شنبه 27 آبان 1391 - 9:53

اشتباهات دروازه‌بان نفت گچساران بچه‌گانه بود

بویرنیوز:

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: دروازه بان عامل اصلی شکست تیم ما مقابل فولاد خوزستان بود و اشتباهات بچه گانه وی سبب شد که تعداد گل های بیشتری را دریافت کنیم.

خبرگزاری فارس: اشتباهات دروازه‌بان نفت گچساران بچه‌گانه بود

حسن کیامرثی پس از شکست سنگین تیم خود در برابر تیم فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بازی خوبی را از بازیکنان تیم نفت شاهد نبودیم و من به هیچ وجه از عملکرد بازیکنان خود راضی نیستم.

وی بیان کرد: وقتی 8 گل می‌خوریم این نشان دهنده عملکرد ضعیف بازیکنان تیم است و این نتیجه به ما این هشدار را می‌دهد که باید بیشتر کار کنیم و فشار تمرینات خود را افزایش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران یادآور شد: ما در این دیدار سعی در کنترل بازی داشته و به دنبال آن استفاده از ضد حملات را در دستور کار خود قرار داده بودیم که متأسفانه بازیکنان تیم نتوانستند این برنامه‌ها را در زمین مسابقه عملی کنند.

کیامرثی عنوان کرد: حریف ما تیم بسیار خوبی بود و از وجود 6 و 7 بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد و این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره از مسابقات است.

سرمربی تیم نوجوانان نفت گچساران خاطرنشان کرد: دروازه‌بان عامل اصلی شکست تیم ما مقابل فولاد خوزستان بود و اشتباهات بچه‌گانه وی سبب شد که تعداد گل‌های بیشتری را دریافت کنیم.

کیامرثی کم تجربگی بازیکنان را یکی از دلایل ناکامی‌های تیم دانست و افزود: بازیکنان ما از تجربه کمی برخوردار هستند و حتی سابقه بازی در سطح شهرستان را ندارند و این کار را برای ما بسیار سخت کرده است.

وی اذعان کرد: 50 درصد این تیم سهمیه فرزندان شرکت نفت گچساران و 50 درصد دیگر سهمیه عمومی است که ما انتظار داریم در این خصوص کمی تجدیدنظر شود.

سرمربی تیم نوجوانان نفت گچساران اظهار کرد: تیم ما بازیکنانی دارد که می‌توانند در سطح کشور مطرح شوند و این در گرو حمایت همه جانبه مسئولان از این بازیکنان و تیم نوجوانان نفت گچساران است.

کیامرثی مهم ترین مشکل تیم خود را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: تا زمانی که مشکلات مالی رفع نشود، نمی‌توان به موفقیت تیم امیدوار بود و ما از مسئولان می‌خواهیم که تیم ما را حمایت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15884
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما