شنبه 22 فروردین 1394 - 9:44

رقم قرارداد کريم باقري با پرسپوليس فاش شد

کريم باقري هافبک اسبق پرسپوليس و تيم ملي بعد از نشست دو ساعته با حسين هدايتي رسمابه عنوان دستيار برانکوايوانکوويچ انتخاب شد.
پس از انتخاب برانکو ايوانکوويچ به عنوان سرمربي جديدتيم فوتبال پرسپوليس گمانه زني هاي زيادي در خصوص دستيار ايراني مرد کروات انجام شد و حتي گفته شد از بين مهدي مهدوي کيا، علي کريمي و وحيد هاشميان يکي عنوان دستيار ايراني برانکو انتخاب خواهد شد.
اما وحيد هاشميان و مهدي مهدوي کيا از قبول اين مسئوليت سر باز زدند و علي کريمي نيز به دليل مشکلاتي که بين او و برانکو در زمان حضورش در تيم ملي وجود داشت نامش از فهرست نامزدهاي دستياري برانکو خط خورد.
با توجه به اين موضوع مديران پرسپوليس بعد از بررسي هاي زياد به اين نتيجه رسيدند که کريم باقري کاپيتان سال هاي نه چندان دور پرسپوليس با توجه به اينکه تجربه مربيگري در پرسپوليس را نيز دارد بهترين گزينه براي دستياري برانکو است.
از اين رو حسين هدايتي که گفته مي شود که در هيات مديره آينده پرسپوليس با توجه به خريد سهام باشگاه از سوي وي نقش محوري دارد شب گذشته ميزبان کريم باقري بود تا در اين خصوص با وي گفت و گو کند که دو طرف بعد از مذاکره 2 ساعته با هم به توافق رسيدند.
طبق توافق صورت گرفته مدت قرارداد باقري با پرسپوليس 14ماهه و به ارزش 250 ميليون تومان خواهد بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما