شنبه 27 آبان 1391 - 9:42
مربی شهرداری یاسوج گفت

حسین عسگری به کل فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توهین کرد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به صحبت‌های چند روز گذشته حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری در زمینه دخالت افشاریان در برخی نتایج این تیم گفت: افترا بستن به شهرداری یاسوج توهین به هواداران این تیم است.

خبرگزاری فارس: غدیری: حسین عسگری به کل فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توهین کرد

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سخنان اخیر حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری کشور اظهار کرد: صحبت‌های آقای عسگری را به به عنوان یک مسئول در فوتبال کشور بلکه از منظر یک پیشکسوت فوتبال در حد و اندازه و شأن ایشان ندیدم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که جوانان امروزه باید از پیشکسوتان درس بگیرند، تصریح کرد: در جاهایی ملاحظه می‌کنیم که نه تنها سخنان پیشکسوتان آموزنده نیست بلکه در پاره‌ای از مواقع خلاف آن را ثابت می‌کند.

غدیری با ذکر این سخن که سخنان حسین عسگری در ارتباط با تیم شهرداری یاسوج بی‌مبنا و بی‌اساس است، اظهار کرد: این‌قدر از داوری‌ها در هفته‌های اخیر و در طول این فصل ضربه خورده‌ایم که سخنان آقای عسگری می‌تواند در آینده این مشکلات را تشدید کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با مخاطب قرار دادن حسین عسگری گفت: آقای عسگری اکنون همه دعوای ما در استان بر سر این است که آقای افشاریان نسبت به تیم ما کم لطفی می‌کند و آن‌گاه شما این چنین بی‌مهابا تیم شهرداری یاسوج را تنها به دلیل اختلافاتی که با یک شخص خاص دارید هدف قرار می‌دهید.

غدیری با بیان این‌ که اگر افشاریان به کمک تیم ما آمده چرا تاکنون در بازی‌های داخل خانه نتایج غیر قابل انتظار داشته‌ایم، گفت: در خانه دو باخت و چند مساوی تنها دو برد داشته‌ایم که این نتایج خلاف مواضع و سخنان آقای عسگری را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: برای موفقیت یک تیم هزینه‌های یک مجموعه، زحمات بازیکنان و مرارت و سختی کشیدن هواداران لازم است که آقای عسگری با یک سخن نسنجیده همه این زحمات را به باد می‌دهد.

وی در ادامه با بیان این‌که از رئیس دپارتمان داوری کشور به حتم شکایت خواهیم کرد، افزود: وقتی مسئولین و دست‌اندرکاران فوتبال کشور که باید حاشیه‌ها را از میان بردارند این‌گونه برای فوتبال حاشیه‌سازی می‌کنند نباید به دیگران خرده گرفت بلکه باید به حال این فوتبال افسوس خورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15873
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این عسگری باید اوردش چوپون گسفندهاکرد

  2. حافظ-----دهدشت گفت:

    عسگری سر شهرداری ونفت گچساران را زیر آب میکند…

دیدگاه شما