جمعه 26 آبان 1391 - 23:06

نظر سردار امیری پیرامون انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز– یونس امیری در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج و در پاسخ به سؤال خبرنگار آبشارنیوز در مورد تحلیل سپاه در موردحضور گروه خاص حامی دولت احمدی نژاد وهمچنین اصلاح طلبان در انتخابات درپیش روی ریاست جمهوری اظهار داشت: سپاه در انتخابات و هر موقعیت دیگری چشم به فرمان رهبری دوخته است و در هر راه با همه توان تلاش خواهد کرد تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رهبر فرزانه انقلاب به زیبایی و درستی فرمودند که پرداختن زود هنگام به موضوع انتخابات جایز نیست که بر این اساس سپاه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حرکت کرده و معتقد است اکنون از انتخابات حرف زدن بسیار زود است.

سردار امیری در پاسخ به سوال دیگر  مبنی بر اندازه جدی گرفتن تهدیدات خارجی گفت: امام بارها گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی کند وو ما اعتقاد داریم دشمن نمیتواند تهدیدات خودرا عملی کند و شکست خواهد خورد.

به گفته این فرمانده ارشد نظامی دشمن همواره  از اهرم تحریمها وتهدیدات بهره برداری کرده است اما هیچگاه به اهدافش نرسیده است گفت حضور مردم در صحنه پاسخ دندان شکنی به این تهدیدات خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‌های هفته بسیج، تقارن این هفته با ماه محرم را یک فرصت معنوی خواند و بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال رنگ و بوی زینبی و عاشورایی به خود می‌گیرند.

امیری با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه‌هایی که به حضور آن‌ها نیاز باشد جان بر کف حاضر می‌شوند، گفت: در روز عاشورای امسال همه هیئت‌های مذهبی را در مرکز استان جمع می‌کنیم تا برنامه‌ای باشکوه را در روز عزای امام حسین (ع) برگزار کنند.

این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: در سال گذشته نیز چنین تجربه‌ای را در شهر یاسوج داشتیم ولی امسال این برنامه را در همه شهرستان‌های این استان برگزار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: همچنین در روز عاشورا بسیجیان با نماد چفیه در میدان معلم شهر یاسوج تجمع می‌کنند تا روزی عاشورایی و حماسی را در روز عاشورا به ثبت برسانند.

امیری با تشریح برخی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج ابراز داشت: ویزیت رایگان مردم و استقرار اکیپ مجهز پزشکی در 60 مرکز و در نقاط محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهر یاسوج از برنامه‌های مهم این هفته است.

وی افتتاح 14 حوزه مقاومت بسیج، چهار خانه بهداشت، افتتاح 12 کیلومتر راه بین مزارع کشاورزی، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی در روستاها، ساخت چند خانه عالم و مسجد و ساخت 20 سالن ورزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15858
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما