چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 2:15

مدیران برتر کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید

معاون برنامه ریزی اظهار داشت: در دهمین نشست شورای برنامه ریزی 10 طرح مصوب در کارگروه زیربنایی پس از بحث و بررسی در شورای برنامه ریزی استان تصویب نهایی شد.

معاون برنامه ریزی استاندار گفت: چهار دستگاه آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی ، دانشگاه علوم پزشکی و اداره منابع طبیعی استان در جذب اعتبارات متفرقه عملکرد بهتری نسبت به سایر دستگاه ها داشته اند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسن نوروزی با بیان این مطلب در دهمین شورای برنامه ریزی استان، گفت: مطابق با ارزیابی صورت گرفته از میزان جذب اعتبارات ردیف های متفرقه و اعتبارات ملی مشترک ، عملکرد برخی از دستگاه ها مطلوب بوده ولی این چهار دستگاه در مجموع عملکرد بهتری داشته اند.

وی، با بیان اینکه هدف از ارزیابی تشویق دستگاه ها به گرفتن اعتبار بیشتر برای استان است، اظهار داشت: موضوع ارزیابی میزان موفقیت دستگاه ها در جذب اعتبارات ملی و متفرقه در سال 94 به صورت جدی تر پیگیری می شود.

نوروزی اظهار داشت: اعتباری به مبلغ دو میلیارد و 252 میلیون تومان از محل ماده 12 قانون بودجه با عنوان کمک های بلاعوض برای بازسازی 450 واحد مسکونی شهری و روستایی استان ابلاغ شده است .

وی ،افزود: این اعتبار در سطح استان به 50 واحد مسکونی شهری و 400 واحد مسکونی روستایی که در بلایای طبیعی دچار آسیب شده اند با نظر مدیریت بحران استان توزیع می شود.

معاون برنامه ریزی با بیان اینکه این تسهیلات بلاعوض هستند، گفت: این تسهیلات بدون سود هستند و به مناطقی که از محل حوادث طبیعی دچار آسیب شده اند تخصیص می یابد.

نوروزی، همچنین به تخصیص اعتباری از محل تکمیل و تجهیز پایگاه های چند منظوره مدیریت بحران یاد کرد و گفت: این اعتبار به مبلغ 500 میلیون تومان صرف تجهیز پایگاه های امدادی می شود.

تصویب 10 طرح کارگروه زیربنایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان

معاون برنامه ریزی اظهار داشت: در دهمین نشست شورای برنامه ریزی 10 طرح مصوب در کارگروه زیربنایی پس از بحث و بررسی در شورای برنامه ریزی استان تصویب نهایی شد.

نوروزی، افزود: این طرح ها با موضوع تعیین کاربری اراضی ملی برای راه اندازی طرح های اقتصادی و اشتغال زایی نظیر پرورش مرغ، پرورش شترمرغ و گاو شیری، راه اندازی اردوگاه تفریحی ، طرح پرورش ماهی بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=143704
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نام گفت:

    واقعا متاسفم .

  2. باشه گفت:

    بر چه اساسي .واقعن كه تو مخي هستي مدير برنامه ريزي استاندار

  3. محمد گفت:

    علوم پزشکی با مدیریت دکتر چمن حقش بود ولی بقیه را نمیدانم

  4. منصف گفت:

    واقعا باید به مدیریت دکتر گوهرگانی تبریک گفت

  5. دکتر م گفت:

    در اینکه در سال گذشته ریاست علوم پزشکی استان بهترین عملکرد را داشته و باعث آبروی مدیران دولت و دانشگاهیان استان شده افتخار می کنیم. خوشبختانه اینجا هم می بینیم معاون برنامه ریزی اعلام کرده که از بهترین ها بوده بسیار با سواد و با تجربه هستند  و در سطح ملی و استانی از بهترینها هستند. 

  6. هخامنش گفت:

    من در مورد ادارات ديگر نمي توانم اظهار نظر كنم و لي تا اونجايي كه از وضعيت سازمان جهاد كشاورزي اطلاع دارم وضعيت جور ديگري است كاركنان سازمان جهاد كشاورزي كمترين حقوق را نسبت به همه ادارات ديگر دريافت مي كنند اين را مي توان با مقايسه حكم حقوقي كاركنان اين سازمان با ديگر ادارات و سازمانها اثبات كرد و هيچگونه اقدامي از طرف رياست سازمان براي ارتقاء وضعيت رفاهي و حقوقي كارمندان صورت نگرفته است تعداد زيادي از پرسنل اين سازمان كه پس از سي سال تلاش و زحمت جهادي حدود بيش از 10 ماه است كه بازنشسته شده اند پاداش بازنشستگي خود را دريافت نكرده اند جناب رياست سازمان جهاد كشاورزي چه كاري براي اينها انجام داده است؟به نظر شما وقتي هيچ انگيزه اي براي كار نباشد و كارمندان با اين حقوق كم رغبتي براي انجام كار نداشته باشند چطور ممكن است سازمان جهاد كشاورزي در انجام امور محوله اين همه موفق باشد؟ اينها امار و ارقام دروغ و عاري از صداقت و درستي است

  7. تامین گفت:

    به خدا قسم همه اش صوری است من خودم کارمند یکی از دستگاههای دولتی هستم یک سال اول شدیم ان هم با هدیه ای که به متولیان ارزیابی عملکرد در استانداری دادیم

دیدگاه شما