پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 22:45

یاسوج آماده برگزاری مسابقات بین المللی/ بزرگترین مجموعه ورزشی رفاهی جنوب ایران در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل مجتمع دنا صنعت یاسوج از پیشرفت بیش از 80 درصد مجموعه بزرگ ورزشی رفاهی یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، مهندس باقری گفت: این مجموعه در مساحتی حدود 9500 متری و با امکانات ویژه ای از جمله سالن ایروبیک، بدنسازی، ورزش های رزمی، بیلیارد و بولینگ و همچنین سالن های اقامتی و تفریحی احداث شده.

باقری با اشاره به پیشرفت 85 درصدی این پروژه گفت: با امکاناتی که تدارک دیده شده این مجموعه ظرفیت پذیرش تیم های ملی و حتی بین المللی را دارد.

وی تصریج کرد: مجموعه ورزشی رفاهی یاسوج بزرگترین مجموعه جنوب کشور در نوع خود می باشد که حتی مراکز رفاهی استان نیز قابل مقایسه با آن نیستند.

مدیر مجتمع دنا صنعت با اشاره به اینکه در این محموعه رستوران گردان نیز تعبیه شده، اظهار داشت: استان ما از نبود فضای مناسب برای پذیرایی میهمانان رنج می برد و تلاش ما در این مجموعه برای رفع این نقیصه هم بوده است.

وی گفت: بدون شک اتمام این پروژه بزرگ استانی که گامی بزرگ در جهت توسعه استان و به خصوص مرکز استان و اثرگذار در ورود گردشگران مطرح داخلی و خارجی است، برای اتمام نیازمند همراهی مسئولان مربوطه خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158241
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ابفا اب روزانه مردم رو نمی تونه تامین کنه اونوقت این پروژه بین المللللللی!!!! آب برای استخرها نمیخواد؟

  2. سعید گفت:

    میشه مثل پیست اسکی بی نظیر جنوب کشور در کاکان. امسال کلا برف هم نداشت . پیست اسکی بی برف//مجتمع آبی بدون آب چه اشکال داره؟؟؟ خخخخخخ

  3. ناشناس گفت:

    این حرفهای خنده دار. چیه بویر از سایت شما بعیده بزرگترین کجا بود بعدش این آقایون کجا بفکر مردم و ورزشکاران هستن بهشون بفرما چند بار به ورزش کمک کردید كه حالا دفعه دوم باشه به شعور مردم بی احترامی نکنید لطفا

  4. خخخ گفت:

    خخخخخخخخخخخخ

  5. مهدی گفت:

    بزرگترین !! احتمالا مراکز رفاهی شیراز و بوشهر و خوزستان و سیستان و باوچستان وبندر عباس تشریف نبردن جناب باقری،ببین برادر من درسته استانمون محروم اما فکر و دید مردم استان کوتاه نیست که این چیزا رو نفهمن.حالا اگه میگفتی شرکت پلی اتلین یه چیزی
    با این توضیحات کیش و قشم  میشن  شمال دبی!

دیدگاه شما