پنجشنبه 18 تیر 1394 - 21:35

هویت نفر سوم جنایت خونین یاسوج مشخص شد

سردار غلامعباس غلامزاده با اشاره به دستگیری دو تن از ضاربین حادثه بامداد ۱۷ مردادماه شهر یاسوج که منجر به قتل یک نفر و مصدومیت شدید ۵ نفر دیگر شد، اظهار کرد: عملیات پلیسی کاراگاهان در کمترین زمان ممکن جواب داد و موفق شدیم دو تن از متهمان پرونده را دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: اما نفر سوم هم برای ما شناخته شده است و هویت معلومی دارد که پلیس پیگیری‌های خود را برای دستگیری نفر سوم پرونده ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که قصد و انگیزه احتمالی متهمین چه بوده است، تصریح کرد: با دستگیری متهم سوم این پرونده، راز حادثه فاش خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه با درایت و قاطعیتی که از حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد سراغ داریم به این پرونده به صورت ویژه رسیدگی می‌شود، تبیین کرد: اجازه ایجاد ناامنی را به هیچ‌کس نخواهیم داد.

نیمه‌شب ۱۷ مردادماه و همزمان با شب قدر در بلوار امام خمینی یاسوج سرنشینان یک خودروی سواری سمند که سه سرنشین داشت با تفنگ ساچمه‌زنی شکاری، ۶ نفر را مورد هدف قرار دادند که یکی از آن‌ها در راه بیمارستان فوت کرد و یکی دیگر از مضروبین که حال وخیمی دارد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار داشته و چهار نفر دیگر هم یا مرخص شده و یا تحت مداوا هستند./کبنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154902
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما