفان، خلع ید شده است، که بخشی از این تصرفات مربوط به سالهای گذشته بوده است.

گشتاسبی گفت: در سه ماهه اول امسال 115 هکتار تخریب و تصرف شد، و 52 هکتار خلع ید شد یعنی نسبت تصرفات به خلع ید دو برابر شده است و همچنین در حوزه محیط زیست 56 درصد کاهش تخریب بوده است.

وی اظهار کرد: در حوزه امور آب، امسال چهار پرونده تشکیل شده و در سه ماهه اول امسال 23 فقره پرونده قضایی درحوزه میراث فرهنگی به دستگاه قضایی وارد شده است.

شایان ذکر است در  پایان این نشست “مهرداد کرمی برد سفید” به عنوان دادستان جدید مرکز استان معرفی شد .

به گزارش بویرنیوز، کرمی پیش از این بازرس کل استان بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159580
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دادگاه گفت:

    انشالله آقای کرمی موفق باشد و به زودی ایشان را در پست رئیس کل دادگستری استان ببینم چون واقعا شایستگی دارد

  2. شر یعت پور گفت:

    سر ورعزیز و ارزشمند این انتصاب میمون و مبارک را تبریک میگویم انصا فا ایشان بکی از بهتر ین قضات قوه متد ین شجا ع و نترس و اخلا ق مدار تبر یک به مردم استان و کار کنا ن قضا یی مو فق باشند

  3. صادقی فرشاد گفت:

    انتصاب شایسته را خدمت دوست عزیز جناب کرمی که الحق وانصاف سزاوارانه صورت پذیرفته خدمت جامعه قضایی استان ومردم استان تبریک عرض می کنم.

  4. پناهی گفت:

    انتصاب شایسته

  5. ستاره عدالت گفت:

    ضمن تبریک به ایشان ومردم عزیز یاسوج و توفیق روز افزون ایشان…امیدوارم که آقای کرمی بتواند تمام بی عدالتی ها وبی انصافی های گذشته را نه تنها جبران بلکه بارویکردی جدید وبادیدی باز ورعایت حقوق تمام افراد بعنوان سرلوحه امور خود،بازوی توانمندریس کل دادگستری استان در لایه روبی وغباررویی ازنماد عدالت در کارنامه خویش ثبت وماندگار نماید…

  6. تبریک گفت:

    ولی حیف شد ،بازرسی استان داشت جایگاه واقعی خود در مبارزه با متخلفان را پیدا می کرد.

  7. محمد گفت:

    جناب اقای کرمی خدمت جنابعالی تبریک عرض می کنم موفق باشیدجناب اقای دکتر صالحی از نیروهای باسواد استا دانشگاه و باصداقت می باشند با جنابعالی همکاری دارند

  8. ظهرابی گفت:

    جناب آقای کرمی انتصاب شایسته شما را در پست جدید تبریک گفته و از خداوند منان برای شما توفیق روز افزون را خواستاریم. 

  9. برق گفت:

    باسلام خدمت آقای کرمی انتصاب بجای شما را تبریک عرض میکنم انشاءالله موفق باشی

دیدگاه شما