دوشنبه 29 تیر 1394 - 14:17

قطعي مكرر برق در ياسوج و ديگر شهرها/ خسارت به برخي لوازم برقي شهروندان

بنظر مي رسد مشكلات برقي نيز در استان كهگيلويه و بويراحمد در حال اوج گرفتن است.

گروه اجتماعي – از ابتداي تابستان تاكنون قطعي مكگرر برق در شهرهاي مختلف استان كهگيلويه و بويراحمد بيش از هر زمان ديگري شايع شده است و اين موضوع در شهر ياسوج مركزاستان نيز بيش از هر زمان ديگري خود را نشان مي دهد.

به گزارش «بوير نيوز»، مردم مناطق مختلف شهر ياسوج در تماس هاي خود با انتقاد از قطعي مكرر برق در روزهاي گذشته ازخسارت قطعي برق به لوزام برقي خود خبر مي دهند.

در ايام گذشته و در برخي از مناطق، بيش از 5 بار در شبانه روز قطع شدن برق گزارش شده است و همين نوسانات باعث شده تا مردم متضرر شوند.

متاسفانه این قطعی های مکرر از قبل هم اطلاع رسانی نمی شود و به طور مثال بارها شاهد قطع برق مراکز درمانی و بیمارستانی بوده ایم که عواقب جران ناپذیری در پی خواهد داشت.

چندي پيش نيز مردم روستاها وشهر چاروسا بعد از شرکت در راهپیمایی روز قدس با حضور در نماز جمعه شهر قلعه رئیسی به نشانه اعتراض قبض برق خود را در صفوف نماز به دست داشتند.

بنظر مي رسد مشكلات برقي نيز در استان كهگيلويه و بويراحمد در حال اوج گرفتن است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یخچال ما سوخت، 600دادیم موتورش. من حلال نمیکنم  اگه دستم به جایی بند بود از حق خودم نمیگذشتم. حقوق یه ماه من باید بره بایت موتور یخچال؟؟ 

  2. علي گفت:

    من نميدونم چرا برق راهنمايي وفلكه استانداري قطع نميشه ولي پايين شهر هروقت كه دلشون خواست قطعش ميكنن والا

  3. شهروند سی سختی گفت:

    با سلام
    به خدا این قطعی برق تو سی سخت یه چیز معمول شده ، بابا این لوزم خونگی ایرانی و چینی تحمل این همه نوسانات شدید برق و قطعی رو ندارند >>>>>>>>>>>>

  4. مشترک بیچاره گفت:

    منم شنیدم که پایین شهری ها مشکلات زیادی در برق و آب دارن . آب رو تایید می کنم ولی برق رو نمی کنم گردن .
    من کامپیوتر خونم به علت نوسان برق سوخت اینقد برا پولش رفتم و اومدم که هرچی حساب کردم تا اگر کرایه ها رو جمع میکردم یه سیستم به روز و نو می گرفتم والا دیدم از هزینه ای که می خان بهم بدن کرایه ها بالاتر میزنه بعد از یک و نیم سال ولش کردم به امان خدا

  5. ناشناس گفت:

    جرا امسال بایداینطور بشه

  6. سلام گفت:

    نوسات برق در محدوه خيابان شهيد مطهري و شهدا 2 واقعن زياده و مردم را كلافه كرده اقاي مدير عامل فكري به حال اين محدوده اصلي شهر كنيد

دیدگاه شما