جمعه 16 مرداد 1394 - 23:41

عذرخواهی “بویرنیوز” از مخاطبان/ تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ سخن مدیرمسئول “بویرنیوز”

یکی از مواردی که حقیر نیز به آن اعتراف دارم موضوع کامنت های منتشر شده در سایت های خبری است.

سخن مدیر مسول – 

روز خبرنگار پیش روست، بدون شک این روز متعلق به تمام کسانی است که دل در گرو توسعه ملت خود دارند و با انعکاس دردهای جامعه سهم بسزایی در توسعه دیار خود دارند.

رسانه زبان مردم و به عنوان ابزاری برای اتصال حکومت و ملت است تا بتواند به عنوان یک ارگان مستقل مطالبه گر حقوق اقشار مختلف مردم باشد.

در دنیای امروز رسانه مرزها را شکسته و فاصله میان مردم و قدرت را به حداقل رسانده تا بتواند به شفافیت امور و توسعه عدالت در جامعه کمک کند.

نقش پررنگ رسانه در دنیای امروز به حدی است که حتی جنگ میان ملت ها دیگر نه از طریق جنگ سخت و تن به تن، بلکه جنگ رسانه ای اکنون از طریق قدرت های اول دنیا دنبال می شود و به طبع کشوری که رسانه های قدرتمندتری داشته باشد در این جنگ پیروز خواهد شد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد رسانه ها از رشد بیسابقه ای در سال های اخیر برخوردار شده اند و هم در عرصه مجازی و هم مکتوب این رشد قابل توجه است، هر چند شاید رشد کیفی با کمی همراه نبوده و همچنان عرصه رسانه ای این استان با چالش هایی درگیر است.

روز چهارشنبه در مراسمی که بنام تجلیل از خبرنگاران برگزار شد، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد نکات مهمی را ایراد فرمودند که بخشی از آنها معطوف به اشکالات رسانه های استان است که البته درست بوده و باید در جهت برطرف کردن آنها تلاش نمود.

یکی از مواردی که حقیر نیز به آن اعتراف دارم موضوع کامنت های منتشر شده در سایت های خبری است.

به هر طریق وقتی ما به عنوان رسانه های این دیار به انتقاد از مسئولان می پردازیم و انتظار داریم انتقاد پذیر باشند، خود نیز باید در این مسیر پیشقدم باشیم تا مردم و مسئولان باور کنند به آنچه شعار می دهیم، خود در درجه اول متعهدیم.

لذا از همین جا لازم می دانم از همه کسانی که در کامنت های پایگاه خبری تحلیلی  بویرنیوز در حق آنها بی انصافی شده و یا مطلب ناروایی منتشر شده، صمیمانه از همه آنها عذر خواهی کرده و از تک تک این افراد حلالیت می طلبیم.

به واقع در این زمینه نتوانسته ایم آنچنان که باید و شاید فرهنگ سازی کنیم، هر چند که در طی این چند سال کامنت ها رویه بهتری نسبت به گذشته داشته و ما هم متاسفیم که برخی از فضای رسانه ای سو استفاده کرده و زمینه تخریب دیگران را فراهم می آورند.

گاها به حدی تعداد کامنت ها زیاد است که برای مطالعه و انتشارآنها نیاز به استخدام چندین نیرو وجود دارد و در این بین نیز بر اساس خطای دید و یا خستگی فرد منتشر کننده، متاسفانه نظراتی تائید می شود که نه در شان سایت بوده و نه در شان مردم شریف این دیار.

لذا بنای ما از چند ماه پیش انتشار موردی نظرات بوده و البته باز هم اشکالات زیادی وجود دارد و جا دارد استدعا کنیم دوستانی که علاقمند هستند در تکمیل مطالب نظراتی را ارائه دهند، مطالبی را در بخش دیدگاه ها ارسال کنند که به تکمیل مطلب و یا نقد اصولی و بدون غرض از موضوع همراه باشد و همواره خود را بجای فردی که قرار است در موردش نظر دهیم قرار دهیم.

بنابراین تلاش ما این است که در موضوع انتشار کامنت ها، به مطالب گفته شده پایبند باشیم و امیدواریم که مخاطبان نیز ما را یاری دهند، حتما سواد کاربران این سایت از گردانندگان آن بیشتر است و ما محیطی را برای تبادل نظرات مردم فراهم آورده ایم پس چه بهتر که تلاش ما به بالا بردن سواد یکدیگر معطوف شود.

در خاتمه جا دارد از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد برای حل شکایات دستگاه های دولتی از رسانه ها که نشانه ای از تعامل روشن دولت تدبیر و امید با رسانه ها است کمال تقدیر و تشکر را از طرف خود و همکارانم در پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز داشته باشم و خدا را شاهد می گیریم که انتقادات این پایگاه خبری پیرامون سازمان ها و ادارات دولتی تنها پیگیری مطالبات مردم و از سر دلسوزی بوده و هست.

یا حق

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158346
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهشید گفت:

    بویر حرف نداری

    • هشداربه بویر گفت:

      مدیرمسئول بویرنیوز باسلام.
      بستن دهان مخاطب برای خوشامد استاندار کاملا غلط وکاراشتباهی است. کامنت ها حرف دل مردم هست واینکه بخواهید حرف دل مردم رامنعکس نکنید ضربه زدن به پیشرفت استان است و مسئولین را رها کرده وبدون جوابگویی میگذارید

      • بویرنیوز گفت:

        مخاطب گرامی، منظور کامنت هایی بوده که حاوی توهین و تخریب مغرضانه افراد است نه همه نظرات!

        • ياسوجي گفت:

          ولي خدايي من نظرات مودبانه مينويسم هيچكدوم منتشر نميشه يني از هر صد كامنت شايد 7 تاش منتشر بشه

  2. علی گفت:

    تشکر از مسئولین بویر نیوز که انصافا همواره رسالت خودشون در حوزه ی خبری و …را بخوبی انجام دادند 

  3. احمد اورژانسی گفت:

    احسنت بویر نیوز و خداقوت گردانندگان سایت

  4. ٧٣٢١ گفت:

    بوير نيوز فكر نميكردم اينجوري عقب بشيني از چي ميترسي از مديري كه كارش رو خوب انجام نداده و مردم از حقي گفتن كه بعضي ها نا حق كردن… كاش از مردم هم عذر خواهي ميكردي از كامنت هايي كه منتشر نكردين و يا سانسور كردين 
    يادتون نره كه اگه جزء ٥٠٠ سايت برتر كشور هستين و خيلي مورد توجه هستين از همين مردم هست نه اون مسئولي كه داري از اون معذرت خواهي ميكني اين رو مطمئن باش هر چقدش بيشتر ازت شكايت بشه محبوب تَر ميشي شك نكن

  5. ش سیسخت گفت:

    هم استانیهای گرامی اشتباه برداشت نکنید جناب دکتر خادمی منظورش بستن دهان مخالف نیست وایشان از دولتی بر مصدر امور امده است که شعارش زنده باد مخالف من است  نه مرده باد مخالف من عزیزان ایشان فرمودند کامنت هایی که حاوی افترا تهمت وناسزا گویی است که این مهم خود در دین مبین اسلام وایمه اطهر نهی شده است  پس یکی از رسالت استاندار محترم اجرای فرامین انسانی واسلامی هم هست تازه انهم استانداری که اخلاق وسلوکش در استان مثال زدنی است علیرغمی که ممکن است بعضی جا هم دچار لغزش هم باشد همه وظیفه امر به معروف داریم انهم لسانی

  6. بويراحمدي گفت:

     والا اين دولتم مث دولتهاي قبلي فقط داره شعار ميده و مغلطه كاري در مياره ؛ تا الان هيچ تاثيري از عملكرد دولت در هيچ عرصه اي نمود پيدا نكرده حتي همون توافقشم بي تاثير بوده تا الا ن

  7. ناشناس گفت:

    ببین بویر نیوز اگه واقعا سایت شما طرفدار داره بخاطر همین صراحت کلام است، من رویه شما را با برنامه نود فردوسی پور مقایسه میکنم، از شما انتظار هست که با همین سیاست . برنامه ادامه دهید و گرنه شک نکنید که اگه سیاست شما هم بخواد در جهت رضایتمندی مدیران باشه مردم را از دست خواهی داد، مثلاً موضع شما درباره استخدام های غیر قانونی . مسخره جهاد کشاورزی عالی بود و واقعاً کامنت های مردمی که شاید تند هم بوده از شدت ناراحتی بوده، وقتی مسئولین جهاد کشاورزی با نامردی تمام بیش از 30نفر را بدون آزمون کتبی میخوان جذب کنند و استاندار کوچکترین واکنشی نشان میدهند و مضحک تر آنجاست که معاون ایشان ابراز بی اطلاعی از آزمون میکنند اگه شما کوتاه بیایین . حرف دل مردم را نزنید کی باید بزنه، اگه شما تو این قضیه وظیفه خطیر خبرنگاری که دفاع از جوانان مظلوم این استان است انجام ندهید شک نکنید مخاطبین خود را از دست خواهی داد، شعور مردم فوق العاده بالاست تشخیص سایت خبری خوب را از سایت های متملق آسان است، پس لطفا با همان سیاست قبل با ماهیت انتقادی ادامه دهید چون در این استان سایت هایی که تعریف از مدیران میکنند کم نیست 

  8. ناشناس گفت:

    100% شکایتتون کردن که ترسیدین

  9. سالار گفت:

    اين استاندار و سايرين همه خواهند رفت. قبلا سايت … از شما بيشتر مخاطب داشت. اين سايت به صورت مقطعي ( به اصطلاح محلي ، منجي زور ملي=به سمت زور دار) ولي هم اكنون بوير نيوز مخاطب بيشتري دارد. اگر به لبخندي و يا احترامي و يا تهديدي عقب نشستي، بدان كه كلنگ به گور خودتان زديد.

  10. قانون گفت:

    بوير عزيز !! ديدي اسامي 32 نفر مورد نظر جهادكشاورزي با اختلاف بسيار اندكي (آن هم نور چشمي هاي جديد رئيس ومعاون جهاد كشاورزي بودند كه به نوعي در اداره كل از آنها مي ترسند) تأييد شدند وبه تهران ابلاغ شده اند، ونيز ديدي كشك توي نظر نماينده كه گفته بود بكار گيري نيرو در جهاد كشاورزي بايد متوقف شود وآزمون بر گزار شود نبود. ولي در هر حال شما به رسالتتون عمل كردي وحالا در خصوص اين اجحاف صورت گرفته نوبت عكس العمل ما بيكاران بي پناه است كه در اين اداره قوم وفاميل نداريم.

دیدگاه شما