چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:44

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس منصوب شد (+عکس و سوابق)

بموجب اين حكم و بنا به پيشنهاد استاندار محترم فارس به سمت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري منصوب مي شويد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، متن حكم دكتر عبدالرضا رحماني فضلي خطاب به پژوهش جهرمي به شرح زير است:
جناب آقاي هادي پژوهش جهرمي
سلام عليكم
بموجب اين حكم و بنا به پيشنهاد استاندار محترم فارس به سمت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري منصوب مي شويد.
اميد است ضمن تلاش در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با كليه نهادها، سازمان ها و دستگاه هاي كشوري و لشكري استان و بهره گيري از استعدادها و توانمندي نيروهاي لايق، دلسوز و كارآمد در تحقق برنامه ها و سياست هاي دولت تدبير و اميد و وزارت متبوع و نيز خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم شريف استان موفق باشيد.
توفيق روزافزونتان را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي”مدظله العالي” در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحماني فضلي
وزير كشور

81723841-70102168

گفتنی‌ست، پژوهش که تجربه معاونت سیاسی استانداری فارس را در گذشته دارد، پیش از این رئیس شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی و عضو هیئت مدیره شورای بنیاد باران این استان بوده است.

در کارنامه کاری وی ریاست جهاد سازندگی جهرم، ریاست جهاد دانشگاهی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد، بخشدار مرکزی اسفراین، فرماندار گناباد و کاشمر، مدیرکلّ سیاسی انتظامی استانداری فارس در دوران استانداری در دولت اصلاحات، معاون سیاسی استاندار فارس و گلستان، سرپرست استانداری گلستان، معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خراسان بزرگ پیش از تقسیم و خراسان رضوی پس از تقسیم در دوران اصلاحات، قائم مقام ستاد بازسازی و نوسازی ضلع شمالی حرم امام رضا (ع) دیده می‌شود.

خبرپارسی نوشت:پژوهش سابقه معاونت سیاسی – امنیتی استانداری‌ فارس را نیز در زمان استانداری صحرائیان در کارنامه دارد.او در سال ۷۹ و در جریان سفر رئیس دولت اصلاحات به شیراز پرده از توطئه علیه رئیس جمهور وقت برداشت.
گفت و گویی که سردبیر وقت ایسنا با پژوهش داشته وی بیان داشت:حركت سنجیده و كوری در طول سفر ریاست جمهوری به شیراز در شرف شكل‌گیری بود كه عوامل این حركت سازمان یافته محفلی در نطفه خفه شد.
او گفت: افرادی كه در این حركت سازمان یافته محفلی شركت داشتند، دستگیر شدند و موضوع در دست بررسی و پیگیری است.
وی شایعه‌ی مربوط به توزیع ۱۵۰ هزار پوستر دكتر مصدق در كنار پوسترهای خاتمی در جریان سفر ریاست جمهوری به شیراز را تأیید كرد، اما در خصوص معرفی این حركت سازماندهی شده‌ی محفلی، گفت: اجازه بدهید موضوع بررسی شود و مسیر قانونی‌اش را طی كند، زیرا این حركت نیاز به بررسی دقیق دارد، چرا كه این حركت یك توطئه‌ی تبلیغاتی سنگینی بود كه در شرف شكل‌گیری بود.
پژوهش در پاسخ به این پرسش كه آیا این حركت از سوی گروهی سازماندهی شده و هدایت شده بود، گفته بود: با بررسی و تحقیق بیشتر و دقیق، افراد دخیل در حادثه را معرفی خواهیم كرد.
آیا پژوهش باز هم حرکت های محفلی را در نطفه خفه خواهد کرد؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159469
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کاش زودتر به دکتر مطهری حمله میشد

دیدگاه شما