یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 13:28

بازدید فرماندار بویراحمد از روستایی دیدنی اما محروم/ روایت سخنان عجیب هدایت خواه از زبان اهالی روستا!

یکی از اهالی روستای زی زی به ذکر مشکلات این روستا پرداخت.

گروه اجتماعی – فرماندار شهرستان بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهرستانی به روستای تاریخی زی زی (دو زیز) سفر کرد و مشکلات اهالی این روستا را بررسی کرد.

1 (2)

به گزارش «بویر نیوز»، در این سفر که نظری رئیس منابع طبیعی شهرستان، مرادی رئیس بنیاد مسکن شهرستان، محمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، وحدتی معاون اداره کل میراث فرهنگی و مسعودی معاون راه و شهرسازی، هوشنگ یاری پور را همراهی می کردند، ابتدا از منطقه دیدنی و گردشگری بن ریز بازدید شد و مشکلات باغداران این منطقه بررسی شد.

پس از این بازدید، فرماندار شهرستان بویراحمد از پل شکسته روستای زی زی که به کبوتر بال شکسته معروف شده است، دیدن کرد و قول مساعد برای تکمیل احداث پل جدید داد.

یاری پور: مشکلات روستای زی زی رفع می شود

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مشکلات روستای زی زی بررسی شده است و با توجه به اهمیت انها در آینده ای نزدیک برطرف خواهند شد.

1 (10)

 هوشنگ یاری پور که در جمع مردم روستای زی زی سخن می گفت، افزود: به برکت انقلاب اسلامی خدمات خوبی برای مردم مناطق محروم نجام شده است و برای حل مشکلات موجود نیز مسئولان با تمام توان تلاش می کنند.

وی با اشاره به پتانسل ها و ظرفیت های بالای روستای زی زی خاطر نشان کرد: این روستا یکی از دیدنی ترین مناطق شهرستان بویراحمد است که هم قابلیت گردشگری دارد و هم با توجه به پیشنه بالای تاریخی از مناطق هدف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می تواند باشد.

یاری پور حجم مشکلات را به دلیل انباشته شدن در گذشته عنوان کرد و تاکید کرد: مردم نیز باید برای حل مشکلات دولت را همراهی کنند و با توجه به ظرفیت ها و توان مناطق فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر توجه ویژه مردم بویراحمد و دنا به مردم روستای زی زی ابراز کرد: مهمترین اولویت کاری در روستای زی زی جداول کشاورزی خواهد بود که بزودی آغاز خواهد شد و باعث رونق کشاورزی، ایجاد اشتغال و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستائیان خواهد شد.

وی راه های فرعی و بین باغات این روستا را دیگر خواسته مردمی و اولویت کاری عنوان کرد و افزود: باغات روستای زی زی بخصوص در مناطق بن ریز می تواند ظرفیت ویژه ای برای بخش کشاورزی باشد که علاوه بر حل مشکلات جداول آن باید از راه مناسب برخوردار شوند ا تولیدات آن به بازار و مصرف کننده برسد.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان از بهره برداری پل روستای زی زی تا قبل از فصل بارندگی خبر داد و خاطر نشان کرد: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی پیگیری ها و تلاش های زیادی برای ان پل که نماد محرومیت زی زی شده است انجام داده است و با توجه به پیشرفت کارها امیدواریم تا قبل از فصل بارندگی شاهد بهره برداری از این پل باشیم.

هوشنگ یاری پور همچنین مقاوم سازی خانه ها ردر روستاها را دیگر برنامه کار عنوان کرد و افزود: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم قول داده است تا کلاس های صنایع دتس در این روستا برگزار کند و برای توسعه گردشگری و ایجاد اقامتگاه در این روستا اقدام کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در بازدید از گلزار شهدای روستا با ابراز گلایه از وضعیت این گلزار گفت: گلزار شهدای روستای زی زی در شان شهدای والامقام این روستا نیست و باید ساماندهی شود.

گفتنی است؛ روستای  زیزی، روستایی از توابع بخش لوداب شهرستان بویراحمد است که 90 کیلومتر با شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فاصله دارد و به لحاظ بافت منحصر بفرد روستا و طبیعت بکر همواره مورد توجه عکاسان و گردشگران قرار گرفته است.

حرف های عجیب هدایتخواه خطاب به مردم زی زی که باعث دلسردی اهالی شد!

یکی از اهالی روستای زی زی به ذکر مشکلات این روستا پرداخت.

وی ضمن خیرمقدم ویژه به یاری پور و هیئت همراه و تشکر از فرماندار مردمی بویراحمد بخاطر سرکشی به مناطق محروم و رفع مشکلات روستائیان، جداول کشاورزی، اخلال در آنتن دهی موبایل و شبکه های تلویزیونی، زمین ورزشی و پل روستا را مهمترین خواسته های مردم بر شمرد.

نماینده مردم روستای زی زی در سخنانش با ذکر خاطره از ستار هدایتخواه نماینده سابق شهرستان بویراحمد و دنا گفت: وقتی که بتازگی ایشان به مجلس راه یافته بود و رای بالایی هم مردم زی زی به وی داده بودند به روستا سفر کرد و نماینده اهالی در نامه ای مشکلات روستا را برای وی نوشتند که ایشان گفت همین ها مشکلات شما هستند و پس از پاسخ مردم وی در سخنی عجیب گفت: اگر من اینها را حل کنم پس نماینده بعدی چه کند!

وی ادامه داد: اگ در گذشته به مشکل کانال های تلویزیونی رسیدگی می شد اکنون مردم روستا به اجبار به ماهواره روی نمی آوردند و همین مهمترین کار فرهنگی است.

این مرد روستایی چنین سخنانی را باعث دلسردی مردم از مسئولان دانست و از مدیران خواست تا وعده عملی دهند و یا حداقل با سخنانشان مردم را نیازارند.

تصاویر این گزارش در ادامه آمده است:

1 (1)  1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (9)  1 (11)

1 (14)

1 (15)

1 (16)

1 (17)

1 (18)

1 (19)

1 (20)

1 (21)

1 (22)

1 (23)

1 (24)

1 (25)

1 (26)

1 (27)

1 (28)

1 (29)

1 (30)

1 (31)

1 (32)

1 (33)

1 (34)

1 (35)

1 (36)

1 (37)

1 (38)

1 (39)

+ اخبار مرتبط:

فرماندار بویراحمد سوار بر خودرویی جالب! (+عکس)

کاش پای مسئولین کهگیلویه و بویراحمد به این روستا باز نشود

برترین های عکاسان دنا از زی زی

آوازه زی زی به تابناک هم رسید+عکس

جزیره ای در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف شد!+تصاویر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=150707
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. برنو گفت:

    په كو برنو و قطار روروش

  2. دانشجو گفت:

    تخریب نکن جناب بویر نیوز. بجای تبلیغات و عکس گرفتن به فکر مردم باشین.وای به حال این استان که فقط درگیر تخریب و دیگه هیچ کاری ندارن جز این.خودمون داریم واسه خودمون مشکل درست میکنیم.کی میخوایم بفهمیم و درک کنیم آقای زارعی و آقای هدایت خواه از جنس این آب وخا ک ن و دشمن نیستن که اینقد تخریب میکنیم همدیگرو.بجای تخریب کردن همدیگرو یاری بدیم.کل این استان از بهترین منابع س. چرا با درگیری بین خودمون داریم تیشه به ریشه خودمون میزنیم. تا کی ……………….

    • بویر نیوز گفت:

      دانشجوی گرامی!
      بویر نیوز تنها بخاطر رسالت خود عین اتفاقات صورت گرفته را منتشر کرده است و بنظر نمی رسد واقع نگاری که اساس کار خبری است تخریب بحساب بیاید.
      موفق باشید

      • آگاه گفت:

        چطور از احمال کاری های نماینده فعلی شهرستان حرفی نمیزنید؟ تنها کارتون شده خبرخوش زارعی برای ناکجا ابادها ؟؟؟ …

      • اصلاح طلب خوب گفت:

        عین اتفاقات همراه با عکسهای که دیگر جایی برای دیدن ندارند بگو برای مردم چکارکردندایشان همه ضعفها را به دولت گذشته واگذاشته حالا جوجه ها را اخر پاییز می شمارند .

  3. پاتاوه گفت:

    درودبرانسانبت وجوانمردی دکتریاری پوروباتشکرازایشان بخاطررسیدگ. جدی به مناطق صعب العبورومحروم استان

  4. یکی گفت:

    بویر عزیز به نظر شما این ادعای یک شخص باید درج بشه ؟ به نظر خودتون این رسالت یک نشریه واقعی ؟ آیا ارزش شما تنها با یک گلیم عوض میشه؟ آیا با برگزاری یک کلاس صنایع دستی کار بزرگی محسوب میشه ؟

  5. ناشناس گفت:

    بیشتر به عکس یادگاری گرفتن میخوره تا رفع مشکلات

  6. لوداب گفت:

    درود بر فرماندار دلسوز استان ک-ب موفق باشید

  7. جون خوت گفت:

    اها پس دیگه الان کل مشکلات زی زی و بن ریز حل میشن …..

  8. سالار گفت:

    من طرفدار هدايتخواه نيستم – اما آن مرد دردغ گفته است و تملق كرده است.

  9. رهگذر گفت:

    بویر نیوز حتی اگر گفته این فرد روستایی درست وبی کم وکاست نقل قول شده باشد که مطمئنم کامل بیان نشده هم منظور دکتر حجم مشکلات بوده ونه چیز دیگر.شما هم فعلا به کارهای تبلیغی بپردازید ونیاز هم به انجام کار نیست

  10. ناشناس گفت:

    سخن این اهالی کذب محض است و واقعا شرمنده میشیم از انتشار اینگونه مطالب کذب.. عزیزان رسانه شما چرا اقدام به تخریب چهره ولایتمدار و انقلابی آن هم با سخن کذب فردی می کنید؟ 

  11. روستایی زاده گفت:

    انشاله همیشه قدر دان زحمات همه مسئولین باشیم

  12. ارجمند گفت:

    به اندازه یک درصد از کارهای هدایت خواه که برای مرده و ان روستا کار کرده شما کار کنید کلاهمان را بالا می اندازیم و حرف دروغ نزنید اینها هیچ کاری نمی کنند و گردشگری خوبی بود

  13. عبدالمهدی گفت:

    حتی اگه دکترخودش اینو گفه باشه بعنوان مزاح گفته . حالا اگه یه نفر فهمش کم بوده باشه مساله به این واضحی رو نفهمیده باشه که نباید آدم توجه کنه و نباید منتشر کرد .

  14. ياعلي گفت:

    هدايت خواه مرد عمل است .هرجاهست در پناه خدا موفق وپيروز باشد

  15. بی ریا گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیزم .این سخن که از دکتر هدایت خواه نوشتید همگی به شوخی به اهالی گفته شد .من هم با ایشان بودم . ایشان با لحن شوخی به مردم گفتند که تمام تلاشم را برای حل مشکل روستا انجام میدهم و به شوخی گفتند اگه من همه را حل کنم نمایندگان بعدی دیگه کاری برای انجام دادن ندارند . منظور بدی نداشتند .منظور این بود که قول نمیدهم که همه را حل کنم بلکه تلاشم را خواهم کرد تا حل کنیم . پس دوستان به بدی نگیرید این حرفا رو .

  16. عابدنژاد گفت:

    باسلام وخسته نباشیدخدمت دکتریاری پور وهیئت همراه.ضمن تقدیر وتشکرازتشریف فرمایی ایشان وهیئت همراه امیدواریم که درحدتوان به مشکلاتی که مطرح شدرسیدگی شود.

دیدگاه شما