چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:35

سید علی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه اصلاح طلب شد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: سید علی محمد بزرگواری، عضو جبهه پایداری تاکید کرد: اگر یک اصلاح طلب ارزشی اصول انقلاب را قبول داشته باشد حاضریم از آن حمایت کنیم.

به گزارش آریا، وی همچنین افزود :ما هیچ تفاوتی بین اصولگرا و اصلاح طلب واقعی هیچ تفاوتی نمی بینیم در واقع با وجود این مرزبندی هایی که انجام داده اند یک اصولگرا می تواند در عین حال اصلاح طلب و یک اصلاح طلب در عین حال می تواند اصولگرا باشد یعنی اصول انقلاب را قبول دارند اما معتقدند اصلاحات باید انجام پذیرد.
نماینده مردم کهکیلویه و بویر احمد در پاسخ به این سوال که چرا جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم آقای لاریجانی و اطرافیان وی را مورد انتقاد قرار می دادند و آنها را منتسب به جریان اصلاحات می دانستند گفت:ما در یک موقعی مواضعی از سوی اصلاح طلبان دیدیم که این طیف کوتاه آمدند در واقع وقتی فتنه آشکار شد و خط رهبری مشخص شد و دیدیم سران فتنه مردم را به خیابانها ریختند دیگر ما نباید در برابر آنها سکوت می کردیم اما در آن موقعیت ما می دیدیم رییس مجلس و نائبین آنها در مجلس گویا سخنگوی جریان فتنه شده بودند.
وی اظهار داشت:اگر اصلاح طلبان از مواضع خود کوتاه بیایند و از مواضع ضدارزشی خود دست بردارند و اصول انقلاب را بپذیرند و شخصی را وارد انتخابات کنند که از رجل سیاسی، علمی با کفایت و با درایت باشد و بتواند شخص دوم مملکت پس از رهبری شود اما در عین حال اصلاح طلب باشد ما به آن شخص رای هم می دهیم اما کسانی که مواضع ضدارزشی داشته باشند هیچگاه با آنها کنار نمی آییم .
این نماینده مجلس تصریح کرد:در حال حاضر بسیاری از اصلاح طلبان تغییر مواضع داده اند اینها ریشه دارند و فرزندان انقلاب هستند بنابراین اگر در بین اصولگرایان فرد مناسبی پیدا نشود قطعا از چنین اصلاح طلبی که مورد تایید رهبری و شورای نگهبان باشد حمایت می کنیم ما می گوییم  در بین رجال ایرانی کسی که شرایط مندرج در قاون اساسی را داشته باشد حرفی درباره آن فرد نداریم و پای آن فرد می ایستیم.

———————

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

info@boyernews.com

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15479
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گزگزوک گفت:

    در زمان انتخابات ایشان هم جهت قاییدن آرای اصلاح طلبان می گفت همه آنها ( اصلاح طلبان ) اصول گرا هستند . زیاد به حرف ایشان نمی شود خرده گرفت ( کبگ سرش را زیر برف می کند خیال می کند دیگران آنرا نمی بینند ) نه کلویش معلومه و نه عاقلیش.

  2. حداد مؤمنا گفت:

    مبارك

  3. مدیر گفت:

    …………آقای مدیر سایت انگار شما هم از مسائل سیاسی جاری مملکت بی خبری
    این حرفه آقای لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری است که چند روز پیش گفته همه روزنامه ها هم تیتر کردن. حالا بزرگواری تکرارش کرده……

  4. جناب آقای بزرگواری گفت:

    1- آیاکسانی که بقول شما سران فتنه اندحتمااصلاح طلبند!!! 2-آیا تمام کسانی که مواضع ضدارزشی دارند تنهااصلاح طلب هستندوآیا در میان اصولگرایان افراد ضدارزش بیشتر نیستند
    3- آیااین مصاحبه های متفاوت شما خود بوی سردرگمی- دست پاچگی و ضدارزشی نمی دهد

  5. مهمان گفت:

    باید از چنین افراد با چنین تفکرات دوگانه ای دوری جست.
    دیروز مصاحبه با خانم مسیح علی نژاد منافق
    امروز حمایت از اصلاح طلبان
    فردا سلام بنیامین

  6. ناشناس گفت:

    اقاي بزرگواري حداقل كمتر مصاحبه كون تا گندش بيرون نيامده ابرو ريزي نشه تو خيلي ساده ولوي

  7. دهدشتی گفت:

    تامردسخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد روز به روز ماهیت وجودی ایشان مشخص تر می شودکه …… رامستسکی برای قدرت ومقام قرارداده و.. وعدالت ایشان ادعایی بیش نیست

  8. چرام گفت:

    سوابق سياسي ومذهبي آقاي بزرگواري برهمه آشكاراست وايشان هيچ وقت دوپهلو صحبت نكرده اندوانتخابات مجلس بيشتر حول سياستهاي منطقه اي است وهمه ميدانند كه ايشان يك اصولگراي ارزشي است پس نيازي به اضهارنظر بعضي افرادمغرض نيست

  9. یاک گفت:

    خوب دیگه . انتخابات ریاست جمهوری نزدیکه و ایشون حس میکنه باید هوای دوطرف رو داشته باشه . همه ما هم میدونیم که بزرگواری همیشه با جریان آب شنا میکنه .

  10. درد دل گفت:

    کاملا آشکار است که:
    آقای بزرگواری با مصاحبه ها و انتقادات بی پایه و اساس و ایجاد تنش و جو بر هم زدن فقط دنبال مطرح شدن در سطح استان و کشور است و دیگر هیچ
    عاقلان دانند…..

  11. خودم گفت:

    اقای بزرگواری جان خودت تفاوت اصلاح طلب و اصولگرا را برای ماهم بگو؟ ببینم میدونی؟

  12. سید رضا گفت:

    درود بر سید با سیاست

  13. حسن گفت:

    این اظهار نظر بزرگواری نشان از صداقت وپاکی ایشان دارد چون فهمیده که اصلا طلبان در چهار چوب انقلا ب کار می کنند ومخالف رهبری نیستند پس بزرگواری ادم عاقلی است

  14. ناشناس گفت:

    نان به نرخ روز

  15. عاقل گفت:

    اقاي بزرگواري هم به اين نتيجه رسيدند كه اصولگرايان ديگه قادر به مملكت داري نيستند!! زمان اصلاحات نزديك ايشالا

  16. شيخ چنگلوا گفت:

    جان سيد،سيد نميدونه با پ… يا پ…. حالا اومده از اصلاحطلب و اصولگرا سخن ميگه

  17. ایران گفت:

    …….

  18. ایراندخت گفت:

    از ماست که بر ماست!
    افرادی تو  را انتخاب کردند که تو هم امروز به آنها توهین کنی!
    بیچاره مردمی که تو آقای بزرگواری نماینده آنهایی در مجلسی که قراره حرف و رای مردم آنجا باشد.
    یادمان باشد که هر کسی ادبیات کوچه بازاری استفاده می کند جای او در مجلس شورای اسلامی ایران است همانگونه که شما یید.
    آرزو می کنم که همانطور که شما خود را نشان دادید بقیه افرادی هم که مانند شما برای رسیدن به اهدافشان از اسلام سواستفاده می کنند رسوا شوند.

  19. وحید گفت:

    امثال جنابعالی اگه تو مجلس نباشید این مشکلاتی که الان وجود داره از بین میره . فقط به خاطر سیادت و جدت قابل احترامی وگرنه …. . ما تو رو انتخاب نکردیم که به اقوام توهین کنی .

  20. مشهدی گفت:

    لطفا استعفا دهید

  21. ناشناس گفت:

    بیخیال بابا ول کن دبگه

دیدگاه شما