جمعه 26 تیر 1394 - 22:48

انتقاد شهردار یاسوج از اهمال برخی ادارات

شهردار یاسوج در بازدید از پارک ها و فضای سبز این شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از اهمال برخی ادارات در خدمات‌دهی به مسافران تعطیلات عید فطر انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد شهردار یاسوج از اهمال برخی ادارات در خدمات‌دهی به میهمانان تعطیلات عید فطر

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید عصر امروز در بازدید از پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج در جمع خبرنگاران با بیان این‌که حجم زیادی از مسافر و گردشگر از امروز و روز گذشته وارد پایتخت طبیعت ایران شده‌اند اظهار کرد: شهرداری با همه توان، نیروها و امکانات برای خدمت به مهمانان و مسافران آماده است.

وی با بیان این‌که از هفته گذشته تاکنون هیچ‌گونه به کارکنان و کادر خود نداده‌ایم تصریح کرد: برای آبروی شهر و دیار خود شب و روز نمی‌شناسیم اما چه کنیم که امکانات و زیرساخت‌های ما برای خدمت به این حجم از مسافر و گردشگر ناچیز است.

جاوید افزود: از سال‌های گذشته باید بنای این کار گذاشته می‌شد که متاسفانه در این بخش کم‌کاری‌های زیادی وجود داشت و اکنون وارث بسیاری از کارهای انجام نشده در شهرداری یاسوج هستیم.

شهردار پایتخت طبیعت ایران با بیان این‌که در قبال این نام همه وظیفه و رسالت داریم تصریح کرد: مسئولان استانی باید با اختصاص اعتبارات بیشتر یک‌بار برای همیشه یاسوج را آماده خدمت به خیل عظیم مسافر و گردشگر کنند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از برخی دستگاه‌ها که آمارسازی را جایگزین خدمت در عمل کرده‌اند خاطرنشان کرد: جا دارد از دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق که خدمت در عمل را نشان داده‌اند قدردانی کنیم.

جاوید به بازدید شبانه روزی خود به همراه معاونین، روسای سازمان های وابسته به شهرداری و بیش از همه اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از اماکن و پیگیری رفع مشکلات اشاره کرد و گفت: همه دغدغه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در این ایام خدمت به مسافرینی است که به مدت یک ماه و در گرمای طاقت‌فرسای امسال با زبان روزه اکنون به دنبال بهره بردن از آب‌ و هوای دل انگیز پایتخت طبیعت ایران هستند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صبا گفت:

    هرکس فقط ار دیگری انتقاد می کند و گناه را به گردن دیگری می اندازدو متصدی امور را کس دیگری می داند.همه مسولان اهمال کارند ما که حضور چشمگیری از هیچ نهادی ندیدیم نه پلیس نه شهرداری نه اورژا نس نه گردشگری و… کارهایشان فقط برای رفع تکلیف و نمایش است

  2. ل گفت:

    استخدام شهرداری در چه تاریخی و چه وشته ای وچه مقطع سنی می باسد

دیدگاه شما