چهارشنبه 10 آبان 1391 - 1:06

برگزاری سومین جشنواره برفی در دنا

بویر نیوز– سرپرست معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین جشنواره برفی دنا با هدف معرفی جاذبه‌های زمستانی این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری سومین جشنواره برفی در دنا

 امید صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یاسوج، اظهار کرد: اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برگزاری سومین جشنواره برفی دنا با هدف معرفی جاذبه‌های زمستانی این استان می‌کند.

سرپرست معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب گفت: استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های غنی گردشگری در فصل‌های زمستان و بهار است.

صفایی افزود: برگزاری این جشنواره گردشگری از 12 تا 18 بهمن‌ماه امسال در پیست اسکی دنا، کاکان برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی به گردشگران، جذب گردشگر در این فصل و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از اهداف برگزاری سومین جشنواره ‌برفی دنا به شمار می‌رود.

سرپرست معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ساخت تندیس و مجسمه‌های برفی توسط گروه‌های آماتور و حرفه‌ای، مسابقه اسکی و … بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این جشنواره است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14995
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. درد دل گفت:

    حاج افتخاری کجایی که یادت به خیر
    کاش مدیر کل …… و نا توان اداره کل ورزش و جوانان استان یک بار سری به پیست اسکی دنا بزند یا لا اقل یک بار اسم هیئت اسکی استان رو در یکی از جلسه هاش ببرد
    جای بسی تالم و تاسف دارد که پتانسیلی چون پیست اسکی در این استان وجود دارد و همه مدیران از آن غافلند

  2. ت گفت:

    پیست دنا نه وکاکان

دیدگاه شما