دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:18

جلسه محرمانه محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون

در این دیدار موضوعات انتخاباتی رد و بدل شده و این جلسه به منظور اجماع و هماهنگی بیشتر برای همکاری در انتخابات تشکیل شده بود.

گروه سیاسی – محمد بهرامی شهردار سابق یاسوج و نامزد انتخابات مجلس و غلامرضا تاجگردون با هم دیدار کردند.

یک منبع آگاه به بویرنیوز خبر داد، با هماهنگی غلامرضا پناه، بهرامی به دیدار تاجگردون رفت.

در این دیدار موضوعات انتخاباتی رد و بدل شده و این جلسه به منظور اجماع و هماهنگی بیشتر برای همکاری در انتخابات تشکیل شده بود.

جزئیات بیشتر این جلسه را در آینده منتشر خواهیم نمود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159331
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بويراحمدي گفت:

    فكر كنم اقاي بهرامي با توجه به روحيه اصلاحطلبي و همسو بودن با دولن گزينه به مراتب بهتري از زارعي است ؛ ديداري كه با دكتر تاجگردون داشته هم مويد اين موضوع است 

    • نگین تاجی گفت:

      تاجگردون عاقل تر و باغیرت تر از اونه که بخواد به هم تباران تیرتاجی خود پشت کنه و موضوع فقط به اصرار پناه و بهرامی بوده و تاجگردون هم بهشون افتخار داد.

    • ناشناس گفت:

      اینجا که مشخص می شود دکتر بهرامی نفوذ ش از سید باقر بخاطر ارتباطی که در این چند سال در فصول سرما و گرما حفظ کرده است بیشتر است .

    • صادق گفت:

      زارعی خیلی به مراتب بهتر از بهرامی است از لحاظ مدیریت ،مردمی بودن،پیگیر،فعال ،خستگی ناپذیر بودن ومتعلق به همه بودن و………/

  2. محسني نسب.دانشجوي دكتراي اديان خارجي دانشگاه فردوسي مشهد گفت:

    با سلام. محمد بهرامي با حضور در جلسه انتخاباتي با تاج گردون عملا به اصلاح طلبان شهرستان بويراحمد دهن كجي نموده است.
    جناب آقاي بهرامي وقتي مطلع شده اند كه در بين اصلاح طلبان شهرستان بويراحمد و در راس آنها سيد باقر موسوي اهميت و جايگاهي ندارند ،دست به دامن غلام رضا تاج گردون شده اند.
    وا واقعا اين ننگ بزرگ براي بويراحمد خواهد بود كه فردي كه ادعاي نمايندگي اين حوزه را دارد براي پيشبرد منويات و مقاصد خود به يك فرد خارج از حوزه انتخابيه متوسل گردد.

    • موافق گفت:

      نظر بجا و منطقی دادید.

      • بویراحمدی گفت:

        دوست عزیز چرا زمانی که در جلسه اصلاح طلبان استان فقط از سید باقر موسوی دعوت کردند و بقیه را در نظر نگرفتند امثال شما ها موضع گیری نکردید؟

    • متین گفت:

      دو تا سوال لطفا هر کسی میدونه بنده رو هم راهنمایی کنه 1- جناب آقای بهرامی عزیز چه سابقه سیاسی مربوط به اصلاحات دارد 2- چه عملکرد هایی از طرف جناب بهرامی بزرگوار باعث خشنودی مردم غیور بویراحمد شده است

      • saed گفت:

        معرفی یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت-تغییر وضعیت ظاهری شهر به حالتی بهتر- ایجاد انگیزه ورزشی بین جوانان و….حتما باید کاری شخصی واسه شما و امسال شما انجام بگیرد تا فردی قابل قبول باشد؟

  3. مراد گفت:

    اقای بهرامی عزیز بویراحمد با این کارها و این اقدامات ناشیانه اشناست تو فقط میخوای به قدرت برسی حتی با دهن کجی به بویراحمد و دنا مردم بویراحمد اصلاحاتی میخواهند از جنس موسوی و غریب پور نه یک اصولگرا مث شما که برای قدرت حاضر به دست و پای تاجگردون  بیفته…برات متاسفیم 

  4. بازنشسته گفت:

    داشته هاتون را ازدست ندهید کشور تبعات تحریم ها را داشته حاج زارع شخصیت توانمندی دارد بگذاریم در شرایط جدید خودش را نشان دهد

  5. بيسواد گفت:

    مو خو سوادي نيارم
    اما چند مطلب دارم براي با سواد هاي عزيز:
    1- مگه قبلا آقاي بهرامي نگفته بود اگه موسوي بياد ،به نفع ايشان كناره گيري مي كنم. اصلا سيد باقر بزرگه همه است و ما وظيف داريم در خدمت ايشان باشيم و از اين حرف ها …….
    2- چطور شده كه الان آقاي به اصطلاح اصلاح طلب و مريد جناب سيد باقر به جاي كناره گيري به ديدار آقاي تاج گردون رفته اند؟؟؟؟؟اصلا اگه قرار به ديدار بوده چرا به ديدار سيد نرفته اند؟؟/
    3- اصلاح طلبان خصوصا اصلاح طلبان شهرستان بويراحمد خيلي از آقاي تاج گردون گلايه دارند و حتي گاها رابطه آنها تنش آلود و دوستانه نيست. از آن طرف جناب تاج گردون هم هر چند خودشان را دو رگه بويراحمد-باوي معرفي مي كنند ولي دل خوش چنداني از بويراحمدي ها خصوصا اصلاح طلبان ان ندارد. حالا كه سيد باقر موسوي اعلام كانديداتوري كرده است و رسما در صحنه انتخابات حضور پيدا كرده،چرا تاج گردون بهرامي را به جلسه فرا خوانده؟؟؟ چرا بهرامي دست به دامن تاج گردون شده است؟؟؟
    البته مو كه سوادي نيارم،اما به نظر مي رسه:
    ولي شايد ، بهرامي از تاج گردون در خصوص معرفي وي به جريان اصلاح طلب در خواست هايي داشته تا به هر نحو ممكن مانع از مانع از حذف خود از اين جريان سياسي در آستانه انتخابات مجلس دهم شود. چون بدون شك با حضور سيد باقر موسوي همه تلاش ها،جلسات،مشقت هاي آقاي بهرامي در چند سال گذشته بر باد خواهد رفت.
    و يا هم شايد،آقاي تاج گردون از آقاي بهرامي درخواست كرده اند كه آقاي بهرامي از طريق دوستاني و آشنايان اصولگرايي كه دارند براي رد صلاحيت آقاي سيد باقر موسوي ، تلاش نمايند. چون بدون شك تاج گردون به هيچ وجه دوست ندارد كه نماينده مردم بويراحمد در مجلس سيد باقر موسوي باشد.
    اما آخرش نفهميدم:
    **بهرامي ادعاي دوستي با سيد باقر موسوي كرده بود.
    تا جايي كه شرط حضور در انتخابات را عدم حضور موسوي مي دانست.
    **سيد باقر موسوي براي انتخابات اعلام آمادگي و حضور نموده اند.
    ** بر اساس عقل،منطق و اخلاق محمد بهرامي بايد با اعلام انصراف از انتخابات به ديدار سيد باقر موسوي مي رفتند.
    **اما محمد بهرامي سرآسيمه به مجلس و ديدار تاج گردون مي رود.
    قضاوت با مردم

  6. دانشجو گفت:

    غیر از مجلس من خو بینی اقای بهرامی سابقه خوب حضرت عالی در شهرداری همه میدونن با اون همه پارتی بازی با وجود سید باقر ۱۳درصد قبلی که عمرا ببینی غیر از فامیل خودت نهایتا ۶درصد

  7. hldn گفت:

    پناه اگر وجود خارجی داشته باشد مدیون سید باقر است

  8. احمدي گفت:

    درود بر سيد باقر موسوي درود بر سيد باقر موسوي درود بر سيد باقر موسوي
    جونم خوم بهرامي به جاي ديدار با تاج گردون به ديدار سيد محمد خاتمي هم بره من تربه وش نيكنه.
    دست و پاي بي خود زدنه
    فقط موسوي

  9. رضواني گفت:

    ما كه ديگه از رفتارهاي بهرامي (كر سياستمدار) گيج و منگ وابيمونه…..
    بهرامي سكانس اول:
    طرفدار و مير امور مالي ستاد آقاي هدايتخواه
    بهرامي سكانس دوم:
    با حمايت دهرابپور و پيگيري هاي مرحوم مفتح شهردار مي شوند.
    بهرامي سكانس سوم:
    بهرامي در شوراي نگهبان با مشكل احراز صلاحيت مواجه مي شود با پيگيري هاي حاج چراغ زاده،دانشي و به توصيه جناب هدايتخواه ،صلاحيت شان احراز مي شود.
    بهرامي سكانس چهارم:
    جوهره من اصلاحاتي است.
    بهرامي سكانس پنجم:
    بهرامي دربه در به دنبال كانديداهاي رياست جمهوري است.اول قاليباف بعد ولايتي و در نهايت عارف
    بهرامي سكانس ششم:
    من به عنوان يك اصلاح طلب كامل در انتخابات مجلس دهم حضور خواهم داشت. در صورت حضور سيد باقر موسوي به نفع ايشان كناره گيري مي كنم.
    بهرامي سكانس هفتم:
    با اعلام حضور موسوي جهت حضور در انتخابات به ديدار تاج گردون مي رود. تاج گردوني كه نه اصلاح طلبان استان او را اصلاح طلب واقعي مي دانند و نه او اصلاح طلبان استان خصوص سيد باقر موسوي را فردي معقول مي شناسد.
    حالا پيدا كنيد پرتقال فروش را.
    حق دارم گيج بشم يا نه………………………..

  10. ناشناس گفت:

    آقاي بهرامي اين متن مصاحبه شما با روزنامه ابتكار جنوب هست. فكر كردم يادتون رفته حرف هاي كه زده ايد،جهت ياد آوري // لطفا كمي صادق باشد/ حيف بويراحمد كه نماينده اش بايد با هماهنگي تاج گردون انتخاب بشه///

    ” افراد زیادی برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مطرح هستند اما باز هم می‌گویم الان قضاوت در این موارد زود است. در مورد آقای سیدباقر موسوی باید بگویم ایشان به‌هرحال جلودار جریان اصلاحات در شهرستان است و با سابقه‌ی ۴ دوره نمایندگی پیشکسوت ما هستند و بنابراین در صورت حضور ایشان من وارد نخواهم شد.”

  11. اصلاحطلب گفت:

    توهینی زشت از سوی بهرامی به بچه های اصلاحطلب بویراحمد و دنا هر جند ایشون راننده مفتح بودن و مسول مالی هدایت خواه ولی دیگه برا ما روشن شد درود یر سید باقر موسوی درود بر سید رضا عسکری درود بر قاسم یزدانی.

  12. دنا کوه گفت:

    هراس شما از چیست ، حق هر شهروندی است که با دیگران و خصوصا نمایندگان استان و اقشار مختلف تعامل داشته باشد ، ملاقات ایشان با یک نماینده سرشناس و مطرح هم استانی چه عیب و اشکالی دارد ، چرا اینهمه در تخریب هم استانی خویش تلاش می نمایید ، و شمایی که اینهمه عالم و اندیشمندید و انتقاد می نمایید چرا خود وارد صحنه نمی شوید تا استان از علم و دانایی و توانایی شما بهره مند شود ؟؟؟؟؟

  13. بویری گفت:

    به نظرتون در بویراحمد وکهگیلویه نماینده ای هست  . درخت برهنه سایه نداره .

  14. ناشناس گفت:

    بهرامی در شهرداری سابقه خوبی نداشتی خواهش میکنم برو کنار بزار مردم بویراحمد حقشان ضایع نشه

  15. علم گفت:

    اول سيد باقر اگه نشد زارعي
    بقيه ديگه فيلمن

    • لر گفت:

      دیگه تمامه ….کارش….الان مشخصه که اقای یک اصولگرای تمام عیاره ….مردم دیگه هشیار شدن الان فقط اصلاح طلب

  16. محسن ص گفت:

    ما مدل جدیدی از اصلاحات میخوایم همه گزینه ها امتحانشونو پس دادن ما کسی رو میخوایم که بتونه مطالباتمون رو بیاره تو منطقه، منافع مردمی را درنظر بگیره نه منافع حزبی یا شخصی یا خانوادگی..
    بهرامی حامل پیام بویراحمد در کرسی سبز بهارستان است این فرصت را بهش بدهیم. 

    • ناشناس گفت:

      آخي من جونم و حامل پيام!!!

    • fd گفت:

      بدون تعصب وجناح بازی وباتوجه به سابقه این دوره مجلس ،درشرایط فعلی برای نجات بویراحمد ودنا ازاین شرایط انفعال یاسیدباقرموسوی ویاستارهدایتخواه بایدازحقوق مان درمجلس دفاع کنند

      • حسین گفت:

        بابا هدایت خواه روز روزونش نتوانست کاری بکند حالا که نه ملت نه دولت باهاش نیست می خواهد نجات دهد؟زارعی وموسوی گزینه های خوبی برای بویراحمد هستند بهرامی با این دورنگی نمی تواند موفق شود ودرسطح کلان بسیار ضعیف می باشد.بهتر است به این شاخه آن شاخه نپرد مردم خیلی باهوش هستند آدمهای فعال ،خستگی ناپذیر ومردمی را می شناسندوبعنوان نماینده انتخاب می کنند.تاجگردون بهتر است به فکر خودش باشد.

    • مجید.ع گفت:

      سلام برادر.
      خودت هم میدونی بهرامی درحد همون شهرداریه نه الاتر .
      بیاید همه دست به دست هم بدیم که ژنرال با غیرت و همنشین همیشگی بویراحمد سید مهربان  و دلسوز را حمایت کنیم.
      تاریخ گواه این است که سید باقر کاریزمای بویراحمد است قربون قدمش

  17. شهروند گفت:

    وارث برو خونه ات.

  18. نقاره خانه گفت:

    انصافا …. حتی نمیتونه رای زن وبچه اش را به نفع خودش جمع کنه چه برسه برای کس دیگه%
    بهرامی برو روی قبری گریه کن که توش مرده باشه.

  19. مم گفت:

    بابا زارع دوباره تو مجلسه هیچ کس به خودش فشار نیاره

  20. شرمت الله گفت:

    الکی حرف نزنید ومیان نمایندگان اختلاف نیندازید 

  21. مطلع گفت:

    پناه که با سفارش و حمایت زارع در نماد کوثر پست گرفت و گرنه با آنهمه تخریب و طومار حتی یه پست کارشناسی نمی گرفت.تعجب می کنم از این همه بازی افراد و زمانه. امثال پناه قبلا امتحان خود را پس داده اند. حیف از زحمات موسوی و حاج زارعی: حیف

  22. میزبان گفت:

    من واقعامتاسفم نظرات خودشون رااینجوری بیان میکنند همه افرادی که پا به عرصه سیاست میگذارند محترمندما سزاوار بدبختی هستیم نه لایق دانشمندی بزرگ همچون دکتر بهرامی

  23. دنا دشترومی گفت:

    حتما رفته بگه اصلاح طلبان را به ……… ناریخ سپرده اند . به مولا برخی چه رویی که ندارند . بهرامی یادش رفته که در سال 1382 هدایت خواه را در خانه شخصی خود در بلهزار و با حضور دهها نفر رسما علم کرد . نارو زدن و ضدیت امثال بهرامی با جریان اصلاحات هیچگاه فراموش نمی شود .

  24. ناشناس گفت:

    فقط دکتر بهرامی

  25. ت گفت:

    بهرامی هیچ نمیشه سید باقر وزارع برای ما فرخ نداره هر کدام باشه ولی با امدن فروزان تاج نابوده میشه مگه مردم بویراحمد دیوانه هستند که به بهرامی رای بدهند حرکت بهرامی برعلیه حاج قوام فروزان بوده مردم با غیرت با بکان به بهرامی رای نمی دهند

  26. م شعبانی از دهدشت گفت:

    باسلام خدمت همه عزیزانی که نسبت به اقای مهندس بهرامی بدبین هستند عرض شود که اولا در شهرداری سابقه مهندس عالی بوده وتا الان هیچ شهرداری در بویراحمد درایت اقای بهرامی را نداشته دوم اینکه سیاست مدار با سیاست مدار مشورت و همفکری بکنه از نگاه شماها بد جلوه میشه از نگاه عاقلان خیلی خیلی خوبه و سوم اینکه خطی مشی جناب تاجگردون و مهندس یک مسیره و چون اقای تاجگردون یک سیاست مدار و اقتصادانه که حرف اول استان رامیزنه برا بعضی ها جلسه هم اندیشی بهرامی با تاجگردون افت فشار داره برا مخالفان

  27. sitizen گفت:

    به نظربنده بايدسکان رابدست جوانترها بديم من شخصا اقاي موسوي راقبول دارم ولي ديگه نسل ادم هاي سوخته تموم شده ونيازبه فکرنو براي استان نيازميباشد

  28. آگاه گفت:

    جناب (مطلع)! 
    پناه خودش با توانمندی و قدرت لابي گري که در پایه های عالی دولت دارند، به گواه خیلی از هم استانی ها بعد از سید باقر تنها کسی است که در مقابل تاجگردون قد علم کند.

    • بویراحمد گفت:

      مگر قرار است جنگی رخ دهدکه بخواهد قد علم کند. سید باعث رشد و بروز امثالی مثل آقای پناه شد.آقای پناه به اصطلاح سیاسی کاری می کند روز بابهرامی شب با سیدگرامی است.با این حرکات آقای بهرامی اصلاح طلب نمی شود.

  29. ناشناس گفت:

    وارث بهرامی یک اصول گرای واقعی است ودر زمان شهرداری که اون همه باندبازی که راه انداخته بود را فراموش کرده ..در یک کلام این ادم را خیلی بزرگش نکنید قد وقواره اش در حد مجلس نیست  اون  شهردار شدنش هم یه اتفاق بود پس بزار ید بنده خدا را تا بره به همون دانشگاه ازادش  برسه .

  30. علی محمدیان گفت:

    کو شایعه چی ایندازید؟؟؟؟ خود پناه همین هفته پیش از کاندیداتوری سید باقر موسوی حمایت کرد. مهندس پناه در حال حاضر بی حاشیه ترین مدیر ملی استانه

  31. همشهری گفت:

    اقای شعبانی از دهدشت این دیدگاه شخص شما از عملکرد دوران شهرداری ایشان است اتفاقا سابقه خوبی نداره اون همه پولی که اون زمان به شهرداری رسیده میشد یاسوج رو گلستان کنی اما با میلیاردها تومن قرض شهرداری رو تحویل داد خودت میدونی که اون زمان وضع دولت خوب بود و فقط در اون زمان بیشترین پول به شهرداری رسده پس خیلی هم عملکرد خوبی نداشته چون اون همه نیرویی که بخاطر رای به شهرداری تحمیل کرده الان کمر شهرداری رو بریده و به قول معروف خیلیا جدول حل میکنن تو شهرداری و خیلیا جدول پاک میکنن و همه به یک چشم دیده می شوند. پس درست قضاوت کن

  32. ناشناس گفت:

    اخی وخت ایما می خواد با تاج گردون افتخار درست کنه که این عامل بدبختی اش شد

  33. ناشناس گفت:

    اصلاح طلب واقعی جناب آقای موسوی است حتی دیگرانی که مدعی اصلاح طلبی هستند پست های مدیریتی شان را مدیون سید باقر موسوی هستند و افراد محافظ کاری هستند وشایسته مجلس و نمایندگی نمی باشند واین شایستگی انصافاً در وجود آقای موسوی است

  34. ناشناس گفت:

    گفت لعنت بردهاني كه بي موقع بازشود
    آدمهايي كه سياسي نيستندفول وخطاهاي گنده ميكنند
    اين بهرامي يكي ازادمهاي است كه اصلاسياسي نيست
    مناسبات قدرت رانميشناسد
    اگرميشناخت بي موقع ترين ونابهنگام ترين زمان را براي ملاقات نمي گزيد
    خيلي خيلي پرت تر ازاونه كه فكرش رو ميكردم
    به نظرم تيرخلاص به خود زد

  35. دنا گفت:

    آقای بهرامی راه را اشتباه رفتی.فراموش نکن چه تعداد نیرو از طرف اصلاح طلبان بویراحمد با هزینه فراوان رفتند گچساران و باشت و به آقای تاجگردون رای دادند ولی در همه موقعیت های حساس مثل استاندار شدن سید باقر،و …. حس ضد بویراحمدی خود را نشان داد.عجب مشاوران قوی و با سیاستی داری؟؟؟؟؟؟؟

  36. پیمانکار گفت:

    بابا الکی تاج گردون را بزرگ نکنید خدا شاهده من بخاطر پیمانکاری که در گچساران دارم شخص اقای نوروزی (معاونت برنامه و بودجه) گفتند یه یاداشتی از حاج زارع برا م بیاور تا بودجه کار گچساران را از محل ماده 180 تامین کنم  درود بر حاج زارع 

  37. حسين گفت:

    جناب بهرامي ازحول حليم توديگ افتادند

    ازقديم گفتندمردم باهوش فرصت شناس هستند
    .فكرميكردم ايشان ذره اي ازهوش سياسي برخوردارند.اما با اين ديدارنشان دادكه متاسفانه خيلي بدبخت تشريف دارند.انتخاب اين زمان براي چنين ديداري متاسفانه تيرخلاص برپيكربهرامي بود.تمام

  38. هم وطن گفت:

    با گفتن رمز یا فاطمه الزهرا به استقبال یک پیروزی دیگر می رویم

  39. م گفت:

    جناب آقای بهرامی عزیز با این کارت لکه ننگی برای بوبراحمد و طایفه آقایی درست کردی

  40. آقایی بابکانی گفت:

    حیف هزینه ای که طایفه آقایی بابت تو کرد!
    جواب خیانتت را به طایفه و حاج فروزان در انتخابات اسفند 93خواهیم داد!% درود بر شرف زارعی.

  41. شهروند گفت:

    با توجه به انتخاب تاجگردون بعنوان نماینده فراکسیون رهروان ولایت آقای بهرامی و تاجگردون الکی ردای اصلاح طلبی بر تن کرده اند و فقط فقط برای
    امتیاز گرفتن اینکار میکنن

  42. دیلگون گفت:

    بهرامی جان زارع بیشتر ب درد ما خورده مهندس راد و خانپایه و حکمتی نمونش هستن پس حرف مفت نزن و با غیر بویراحمدم ایتلاف نکن فقط و فقط حاج قوام

    • شاهد گفت:

      خلایق هر چه لایق وقتی به فرد شجاع ودانشمند وسخنوری چون هدایت خواه نمی سازیم باید کر ولال به مجلس بفرستیم تا به جای دفاع از حق مردم استان تو سر وکله ی هم بزنند

  43. م - فرخان گفت:

    حیف که چهره سیاسی و ارزشمندی مثل مهندس بهرامی گرفتار ادمهای افراطگرای قومی قبیله ای اینجا شده 
    سواد و درک و فهم و فرهنگ مهندس بهرامی بر دوست و دشمنش پوشیده نیست ما منتظر تشریف فرماییشان در مجلس هستیم 
    عقب ماندگی استانمان نشان میدهد که در طول تاریخ مجلس شورای اسلامی هیچ نماینده ای نتوانسته شان لر و مقام لرها را حفظ کند و هیچکدام نتوانسته بویر احمد را از انزوا و عقب ماندگی بیرون بیاورد اگر کسی میتواند خلاف این را ثابت کند 
    مهندس جان ما فقط به سابقه درخشانت افتخار میکنیم

    • وکیل گفت:

      خدا می داند با مدیریت ضعیفشان همین نام ونشانی که بویراحمد دارد هم ازبین خواهد رفت.

  44. تهران گفت:

    بازم انتخابات شد و حرف هاي الكي شروع شد  بابا ول كنين اين سياسي بازي ها را هيچ جاي ايران مثل شما ها نيست  

دیدگاه شما