چهارشنبه 10 آبان 1391 - 9:48

دلایل ناکامی تیم فوتبال شهرداری یاسوج

بویر نیوز – تیم فوتبال شهرداری یاسوج در طول دو فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با امکانات کم نتایج خوبی به ارمغان آورد که در فصل جاری با از دست دادن بازیکنان مطرح خود تا اندازه‌ای افت کرده است.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری یاسوج چوب توقعات بیش از اندازه را می‌خورد

 تیم فوتبال شهرداری یاسوج که تنها نماینده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ آزادگان است و امسال سومین سال حضور خود در این لیگ را تجربه می کند، متأسفانه در فصل جاری رقابت‌ها نتوانسته آن‌گونه که باید ظاهر شده و نتایج مناسبی بگیرد.

این تیم که در سال‌های قبل به خصوص در اولین سال حضور خود در لیگ آزادگان نتایج خوبی گرفته بود، امسال و تا پایان هفته هفتم رقابت‌ها در کسب نتایج لازم موفق نبوده و شاید اگر این روند ادامه داشته باشد، این تیم در ادامه فصل با مشکلات زیادی رو به رو شود.

نگاهی به عملکرد تیم شهرداری یاسوج تا پایان هفته هفتم نشان می‌دهد که این تیم فراز و نشیب زیادی داشته و در بازی‌های آخر این تیم افت محسوسی دیده می‌شود.

تیم شهرداری یاسوج که فصل جاری را با پیروزی در برابر تیم شهرداری بندرعباس آغاز کرد، در ادامه به جز هفته چهارم که در مقابل تیم استقلال صنعتی پیروز شده بود، نتوانست نتایج مناسبی کسب کند.

به نظر می رسد که شکست‌های تیم شهرداری یاسوج در بازی‌های خانگی و از دست دادن امتیازهای حساس و حیاتی و به دنبال آن روند نزولی این تیم در جدول رده‌بندی، مهم‌ترین نکته در عملکرد تیم شهرداری یاسوج تا پایان هفته هفتم است.

تیم شهرداری یاسوج در هفته اول موفق شد تیم شهرداری بندرعباس را در بندرعباس با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد. این تیم در بازی دوم و در استادیوم تختی خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم ایرانجوان بوشهر شد.

تیم شهرداری در مسابقه سوم خود در شیراز با نتیجه 2 بر 2 تیم برق شیراز را متوقف کرد و در ادامه و در هفته چهارم توانست با نتیجه 2 بر 1 بر تیم استقلال صنعتی غلبه کند.

تیم شهرداری در هفته پنجم در شلمچه مقابل تیم یادآوران این شهر با نتیجه بدون گل متوقف شد و در هفته ششم و در بازی خانگی خود مقابل تیم راهیان کرمانشاه با یک گل شکست خانگی دیگری در کارنامه خود ثبت کرد.

تیم شهرداری در بازی هفتم خود در تبریز در مقابل تیم شهرداری با یک گل مغلوب شد و در حال حاضر و تا پایان هفته هفتم این تیم با 2 برد، 2 مساوی و 3 باخت و با 8 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

نگاهی به بازی‌های تیم شهرداری یاسوج نشان می‌دهد که این تیم در بازی‌های خانگی خود به راحتی مغلوب حریفان شده و امتیازات حساسی را از دست داده، امتیازهایی که تیم شهرداری در پایان بازی‌ها حسرت آن را می‌خورد.

اینکه چرا تیم شهرداری یاسوج تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در جایگاه مناسبی از جدول قرار بگیرد، به حتم دلایل مختلفی دارد که یکی از دلایل آن سطح انتظارات از این تیم است.

بی‌شک اگر توقع و خواسته منطقی از این تیم داشته باشیم و با توجه به جمیع شرایط انتظارات خود را مطرح کنیم شاید به این باور برسیم که بضاعت تیم شهرداری همین است.

اما تیم فوتبال شهرداری ظرفیت‌هایی دارد که شاید در لیگ دسته اول فوتبال ایران تنها چهار یا پنج تیم دیگر داشته باشند که مهم‌تر از همه داشتن هوادار و تماشاگر پر شور است.

مشکل اساسی این تیم آن‌چه که اکنون از نزدیک مشاهده می‌شود مربوط به گل‌نزنی بوده و به وضوح می‌بینیم که تیم تمام کننده ندارد و در هر بازی چهار تا پنج موقعیت توسط بازیکنان این تیم به خصوص در خط حمله به هدر می‌رود.

اما آن‌چه که برای این استان و فوتبال دوستان آن مهم است، موفقیت تیم شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان بوده که می‌تواند به رشد فوتبال استان کمک کند.

تیم شهرداری یاسوج تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ آزادگان است و به طور یقین حمایت همه جانبه از آن موفقیت و صعود این تیم به لیگ برتر و به دنبال آن پیشرفت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را در سطح کشور به همراه دارد.

تیم شهرداری یاسوج برای برون رفت از این وضعیت نیاز به حمایت همه جانبه و بیشتری دارد و تنها با حمایت می‌توان این تیم را به شرایط خوب برگرداند.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15021
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیدآقا گفت:

    آقایان بخدا من چند ماه پیش گفتم این تیم دردی را برای این استان دوا نمی کنه اصلا” چه ضرورتی داره این همه پول آن هم پول کارگرای بدبخت را به یک مشت آدم (ویلا خسه )بدیم ونتیجه مورد دلخواه نگیریم به نظر من اگه از بچه های همین استان در تیم استفاده کنند بهتره چون مطمئنم با دل وجان بازی می کنند آقای شهردار لطفا”این تیم را رها کنید چه معنی داره این همه پول بی حساب را به آنها بدید ونتیجه هم نگیرید

دیدگاه شما