شنبه 27 آبان 1391 - 9:50

ترس دشمن از ایمان و تعهد بسیج است

بویرنیوز:

امام جمعه یاسوج گفت: دشمن امروز بیش از همیشه از ایمان و تعهد بسیجیان ما واهمه دارد.

خبرگزاری فارس: ترس دشمن از ایمان و تعهد بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در آستانه دهه محرم قرار داریم که مهم‌ترین موضوع در این دهه به امر به معروف و نهی از منکر برمی‌گردد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه لزوم برقراری این فریضه بزرگ در جامعه اسلامی بیان داشت: امام حسین و یارانش به خاطر این موضوع جان خود را فدا کردند و امروز اگر محرم را پاس می‌داریم همان پاسداشت امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه بیان داشت: وظیفه ما این است که از هر قشری و در هر سن و سالی که هستیم این وظیفه و فریضه را انجام دهیم.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جامعه‌ای را رو به سعادت دانست که امر به معروف و نهی از منکر در آن به پای داشته شود و در ادامه گفت: همه ائمه و پیامبران تنها برای هدایت بشر فرستاده شدند و مهم‌ترین وظیفه آن‌ها نیز امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی رفتار خوب و اسلامی را در امر به معروف و نهی از منکر منجر به تداوم آن در جامعه دانست و گفت: در تذکر لسانی باید به بهترین شیوه ممکن این کار انجام شود.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به روز پنجم آذر و روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه‌ای بود که به فرمان امام راحل بنا نهاده شد و امروز دشمن بیش از هر چیز از ایمان و تعهدی که بسیجیان نسبت به میهن خود دارند واهمه دارد.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: بسیج امتحان خود را در دفاع مقدس و در همه دوره‌ها و در کوران همه مشکلاتی که برای کشور و نظام پیش آمد نشان داد و به دنیا فهماند که دشمن استکباری تاب و تحمل مقابله با این نیروی الهی را ندارد.

وی یادآور شد: باید مناسبت‌های هفته بسیج به خوبی توسط همه مسئولان برگزار شود تا قداست و کرامت آن برای همیشه در نزد ملت ایران اسلامی زنده بماند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15879
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما