یکشنبه 31 خرداد 1394 - 12:53

دلیل از دسترس خارج شدن «بویر نیوز» و چند نکته!

تماس های مکرر و پیگیری های بسیاری از شما مخاطبان و مردم شریف از جای جای ایران از طریق تماس، پیام و ایمیل برای برقراری مجدد سایت، بار دیگر ما را به رسالت خطیرمان گوشزد کرد و مهرتان خستگی از وجودمان زدود.

گروه رسانه – عصر دیروز (شنبه 30 خرداد) پایگاه خبری – تحلیلی بویر نیوز از دسترس مخاطبان خارج شد.

بویر نیوز زاگ وب

به گزارش «بویر نیوز»، شوربختانه این در حالی اتفاق افتاد که سه روز پیش در رتبه بندی اعلام شده از سوی (زاگ وب) پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز در میان رسانه های مجازی 13 استان زاگرس نشین توانسته بود رتبه اول در میان سایت های پرببیننده این مناطق را به خود اختصاص دهد.

کسب رتبه پربیننده ترین رسانه استان های زاگرس نشین توسط «بویر نیوز» و  قرارگیری در بین 1000 سایت برتر ایران با رتبه 596 که برای اولین بار یک سایت در این استان توانسته به این جایگاه برسد و همچنین پیشتازی برای سومین سال متوالی در میان رسانه های استان باعث شد تا مخاطبان فهیم و فرهیخته این پایگاه خبری، مسئولان محترم و البته جامعه گرامی مطبوعات و اصحاب رسانه با ابراز لطف خود به ما گوشزد نمایند که هرگز سرمست نشویم و چه مسئولیت سنگینی داریم و برای  رسیدن به افتخارات دیگر چه راه سختی در پیش…

قطعی سایت از عصر روز شنبه تا صبح روز یکشنبه باعث شد تا مدتی این سایت از دسترس خارج شود که اشکال بوجود آمده فقط بخاطر نقص فنی پشتیبانی سایت بوده و هیچ دلیل دیگری نداشت.

این موضوع هر چند ضعف پشتیبانی این سایت را گوشزد کرد اما همانگونه که در خبر”معرفی به عنوان پربیننده ترین سایت استان های زاگرس نشین” ذکر شده بود، “هرگز ارزش و شرف اطلاع رسانی و سرمایه ارزشمند اعتماد مخاطبین را به حراج نگذاشتیم و بر سرش با هیچ چیز معامله نکردیم و حتی شاید گاهی بخاطر هزینه های اولیه سایت در مانده بودیم” که این همزمانی این دو اتفاق بر ادعایمان صحه گذاشت.

اتفاق بدی که در این میان رخ داد حذف شدن مطالب منتشر شده از ساعت 6 صبح روز 12 خرداد ماه تا 9 صبح 31 خردادماه بوده است که هرچند تیم پشتیبانی در تلاش است تا این نقص را برطرف کند اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

تماس های مکرر و پیگیری های بسیاری از شما مخاطبان و مردم شریف از جای جای ایران از طریق تماس، پیام و ایمیل برای برقراری مجدد سایت، بار دیگر ما را به رسالت خطیرمان گوشزد کرد و مهرتان خستگی از وجودمان زدود.

پوزش و عذرمان را بپذیرید و قصورمان را به بزرگی نگاهتان نادیده گیرد.

«بویر نیوز» با قدرت تر، پرانرژی تر و مردمی مثل همیشه، هر صبح در آستانه چشمانت طلوع می کند تا با هم و برای دیارمان بکوشیم به مهر و نیکی …

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152619
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مصطفی ع گفت:

    درود بر بویر نیوز

  2. دردمند گفت:

    باتشکروسپاس فراوان اززحمات  مجموعه پرسنل سایت بویرنیوزلطفا ازوضعیت اسفبارزباله های شهرداری درمنطقه دوپشته دشتروم  ،وضعیت اب شرب شهریاسوج ،عدم توجه مسوءلان محیط زیست استان به وظایف محوله ازهمه بدترسرکارگذاشتن بیمه شده گان تامین اجتماعی توسط کلینیک ودرمانگاهای ان سازمان وعدم عرضه دارو به بیمه شده گان گذارش تهیه فرمائید

  3. ناشناس گفت:

    من قبلا … را ميديدم ولي با توجه به سليقه اي عمل كردن…. اين سايت (بوير نيوز )را انتخاب كردم واز بويرنيوز خيلي راضي هستم

  4. محمد گفت:

    درود بر بوير نيوز

  5. علی گفت:

    خسته نباشید ودست مريزاد خدمت مسولین محترم سایت بویر نيوز

دیدگاه شما