پنجشنبه 25 تیر 1394 - 1:26

خبر خوش رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج برای مرکز استان

رئیس بیمارستان امام سجاد همچنان از راه اندازی دو بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب در آینده بسیار نزدیک خبر داد

گروه اجتماعی – دکتر فرزاد وفایی رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج خبر از افتتاح چند بخش در آینده نزدیک داد.

20140113_095650_12100

دکتر وفایی به خبرنگار بویرنیوز گفت، در آینده نزدیک شاهد افتتاح زایشگاه بیمارستان امام سجاد یاسوج در مکان اختصاصی با 2200 مترمربع مساحت خواهیم بود.

وی افزود، هم اکنون این پروژه در حال ساخت است که پیمانکار وعده داده تا 6 ماه دیگر کار ساخت آن را به اتمام برساند.

دکتر وفایی افزود، با راه اندازی ابن بخش عمده مشکلات شهر یاسوج و اطراف آن در ابن بخش مرتفع خواهد شد و خوشبختانه با عنایت خاص وقول مساعد دکتر چمن ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، نیاز بخش کادر درمان زایشگاه برطرف خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام سجاد همچنان از راه اندازی دو بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب در آینده بسیار نزدیک خبر داد و گفت: این بخش ها برای اولین بار در استان ایجاد خواهد شد و بخش عمده مراجعات بیماران استان به استان های همجوار را کم خواهد کرد.

به گزارش بویرنیوز، یکی از مواردی که مردم به کرات از آن گلایه دارند کمبود زایشگاه در استان است که امید است با افتتاح این مرکز، بخش زیادی از گرفتاری های مردم در این بخش پاسخ داده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155825
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند بیمارستان گفت:

    خداوند خیرتون بده واقعا اگر مثل بخش مراقبت پس از زایمان خود بخش زایشگاه را هم از نو بسازید دعای همه مادران پشت سرتان خواهد بود.. 

  2. ناشناس گفت:

    سلام عمده مشکل مردم یاسوج عدم مسولیت پذیری مسولین بخشها وعدم توجه پرستاران بخشهای مختلف بویژه اتفاقات به بیماران ان واحد درمانی میباشد

  3. مهندس گفت:

    آقاي دكتر وفايي واقعا خسته نباشيد. اميدوارم همينطور كه تا اينجاي راه رو با جديت و دلسوزي آمديد بقيه راه رو هم با سرعت بيشتر ادامه دهيد و خبرهاي خوشي از شما بشنويم. خداوند ياورتان باشد. 

  4. تقویان گفت:

    باسلام وخسته نباشید خدمت جناب دکتر وفایی زحمت کش .جادارد اززحمات شبانه روزی حضرتعالی وهمکاران گرامی بابت ساخت پروژهای در دست اقدام بی صبرانه سپاس فراوان راداریم ،امیدوارم که دعا خیرخواهانه مردم بابت زحمت وپیگیریهای شما بدرقه راه وخانواده محترم  وکادر بیمارستان امام سجاد باشد انشالله 

  5. یلدا گفت:

    چه خوب دستتون دردنکنه امیدوارم چنین اقداماتی ادامه پیداکنه

  6. ب ا ق ر گفت:

    سلام  با تشکر از زحمات شما و همکاران 
    اگر پذیرش و رسیدگی بیمارستان های یاسوج رسیدگی شود بهتر از ساخت و ساز و بخش های جدید می باشد  در بخش زایشگاه امام سجاد که کشتارگاه زنان هست و پرستان این بخش از نظر اخلاقی خیل بد و زشت  برخورد میکنن که این طرز برخورد با بیماردرست نیست 

دیدگاه شما