جمعه 26 تیر 1394 - 4:12

بانوی کهگیلویه و بویراحمدی که خود و دخترانش حافظ قرآن هستند

به گزارش (ایل بانو)عصمت طبیبی خواه در سال 1356در شهرستان کهگیلویه متولد شده است متأهل دارای دو دختر و سطح تحصیلاتش سوم راهنمایی است.

گفت و گوی کوتاه خبرنگار ایل بانو با این بانوی حافظ قرآن در ادامه می آید:

وی اظهار کرد:از سال 91 تا 93 به طور کامل قرآن را حفظ کردم.

طبیبی خواه شوهرش را مشوق اصلی اش در حفظ قرآن دانست و افزود:علاوه بر این که شوهرم مشوقم بود،خانمی به نام زینب الهی به من توصیه کرد که اول روخوانی و روانخوانی را یاد بگیرم بعد شروع به حفظ کنم.

وی در ترتیل از قاری برجسته کشوری پرهیزگار و در صوت از منشاوی الگو گرفته است و ادامه می دهد:آیه 82 سوره اسراء بهترین آیه ای است که توانسته در زندگی ام تأثیر گذار باشد.

 این بانوی حافظ قرآن به فعالیت هایش در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در بین زنان خانه دار اشاره کرد و گفت:با توجه به این که مشغله کاری زیادی وجود دارد و شاید سطح سواد برخی از بانوان پائین باشد در مسجد محله مان کلاس روان خوانی قرآن را برای بانوان خانه دار برگزار می کنم.

وی ابراز داشت:نزدیک 21 نفر خانم خانه دار را تدریس می کنم که در این بین برخی از آنان روانخوانی را یاد گرفته و شروع به حفظ قرآن  کرده اند.

طبیبی خواه با بیان این که دو فرزند دخترش حافظ هستند،خاطر نشان کرد:یکی از دخترانم 12 جزء و دیگری 5 جزء را حفظ کرده اند که خودم مشوق آن ها در این کار بودم.

وی درادامه به حمایت سازمان تبلیغات و اداره کل ارشاد شهرستان کهگیلویه  اشاره کرد و گفت:برای گسترش دادن محافل قرآنی همه سازمان ها و ادرات باید همکاری داشته باشند.

این بانوی حافظ قرآن یادآور شد:بعضی از خانم ها می گویند که سن و سالی از ما گذشته و حافظه خوبی برای حفظ کردن قرآن نداریم،اما حفظ قرآن به حافظه کمک می کند.

وی گفت:در زندگی خیلی مشکل داشتم وقتی به سمت حفظ قرآن رفتم از نظر اخلاقی و روحی توانستم بر مسائل و مشکلاتم غلبه کنم.

سخن آخر:همه خانه ها منور به نور قرآن شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155941
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما