شنبه 22 فروردین 1394 - 19:26

وام ازدواج برای زوج‌های دانشجوی دانشگاه آزاد

به گزارش  بویرنیوز، سعید کاردار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با پرداخت وام ازدواج به دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلات مناسبی را برای ازدواج دانشجویان این دانشگاه ارائه خواهد کرد.

وام ازدواج برای زوج‌های دانشجوی دانشگاه آزاد


وی حمایت از ازدواج دانشجویان را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: شش هزار از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون از وام ازدواج دانشجویی استفاده کرده‌اند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: سقف وام ازدواج دانشجویی تا قبل از ششم شهریورماه سال گذشته ۱۵ میلیون ریال بود که با دستور رئیس دانشگاه آزاد مبلغ این وام‌ها به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در صورت دانشجو بودن هر دو زوج، ۲۰ میلیون تومان وام ازدواج به دانشجویان پرداخت خواهد شد، اضافه کرد: پست بانک و صندوق مهر امام رضا(ع) از شهریورماه وام ازدواج دانشجویی را از اردیبهشت‌ماه امسال پرداخت خواهند کرد.

کاردار با بیان اینکه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات دانشجویی در کوتاه مدت نداریم، ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد در مجموع ۳۲۰ میلیارد تومان وام شهریه ای دریافت کردند./مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146472
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دانشگاه ازاد بیخودی شهریه اضاف نگیره و موقع امتحانات به بدهکارا گیر نده وام ازدواج پیشکشش

  2. ساراانصاری گفت:

    سلام.من برج 11ثبت نام کردم.اون موقع که دانشگاه با پست بانک قرارداد داشته.ولی خبری نشد.الان میرم پست بانک میگه به ما چه دیگه قرارداد نداره میرم صندوق مهر امام رضا میگن به ما چه باید صندوق ثبت نام میکردی.نمیشه هم از اول ثبت نام کنم.تکلیف من چیه؟

  3. مرتضی گفت:

    هیچ خبری نیست این وام دروغی بیش نبود . . . .

دیدگاه شما