یکشنبه 28 آبان 1391 - 0:54

برپایی تکیه عزاداری محرم در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

بویر نیوز– رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال و در دهه محرم و در سالن الغدیر دانشگاه پیام‌نور مرکز این استان تکیه عزاداری سالار شهیدان برقرار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برپایی تکیه عزاداری محرم در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

دکتر رضا یوسفوند با بیان اینکه اکنون در نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر تفکر عاشورایی توانسته‌ایم همه مشکلات را پشت سر بگذاریم، اظهار کرد: دشمنان اکنون بیش از هر چیز از ترویج این تفکر در کشور ما هراس دارند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دانشگاه باید بیش از سایر نهادهای فرهنگی کشور با چنین تفکری آشنایی پیدا کند چراکه نسل جوان و آینده‌ساز کشور و مدیران ارشد باید از همین دانشگاه و با چنین تفکری آینده نظام اسلامی را بسازند.

یوسفوند ادامه داد: این مرکز دانشگاهی در استان در امور فرهنگی به ویژه اموری که با موضوعات دینی و مذهبی سر و کار دارد فعالیت گسترده‌ای دارد چراکه معتقدیم برای ساختن کشور و استان در آینده به نیروهای متخصص دارای تعهد نیاز داریم.

این مسئول یادآور شد: به همین منظور و در راستای گرامی‌داشت ایام محرم برنامه‌ریزی گسترده‌ای از قبل توسط همکاران ما در دانشگاه صورت گرفته که امسال برنامه‌هایی به مراتب متنوع‌تر از سال‌های گذشته داشته باشیم.

یوسفوند با بیان اینکه در این دهه تکیه عزاداری در سالن الغدیر دانشگاه پیام‌نور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود، عنوان کرد: به همین منظور دو تن از مبلغین حوزه علمیه قم برنامه‌های تکیه عزاداری ما را رونق خواهند بخشید.

وی تبیین فلسفه قیام عاشورا برای دانشجویان را مهم‌ترین هدف برپایی این تکیه دانست و گفت: به دنبال ایجاد کلاس درس بصیرت‌افزایی در اینگونه از برنامه‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با همکاری و تعامل امور فرهنگی و بسیج دانشجویی این برنامه‌ها تدوین شده و با محوریت این دو نهاد به دنبال برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سالار شهیدان در دانشگاه پیام‌نور هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15942
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    دکتر انشا اله اجر شما وهمکارانتون با آقا ابا عبدالله

دیدگاه شما