جمعه 14 فروردین 1394 - 20:13

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه جهت توسعه امامزادگان کهگیلویه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه جهت توسعه امامزادگان پرداخت می‌شود، گفت: بازپرداخت وام از محل وجوهات امامزاده به مرور زمان برداشت خواهد شد.
به گزارش بویر نیوز ، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در نخستین همایش امامزاده نورالدین(ع) که در بقعه متبرکه این امامزاده برگزار شده بود با اشاره به برنامه‌های اوقاف در ایام نوروز اظهار کرد: طرح آرامش بهاری به عنوان شاخص‌ترین برنامه‌ها در بقاع متبرکه از آغاز سال جدید در 25 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌های این حوزه در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر همین اساس با برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه برنامه‌های خوب فرهنگی به جامعه هدف انجام می‌شود.

جنتی‌پور با بیان اینکه روحانیون مستقر در خیمه‌های معرفت به مراجعه‌کنندگان مشاوره فرهنگی می‌دهند اجرای مسابقه، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، راه‌اندازی ایستگاه وقف و ایستگاه نقاشی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در خیمه‌های معرفت عنوان کرد.

1

2

3

این مسئول از امامزادگان به ظرفیت‌های معنوی گردشگری در سطح استان نام برد و گفت: میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند در کنار بقاع متبرکه سرمایه‌گذاری پایدار داشته باشد.

وی بقاع متبرکه را بهترین ظرفیت برای توسعه گردشگری مذهبی دانست و افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه از ظرفیت‌های عظیم معنوی برخوردار هستند که توجه ویژه را می‌طلبد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اعطای وام‌های قرض‌الحسنه کم بهره جهت توسعه امامزادگان خبر داد و تصریح کرد: بازپرداخت از محل وجوهات امامزاده به مروز زمان برداشت خواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145523
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما