دوشنبه 22 آبان 1391 - 20:30

دستگیری فروشنده اصلی قرص‌های ترامادول و متادون در یاسوج

بویر نیوز – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فروشنده اصلی قرص‌های ترامادول و متادون در یاسوج خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری فروشنده اصلی قرص‌های ترامادول و متادون در یاسوج

محمد خسروی در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج، اظهار کرد: فروشنده اصلی قرص‌های ترامادول و متادون در یاسوج دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، در حین گشت‌های هدفمند پلیسی، به فردی به هویت معلوم در محل اورژانس قدیم شهر یاسوج با یک ساک دستی مشکوک شده و وی را به دقت بازرسی کردند.

وی ابراز داشت: مأموران پلیس با رعایت نکات ایمنی، ساک دستی فرد موصوف را مورد بازرسی قرار دادند و بیش از 300 عدد قرص ترامادول و متادون و چندین شیشه شربت متادون کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خسروی از شهروندان یاسوجی خواست در صورت علم و آگاهی از هر‌گونه نا‌هنجاری در جامعه، مراتب را در اسرع وقت به مراکز فوریت‌های 110 اطلاع داده و پلیس را در انجام هر چه بهتر وظایف یاری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15725
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کلاغ نیوز گفت:

    سلام خواهشا روی ایستگاه زیرتل وشهرک امام حسین خیلی وقته چند نفر از همین قرص ها میفروشن اگه میشه دستگیرشون کنین خیلی خوب میشه

  2. هم استانی گفت:

    ضمن تشکر این پیگیریها ودستگیریها باید مداوم وجدی باشدچرا که فروش این داروها باعث وبانی نابودی بسیاری از جوانان شده. متا”سفانه تعدادی ازداروخانه ها هم بافروشندگان همدست میباشند

  3. رهگذر گفت:

    آقایون پلیس نمیدونم ولی فکر کنم خودتون هم در جریان هستیدکه در بلهزار جاده اصفهان روبروی ورزشگاه اداره کار انواع قرص ها مواد مخدر مشروبات الکلی و … پیدا می شود جهت یادآوری بود اگه حوصله کردید سری بزنید و بخرید واقعا برا نیروی انتظامی استان … که زورش به اینها نمیرسه

دیدگاه شما