شنبه 27 آبان 1391 - 23:11

توهین به مردم کهگیلویه و بویراحمد را متوقف کنید

بویر نیوز –  در پی انتشار سلسله مطالبی بر علیه قومیت ها در استان که ماحصلی جز اختلاف افکنی ندارد تقریبا همه رسانه های استان واکنش های تندی نشان داده اند.

آبشار نیوز نوشت: در حالی که جریان رسانه ای خاصی که گفته میشود به حامیان دولت وابسته است  در ماههای اخیر با انتشار نام جعلی زاگرس  و راه انداختن هووجنجال ،سعی در ایجاد فضای روانی برای تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد به زاگرس داشته است  و نتوانست کمترین  موفقیتی حاصل نماید ، متاسفانه در روزهای اخیر سلسه مقالاتی  به قلم فردی بنام عبدالحمید تقوی بهبهانی  با بکارگیری بدترین اهانتها به مبارزان عشایر بویراحمد در رژیم ستمشاهی پهلوی ،سعی دارد دلاوریهای مردمان نیک سیرت کهگیلویه و بویراحمدی را که آگاهانه  با بدست گرفتن اسلحه اقدام به مبارزه مسلحانه علیه طاغوت پدر و پسر پهلوی نموده بودند زیر سوال برده ،باعث جریحه دار شدن احساسات  پاک مردمان استان همیشه کهگیلویه و بویراحمد شده است.

متاسفانه این پایگاه خبری بدون از در نظر گرفتن عواقب انتشار چنین مطالبی ، خواسته یا ناخواسته گام در مسیری می نهد که نتیجه آن چیزی جزء گسترش نفرتهای قومی و قبیله ای نخواهند بود و این در شرایطی صورت می گیرد که بسیاری براین عقیده بودند که شاید با اعتراضات  ونقدهای نوشتاری،  انتشار چنین توهین نامه هایی علیه مبارزات عشایر قوم لر و ایل غیور ودلاور پرور بویراحمد پایان یابد که البته این گونه نشد و امروز نیز بخش دیگری از نوشته های قلم تفرقه افکن بهبهانی تحت عنوان انتشار آزاد عقاید باعث التهاب  شدید فضای افکار عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

پایگاه خبری آبشارنیوز ضمن محکومیت انتشار هرگونه مطالب توهین آمیز علیه مبارزات حق طلبانه مردم غیور بویراحمد علیه رژیم ستمشاهی تحت هر عنوان و تیتری ،خواستار توقف انتشار این گونه مطالب وهن آمیزی که نتیجه ای جزء ایجاد تفرقه وتشتت در بین  جامعه نخواهد داشت می باشد.

امید آن میرود که کلیه اقشار مردم استان خصوصا قلم بدستان ، فرهیختگان علما و روحانیون  نوه ها ونوادگان بسیجی آن شیرمردان تاریخ ساز بویراحمد ، مراتب اعتراض  وتنفر خودرا از چنین  توهین نامه هایی که هویت و اصالت قومی را به  سخره گرفته است از طریق رسانه ها و راههای قانونی ابراز نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15927
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ياسوج گفت:

    ضمن اينكه اين به اصطلاح رسانه به هيچ عنوان نظرات مخالف اين بهبهاني خبيث رو اصلا نميذاره و تمام نظراتي رو كه ميذاره معمولا يك مشت بي اصالت مثل خودش و در اين خصوص ميذاره.

  2. بهمئی گفت:

    سایت … واقعا شورش را دراورده . غیر از توهین یه نویسنده به مردم بویراحمد که توی این سایت منتشر شد ، چند ماه پیش نیز مطلبی با قلم فردی بنام جمشیدی نیزسعی کرده قیام1316 مردم بهمئی برضد حکومت رضا شاه را اشتباه قلمداد کند. مگر هدف اصلی وزیربنایی این مردم قیام برضدزورگویی و ظلم نبوده ؟ چرا کسی جلوی این سایتو نمیگیره؟

  3. توهین نیست گفت:

    مه به عنوان یک هم استانی توهینی ندیدم.شاید توهین به شما باشد.شما حق ندارید از طرف یک استان حرف یزنید شماها که کل استان نیستید.فقط از طف خودتان حرف بزنید.ما موافق مقالعه بهبهانی هستیم

  4. توهین به همه چرا گفت:

    سایت ع….. سریالهای دراز است
    درازتر از سریال اوشین وامپراتور دریا

    سریال دامنه دار توهین به بزرگواری
    توهین به کاندیدای مجلس استان
    توهین به قومیت ها که نمونه بارز آن توهین آقای بهبهانی است

    توهین به استانداران
    توهین به نمایندگان مجلس
    ساختن اسم جعلی برای استان
    سرانجام به کجا ختم می شود چرا به جای ایجاد وحدت وهمدلی انشقاق ایجاد می شود
    چرا مطبوعات استان اینقدر زشت وبی نزاکت شده ؟
    چرا هر اظهار نظری بدون ملاحظات چاپ می شود
    بی شرمی هم حدی دارد بترسید از خدا
    اگر همین طور باشد احمد رشیدی مطلق های واقعی ها در لباسهای مختلف زنده می شوند
    هممطبوعات وهممسئولین مواظب ومراقب بدترین ناهنجاری های مطبوعاتی باشند که فردا دیر است

  5. صداقت گفت:

    موضعگیری سایت بویرنیوز وآبشارنیوز درمسائل استان فوقالعاده است.تبریک به ارجمند وجهانبخش

  6. حميرابويراحمدي گفت:

    اهانت است مگراقاي ضرغام پور قايدشاهين گودسرابي نصيربهادرولي پناهي خورشيدبرومندوديگرسران درمقابل شاه نه ايستادندوپادگان سميرم راخلع سلاح نكردند نامش دزدي نيست دفاع ازمردم است

  7. رضا گفت:

    کدام مبارزات مردم عشایر؟!خودتان را مسخره کرده اید.

دیدگاه شما