چهارشنبه 10 آبان 1391 - 11:29

گچسارانی ها امسال چقدر صدقه داده اند؟

بویر نیوز– مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 620 میلیون و 934 هزار ریال کمک مردمی در قالب صدقه از صندوق‌های صدقات‌ در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

خبرگزاری فارس: 620 میلیون ریال صدقه در گچساران جمع‌آوری شد

امرالله فروزنده در گچساران اظهار کرد: کمک در راستای برطرف کردن مشکلات معیشتی محرومان و نیازمندان از اهداف اصلی راه‌اندازی کمیته امداد است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مالی مردم در قابل صندوق‌های صدقات ابراز داشت: صدقات جمع‌آوری شده صرف هزینه‌های درمانی، فرهنگی، عمرانی و کمک‌های موردی و افراد در راه مانده برای محرومان می‌شود.

* توزیع 13 هزار و 89 صندوق صدقه در گچساران

فروزنده با اشاره به استقبال مطلوب گچسارانی‌ها برای دریافت صندوق‌های صدقات کمیته امداد بیان داشت: در گچساران افزون بر 13 هزار و 89 صندوق صدقات توزیع شده که نقش مهمی در راستای درآمدزایی این نهاد برای کمک به نیازمندان و محرومان داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران تصریح کرد: همه سرفصل‌ها و کمک‌های مالی مردم به‌صورت جداگانه ثبت و ضبط مالی شده و در موارد تعیین ‌شده هزینه می‌شود.

فروزنده از خیران و مردم گچساران خواست تا همچون همیشه در برنامه‌های کمک به محرومان و نیازمندان جامعه مشارکت فعال داشته‌ باشند.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها برای درمان، مسکن، جهیزیه و اشتغال مددجویان هزینه می‌شود، یادآور شد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف حمایتی کمیته امداد ضمن ترویج و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه، برای حمایت از محرومان بسیار مهم، مؤثر و مورد تأکید است.

* توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از اولویت‌های کمیته امداد است

فروزنده عنوان داشت: مبالغ دریافتی از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) در همان محل مورد نظر پرداخت‌ کنندگان هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های مهم این نهاد حمایتی دانست و تأکید کرد: در برخورد با ارباب رجوع حرمت‌های والای انسانی باید حفظ شده و با ملاحظه و رعایت ارزش‌های اخلاقی با مراجعان رفتار شود.

فروزنده یکی از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) را ایجاد اعتماد و اتکا به نفس در مددجویان عنوان کرد و گفت: این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده‌های برنامه‌‌های مطلوبی را عملیاتی کرده است.

وی ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد را نقطه آغازی برای بهبود وضعیت مددجویان زیر پوشش حمایت این نهاد عنوان کرد.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15023
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما