جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 20:59

پاسخ سیدباقر موسوی به سوال «بویر نیوز» درباره حضورش در انتخابات

موسوی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار «بویر نیوز» مبنی بر اینکه اگر در انتخابات حضور نیابید از چه کسی حمایت خواهید کرد بیان داشت: نمی توان اسم از شخص خاصی برد ولی دوستان خوبی داریم وانشالله زمینه فراهم شود.

گروه سیاسی – نماینده اسبق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در انتخابات، فشارهای مردمی برای را عامل تحرکات انتخاباتی اش دانست و از عدم تمایل شخصی خود سخن گفت.

20150515_191045

سید باقر موسوی جهان آباد در حاشیه نشست شورای مشورتی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «بویر نیوز» با بیان اینکه برای وحدت اصلاح طلبان در استان تلاش می کنیم، گفت: روند اجماع اصلاح طلبان در استان خوب و مطلوب است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در حال بررسی شرایط هستم و به این موضوع فکر می کنم.

نماینده اسبق شهرستان های بویراحمد و دنا به فشارهای مردمی برای حضورش در انتخابات اشاره کرد و افزود: شخصاً تمایلی برای حضور در انتخابات ندارم اما اگر گامی بر می دارم و تلاش می کنم صرفاً بخاطر درخواست های دوستان و حمایت های مردم است.

موسوی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار «بویر نیوز» مبنی بر اینکه اگر در انتخابات حضور نیابید از چه کسی حمایت خواهید کرد بیان داشت: نمی توان اسم از شخص خاصی برد ولی دوستان خوبی داریم وانشالله زمینه فراهم شود.

***

مشروح گزارش نشست شورای مشورتی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمدو تصاویر این جلسه را در «بویر نیوز» دنبال کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=150499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یادمان نرود کشور جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان داردو درود خدا بر شورای نگهبان وهمه کسانی که قانون اساسی جمهوری اسلامی را نوشتند

  2. ناشناس گفت:

    سلام ودرود خدا بر همه آنها که قانون اساس مارا نوشتند

  3. ناشناس گفت:

    سلام ودرود خدا برهمه آنها که قانون اساسی جمهوری اسلامی را نوشتند

  4. مصطفی علیزاده گفت:

    ای کاش رد صلاحیت ها بر عهده مردم گذاشته میشد.
    قطعا سید باقر موسوی محبوب دلهای مردم است.

  5. بویر احمد گفت:

    سلام سید مردم تشنه حضور جناب عالی هستند پس لحظه ای درنگ نکن خودت نمی خاد بیایی عکس هات بفرست مرد شجاع بیا بویر احمد را نجات بده از بس که خفت کشیدیم دیگه مردیم یا باقر یا باطل

  6. آزادی بیان گفت:

    لعنت بر آزادی بیان که فقط لق له زبان ما است
    چرا دیدگاه مخالف را منتشر نمی کنید،
    چرا از انتشار حقایق مجلس ششم اینگونه هراسانید

    • ناشناس گفت:

      مملکت قانون دارد واین قانون است که تصمیم میگیرد تا کی به این احساسات قومی وعشیره ای دل بسته اید قرن بیست یکم است

    • م ب گفت:

      مملکت قانون دارد ولی مثال ما آش نخورده و دهن سوختس شما که آش ما رو خوردین و این استان رو به نابودی کشانیدن کدوم قانون مجازات می کنه

  7. اشنا گفت:

    اقای ناشناس مطمئن باش اگه منتخبان واقعی مردم وارد مجلس شون بازهم خواسته های مجلس ششم تکرارخواهد شد

  8. ا:م گفت:

    ناشناس نمک نشناس خدمات آقای سید باقر موسوی ستودنی و وقابل تقدیر است سید محبوب هست چرا باید ناراحت باشیم 

  9. بی طرف گفت:

    در عکس هایخبر مشابه از همین جلسه در بویر نیوز .. عکس پسری رو دیدم که پدرش در 8 سال هدایتخواه ” و 4 سال زارع پست داشته ….. حالا شما قضاوت کنید که سیاست در استان ما چجوری هست ….. باور کنید  فقط در استان ما منفعت طلبی هست …… الان دو نماینده ما  یعنی زارع و تاجگردون  اصلاح طلبن یا اصول گرا ….. قضاوت با شما ؟؟؟؟؟؟؟

  10. دمچناری گفت:

    شیربویراحمدی توراخداازبیشه بیرون بیا که شغالان میدان راخالی دیدن بگو یاخدا

    • علی گفت:

      اوف کو بره فکر نون باش بره و زندگیتو برسید روز تا پسین سر بیکاری دنبال یه مشت آدمیت که آیا ایره مجلس یا نه .هیچ کسی تو این استان در حد و اندازه مجلس نیست چون عرضه حرف زدن ندارن.

      • ناشناس گفت:

        با همین حرفا مردم رو فرستادین دنبال نونی که نبود تا با خیال راحت بخورید و بخورید و بخورید…دیدار سر پل قیامت ..ببینم خدا هم گول میخوره یا نه– درود بر سید عزیز و پاک

  11. اصلاح طلب خط امامی گفت:

    به عزیزان اصلاح طلب در استان میگویم روی گزینه های خوتون توافق حداکثری داشته باشید تا نتوانند او را رد کنند.

    اگر نتوانستید به یک نفر واحد برسید اشکال ندارد 2 نفر در صحنه داشته باشید اما در زمین حریف بازی نکنید و مثل احمق ها خودتون گور خودتون را با هم نکنید.
    منظورم اینه که رد صلاحین گزینه دیگر به معنی رد صلاحیت گزینه شما باشد نه اینکه با دشمن علیه دوست متحد شوید.

    منظورم این است که مثل قضیه دکتر معین و آقای کروبی نشه چون آخرش همه به خودتون میخندند.
    افتاد یا بیشتر توضیح بدم.
    با هم جلسه بذارید و دعوا را پشت پرده مدیریت کنید نه تو سایت و روزنامه علنی کنید.
    همین الان متاسفانه احمق بودن بعضی ها داره رو میشه.کمی به سایتهای خودتون و جریانهای همسو نگاه کنید.هنوز 9 ماه مانده دعوا شروع شده.
    باور کنید من فقط خیالم از تاجگردون و گچساران راحته.چون خود تاجگردون عاقله و افسارش دست اطرافیانش نیست.

    اما چشمم از بویراحمد و کهگیلویه آب نمیخوره.قول میدم هردوتاش مال اصولگراها میشه.البته کهگیلویه بزرگواری رای نمیاره اما جانشینش اصولگرا خواهد بود چون اصلاح طلبان کهگیلویه تدبیر ندارن و چوب تشتت را خواهند خورد.

  12. ناشناس گفت:

    باقرفقط درفکرعده ای خاص بود

  13. اصلاح طلب یاسوجی دولت آبادی گفت:

    لطفا یکی دو ماه مونده به انتخابات این جلسات برگذار بشه. الان شور و هیجان الکی به مردم ندین. وقتی جناب موسوی خیالش از تایید صلاحیت راحت شد ما ازش حمایت میکنیم.

  14. نابغه سیاست گفت:

    قابل توجه تازه به دوران رسیده های سیاست:

    در حوزه کهگیلویه آقایان موحد//مژدهی پور//فیاض بخش//عدل هاشمی همگی از یک جریان سیاسی بنام اصولگرایان سنتی یا همان جناح راست هستن.برای همین قبلا همه این افراد همیشه از موحد حمایت میکردن و در دوره هشتم از مژدهی پور و دوره نهم از فیاض بخش حمایت کردن.

    نکته:این 4 نفر با هم نمی آیند و این بار نوبت مژدهی پور است که بیاید چون از ریاست تعزیرات حکومتی استعفا داده.اما چون شانش کم است ممکن است یک اصولگرای دیگر هم باهاش شرکت کنه تا بتوانند انتخابات را به دور دوم ببرن اونوقت بزرگواری را شکست بدهند.

    اصلاح طلبان کهگیلویه هم 2 کاندیدا خواهند داشت.یکی از آنها حتمن لاهوتی خواهد بود چون تایید شدن وی حتمی است.استاد دانشگاه و فردی میانه رو است.
    پس سه ضلع داریم بزرگواری حامیان احمدی نژاد/مژدهی پور حامیان لاریجانی/لاهوتی حامیان خاتمی و روحانی
    بقیه کاندیدها سیاهی لشکر هستن.

    • ناشناس گفت:

      یقینا اصولگرایان برنده میدان خواهند بود بخصوص در کهکیلویه این قانون کهگیلویه است بی تدبیری  و نابلدی سران اصلاحات ، اصلاحات را در کهکیلویه به قهقرابرده وهرگز راه نجاتی برایش وجودنخواهد داشت مگراینکه کلا این اصلاح طلب نماها کنار بکشند تا توانمندان و اندیشمندان این جناح بیایند به میدان . 

  15. ناشناس گفت:

    درود بر جنتی

  16. محمد گفت:

    یا زهرا

  17. ر گفت:

    به نظر بنه هیچ نمایندی مثل باقر نمی شود و اگر ایشان بیایند جهت نماینده گی همه همه گروهای استان به ایشان رای می دهند فقت ایشان نجات دهنده استان هست در چند سال گذشته و حالا چه شده جهت استان غیره دیگر نمایندها خاک بر بویراحمدی می فرستند پس مردان عمل کجاایند مرد جهادگر و رزمنده و جانباز و خانواده شهید جناب سید باقر موسوی

  18. دوران قديم يادش به خير گفت:

    سيد بيا كه ياد اون مردونگي ها و غيرت ها و كارهايي كه براي خدمت به مردم كردي هنوز زنده ست. 

  19. طوفانی گفت:

    یا ابافضل …. باقر اومد

  20. بابکان گفت:

    ایشا مردم بیراحمد تا ی ایخن من اتخابات نفر اول بوین بهلین بقیه هم رتبه ییارن

  21. رحيمي كاكان گفت:

    به نظر من گزينه اصلي اصلاح طلبان دكتر مند ني پور

  22. باقری گفت:

    اگرواردمیدان بشود دیگران عطایش رابه لقایش میبخشند

  23. رضا گفت:

    سید باقر در صحنه است و همه اصلاح طلبان از وی قاطعانه حمایت میکنند . بطور حتم وی برنده ی انتخابات است . اما به فرض چنانچه مورد کم مهری و کم لطفی قرار گیرد و از صافی عبور نکند در آن صورت هم با یک اجماع و حمایت صد در صدی وی از گزینه ی بعدی بازهم به یاری حق و مشارکت یک پارچه ی مردمی برنده انتخابات اصلاحات است.

  24. هدایت گنجه ای بویراحمدی گفت:

    سید باقر موسوی دارای ویژگیهایی است که در کمتر سیاستمداری در دنیا میتوان آنها را پیدا کرد
    1- موسوی شجاع و نترس است . او به کسی باج نمیدهد ، حرفهایش را صریح و بی پرده میگوید . از آینده نمی ترسد . از مقابله با فرصت طلبان و نان به نرخ روزخورها و نوکیسه ها واهمه ای ندارد . 2- موسوی دارای سلامت اقتصادی و مالی است . از این دنیا چیزی و اندوخته ای ندارد . با حداقل حقوق و امکانات زندگی میکند و امور روزمره خود را به انجام میرساند . موسوی در هیچ بنگاه اقتصادی و موسسه ای سهام ندارد . موسوی مصداق پاک ترین و سالم ترین مدیر در این نظام و کشور از لحاظ مالی است . 3- سید باقر موسوی سلامت اخلاقی دارد . از مسایل حاشیه ای به شدت پرهیز میکند . به فکر خوش گذرانی و عافیت طلبی و خوش نشینی نیست . 4- موسوی اهل تظاهر به دینداری نیست . در حالی که هم جانباز و هم برادر شهید و هم ایثارگر است اما ادعایی ندارد . هیچ پارک و مدرسه ای را به نام برادرش نامگذاری نکرده است . هیچ گاه نگفته و نخواسته که از نظام به خاطر خدماتش باج خواهی کند 5- موسوی دید نوستالوژیکی به انقلاب و افرادش دارد او عاشق نیروهای خدوم ، و پاسداران انقلاب و مجاهدان انقلاب است .موسوی هرگز اهل مماشات باا فرصت طلبان و نان به نرخ روزخورها نیست .6- سید باقر موسوی عقده تحقر بقیه شهرستانها را ندارد . او عاشق کهگیلویه و بویراحمد است . در سال 1379 و هنگام سفر سید محمد خاتمی رییس جمهور وقت به استان به خاطر محرومیت گچساران و فرزندان کهگیلویه سخنرانی به یاد ماندنی کرد در یک کلام ….. موسوی با همه سیاستمداران متفاوت است. …. مردی اسنت برای روزگارهای سخت

  25. محسن گفت:

    بیو طبیب درد لم

  26. ناشناس گفت:

    درودبرحاج زارع  عزیز ودوست داشتنی 

دیدگاه شما