جمعه 26 آبان 1391 - 23:36

مسابق وبلاگ نویسی در دنا

بویر نیوز– با برگزاری آزمون از میان دانش‌آموزان نخبه دنایی 50 دانش‌آموز نخبه زیر پوشش خدمات علمی قرار می‌گیرند.

خبرگزاری فارس: 50 دانش‌آموز نخبه دنایی زیر پوشش خدمات علمی قرار می‌گیرند

عارف گوهری در حاشیه برگزاری آزمون آیه‌های تمدن در گفت‌وگو با  فارس در دنا اظهار کرد: نظر به تأکیدات مقام معظم رهبری در استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های علمی نخبگان و در راستای توسعه علمی کشور و رفع موانع در تولید علم و دانش آیه‌های تمدن برگزار ‌شد.

رئیس بسیج دانش‌آموزی دنا افزود: بسیج دانش‌آموزی بر آن شده است تا با شناسایی و جذب و تربیت دانش‌آموزان و بهره گرفتن از توانایی‌ها و خلاقیت و ابتکارات آنان بتوانند در عرصه‌های مختلف کشور را یاری کنند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی شناسایی و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان نخبه است.

گوهری یادآور شد: بسیج دانش‌آموزی سپاه دنا 150 نفر از دانش‌آموزان شهرستان دنا که معدل بالای 19 داشتند را در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان شناسایی و نام‌نویسی کرد.

وی افزود: این آزمون جهت تعیین سطح بین دانش‌آموزان برگزار که از میان آزمون‌دهندگان تعداد 50 نفر شناسایی می‌شوند و از این پس تحت پوشش خدمات علمی قرار خواهند گرفت.

رئیس بسیج دانش‌آموزی دنا با اشاره به مسابقات وبلاگ‌نویسی در سطح شهرستان عنوان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات وبلاگ‌نویسی با هدف تقویت حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی به اهمیت این برنامه‌ها اشاره و تصریح کرد: با توجه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نقش دانش‌آموزان در این امر مهم و شهدای شاخص بسیج دانش‌آموزی این برنامه برگزار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15869
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما