سه شنبه 16 آبان 1391 - 13:41

اعتراف فرماندار بویراحمد به محرومیت لوداب و مارگون

بویر نیوز– مشکلات راه روستایی همچنان در لوداب و مارگون باقی است

 فارس : فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: 60 درصد روستاهای بویراحمد مشکل راه روستایی دارند که مشکلات در بخش‌های مارگون و لوداب بیش از سایر نقاط است.

خبرگزاری فارس: مشکلات راه روستایی همچنان در لوداب و مارگون باقی است

محمد الفونه به اهداف توسعه روستایی اشاره و اظهار کرد: به منظور کاهش مشکلات در سطح شهرها که مهم‌ترین آن مقوله بیکاری است در توسعه و پیشرفت روستاها باید اقدامات وسیعی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد مشکلات ناشی از ناهنجاری‌های اجتماعی را به دلیل بیکاری بیان کرد و گفت: بیشتر ناهنجاری‌های موجود در سطح شهرستان بویراحمد ناشی از مهاجرت روستاییان به شهرها بوده که باید دستگاه‌ها و متولیان امر، زیرساخت‌های مورد نیاز در روستاها را فراهم کنند.

الفونه اولویت کاری خود مجموعه فرمانداری بویراحمد را ایجاد اشتغال مولد و توسعه کشاورزی در روستاها ذکر کرد و بیان داشت: با توجه به این‌که مهاجرت روستاها به شهر زیاد شده، در روستاهایی که از نظر کشاورزی مساعد ارزیابی شده‌اند اقدامات لازم جهت کاهش بیکاری صورت می‌گیرد.

وی توسعه حوزه راه‌های روستایی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: بسیاری از روستاهای شهرستان بویراحمد صعب‌العبور بوده و حدود 60 درصد از روستاها در این شهرستان راه ارتباطی مناسبی ندارند که امید است در آینده نزدیک شاهد بهسازی و تکمیل هر چه بهتر راه‌های روستایی باشیم.

الفونه افزود: بسیاری از روستاها در بخش‌های لوداب و مارگون به نسبت دیگر روستاها از نظر صعب‌العبور بودن در اولویت راهسازی بوده چرا که از لحاظ دسترسی به شهر در فصول مختلف سال دچار مشکلات زیادی هستند.

فرماندار بویراحمد توجه به راه روستایی را از عوامل مهم در توسعه روستاها دانست و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در خصوص توسعه روستاها سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مستلزم راه ارتباطی بوده که تلاش بر کاهش حداکثری مشکلات این حوزه را داریم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به میزان اعتبارات در سطح شهرستان بویراحمد اولویت توسعه با روستاهای پرجمعیت بوده که استعداد توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف را داشته باشند.

وی ابراز کرد: امید است با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و متولیان امر میزان اعتبارات توسعه روستاها افزایش یابد تا در افقی روشن شاهد توسعه و پیشرفت حداکثری در سطح روستاهای شهرستان بویراحمد باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15409
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    با سلام اگر آقای فرماندار راست می گویید چرا بخشدار لوداب که تا بحال نتوانسته هیچ گونه اعتباری جهت توسعه و پیشرفت آبادانی از دولت دریافت دهد چرا وی را عزل نمی کند.(به عمل کار برآید به سخندانی نیست.) این همه فقط حرف می زنید اگر راست می گویید بسم الله.

دیدگاه شما