شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 11:25

دستگيري عامل توزيع کننده شربت هاي مسموم در کهگيلويه و بويراحمد + عکس

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيري فردي که با توزيع شربت هاي مسموم از شهروندان سرقت مي کرد، خبر داد.

IMAGE635667606298213750

 

سردار “غلامعباس غلامزاده” در مصاحبه با پايگاه خبري پليس گفت: چندي پيش حدود 20 نفر از شهروندان در شهرهاي دهدشت، گچساران، چرام و ياسوج بر اثر مسموميت هاي مشابهي روانه بيمارستان شدند که برخي از آنها اموال شان نيز سرقت شده بود، بنابر اين، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس استان قرار گرفت.

غلامزاده بيان کرد: در اين راستا تيمي از مأموران پليس امنيت عمومي استان با بهره گيري از اظهارات مسموم شدگان و در تحقيقات خود پلاک خودروي فرد مضنون را شناسايي کردند.

 

وي گفت: پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد مالک آن سارقي سابقه دار است که در کهگيلويه و بويراحمد و شهرستان هاي همجوار پرونده هاي متعددي در اين زمينه دارد.

اين مسئول ارشد انتظامي استان عنوان کرد: با مشخص شدن هويت فرد مظنون طي تحقيقات پليسي محل تردد اين متهم در يکي از شهرستان هاي استان بوشهر شناسايي شد و اکيپي از مأموران پليس امنيت عمومي استان کهگيلويه و بويراحمد با اخذ نيابت قضائي براي دستگيري وي اعزام شدند.

غلامزاده گفت: مأموران سرانجام توانستند متهم را در حالي که قصد سوار کردن خانمي را داشت، دستگير و از خودروي او مقداري پودر کلونازپام و يک پاکت يک ليتري آب ميوه و چند عدد ليوان يک بار مصرف و 15 گرم ترياک کشف کنند.

وي تصريح کرد: فرد بازداشت شده در بازجويي ها علاوه بر اعتراف به مسموم کردن تعدادي از شهروندان در دهدشت، گچساران، چرام و ياسوج به سوار کردن زنان و سالمندان و تعارف شربت هاي مسموم و سپس سرقت از آنها نيز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد در پايان به شهروندان توصيه کرد: به هيچ وجه از افراد ناشناس چيزي قبول نکنند و از سوار شدن خودروهاي شخصي خودداري و از خودروهاي عمومي استفاده کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149782
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    از بویر نیوز عزیز برای پیگیریهای مستمرش تشکر میکنم و میخواستم این مورد رو هم پیگیری کنی که:دلیل و انگیزه این فرد چی بوده که چندین استان را به این شکل مورد رعب و وحشت و نگرانی قرار داده،همین که دستگیر شد تمام دیگه…. از طرف چه گروهی انگیزه و پشت پرده چی و چه کسانی هستند

    • پشت پرده خطرناکه نریا! گفت:

      انگیزش در متن خبر معلومه .افراد رو مسموم می کرده و با کاهش هوشیاری ازشون سرقت میکرده

  2. بابک گفت:

    باید در مرکز استان اعدام بشه تا درس عبرت برا باقی افراد سودجو باشه

  3. قلي گفت:

    ضمن تشكر ولي من متوجه (یک پاکت یک لیتری آب میوه ) يعني پاكت با ابميو نشدم.

  4. همشهري گفت:

    درود بر شما اشد مجازات از قوه قضايه خواستاريم تا ب يبندباري بيشتر نشود

  5. ناشناس گفت:

    بویر تشکر

  6. مرضیه گفت:

    خدا جانیسش کنه.

  7. ناشناس گفت:

    کاملا مشخصه که دروغ میگه اخه وسط پارک چطور میخواسته از افراد سرقت کنه٬اخه پول و طلای بچه ۲ساله و پیرزن و پیرمرد کجا بوده٬ماجرای درخت توت چی؟اونم پول و طلا داشت؟کاملا مشخصه که هدفشون اغتشاش و بر هم زدن نظم عمومی جامعه بوده.

  8. سید رضا گفت:

    ضمن تشکر از سردار عزیز  خداوند بر توفیقات ایشون ونیروهای خدوم امنیتی بیفزاید

  9. راگا سرور گفت:

    مطلب خوبی بود! ممنون

دیدگاه شما