پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 4:58

کنایه نماینده بویراحمد به تاجگردون و بزرگواری؛ خبر خوش برای خبرنگاران

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط موجود، نباید اجازه دهیم اخلاق زیر پای فُن له شده و از بین برود؛ بلکه باید همواره اخلاق را حاکم کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار  تاکید کرد: امسال سال همدلی مسئولان و مردم است و این را باید به درستی در رفتار،اندیشه و همچنین عملمان  تجلی دهیم.

36ershad

سلام دنا نوشت:  بعد از صحبت های دو نماینده دیگر استان که حواشی را به دنبال داشت، غلام محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛ تلاش نمود “اخلاق و اخلاق مداری” را یادآوری کند و همچنین  عنوان نمود که نقد رسانه های استان را پذیراست و این نقدها از روی دلسوزی است.

وی با بیان اینکه دنیای امروز گرچه به خاطر انفجار اطلاعات و اخبار در سراسر دنیا به هم پیوسته و تبدیل به دهکده جهانی شده است، اما از منظر برداشت های اعتقادی متفاوت است، عنوان نمود: ما معتقدیم که پیامبر ما که کامل ترین دین را به ما عرضه کرد یک پیام مهم داشت و آناین بود که ” من مبعوث شدم برای تکمیل مکارم اخلاقی”.

زارعی ادامه داد: مفهوم این حدیث گهربار این بود که جامعه بشری در پیش روی خود، قطعا با چالش هایی که اخلاق انسانی را خدشه دار خواهد کرد، مواجه می شود؛ اما همواره به عنوان یک دیدگاه الهی باید اخلاق را بر هر چیز دیگری ترجیح دهد.

وی اشاره نمود که در دنیای امروزتقابلی بین فن و اخلاق وجود دارد و این تقابل هم شاید خواست بشر نبوده است، در تکمیل این موضع تصریح کرد: شاید بشر از ابتکار خود برای فن، بی اخلاقی را منظور نداشت، اما در فضای استفاده با هم این تقابل شکل گرفت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط موجود، نباید اجازه دهیم اخلاق زیر پای فُن له شده و از بین برود؛ بلکه باید همواره اخلاق را حاکم کنیم.

 

زارعی عنوان کرد: جامعه ما، بعد از حرکت به سمت افراط و تفریط، به سوی اعتدال روی کرده است و  یکی از پیام های اعتدال هم این است که اخلاق را جایگزین کنیم  و اخلاق نیز، محورِ منش، کنش و واکنش ما در مقابل مسائل مختلف باشد.

وی در تکمیل دیدگاه خود به رسانه های استان گریزی زد و عنوان داشت: خوشبختانه رسانه های ما از این جنس هستند و من صمیمانه از رسانه های فعال، پرحرکت،پرجنب و جوش و مسوولیت پذیر استانمان تشکر می کنم.

وی کشور را منظومه ای از عناصر فکری  دانست که  کارکردها باید برای تقویت این منظومه یعنی جمهوری اسلامی و اعتلای آن باشد و سپس گفت: در استان هم باید دست ها را به هم بدهیم و در پرتو این همدلی و همزبانی، هم اندیشی، همکاری، مساعدت و هم افزایی استانی را بسازیم که در شان مردم عزیزمان باشد و به آیندگانی تحویل دهیم که قطعا از ما خردمند تر خواهند بود، اما همواره جوهر اصلی در این حرکت باید اخلاق و اخلاق مداری باشد.

وی در پایان یادآور شد:پنج شنبه آینده جلسه ویژه ای را با خبرنگاران با هدف تجلیل از آنها خواهم داشت و قطعا به توصیه و تذکرات رسانه ها نیازمندیم که نتیجه این تعامل می تواند بهترین و بالاترین رفتار اخلاقی را در حوزه فرهنگ، سیاست و توسعه شکل دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158159
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ابراهیم گفت:

    تمام جناب زارع عمل کرد هر نماینده مشخص در روز 7 اسفند ماه

  2. رضا گفت:

    درود بر جناب آقای زارعی نماینده با اخلاق ودلسوز که خدا میداند بیشترین تلاش را برای این مردم انجام داده اما چون مرد عمل هست نه ادم حرف زدن بیشتراین مردم کتمان حقیقت میکنند .اما خدا همیشه جای حق نشسته وخودش جواب خوبی هایش را میدهد

  3. ناشناس گفت:

    در عمل اخلاق مداری لازم است و جنابعالی انرا در این سخنرانی صحه گذاشته ای اما من بعنوان یک شهروند که هیچ ارتباطی با جنابعالی ندارم برای رفع یک مشکل اداری خیلی ساده و حق به جانب به یک سازمان مراجعه کردم و چون کار خیلی ساده بود و نیازی به سفارش کسی هم نبود به من گفتن به خاطر سفارش نماینده این کار را برای شما انجام می دهیم ایا این سفارش جنابعالی به هوادارانت یک شیوه اخلاقی است .
    ……….

  4. سیمان سقاوه گفت:

    درود بر زارعی عزیز و شریف بویراحمد

دیدگاه شما