سه شنبه 23 دی 1393 - 22:35

درخواست جالب مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از کارکنانش (+عکس)

یچ شخصی حق ندارد در ارتباط با گذشته و اتفاقاتی که رخ داده است به جز خوبی گفتن، سخن دیگری به زبان بیاورد

ظهر امروز نشستی صمیمی با حضور مدیرکل جدید سازمان بهزیستی و سایر معاونت ها و کارکنان این سازمان برگزار گردید.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی: در این جلسه سید علیرضا موسوی امجد، مدیرکل جدید سازمان بهزیستی اظهار داشت: قرار گرفتن من در این سمت جدید فقط به معنای بیشتر بودن وظایفم می باشد، یعنی من باید پاسخگوی هرآنچه که به سازمان بهزیستی مربوط می شود باشم و درواقع این سمت مسئولیتی است که باید تلاش کنم تا از عهده آن برآیم.

موسوی امجد افزود: باید همه ما دوباره پیمان ببندیم که کنار هم باشیم و همدلی و همکاری میان همه ما باید بیشتر شود. از طرفی نیز باور دارم که در استان ما همه خواهان این هستند که نظام جمهوری اسلامی پابرجا باشد چرا که همه ما به نحوی وابسته و مدیون این نظام مقدس هستیم.

موسوی امجد افزود: از امروز هیچ شخصی حق ندارد در ارتباط با گذشته و اتفاقاتی که رخ داده است به جز خوبی گفتن، سخن دیگری به زبان بیاورد چرا که گذشته تمام شده و آینده ما را ، زمان حال ما می سازد و اعتقاد به بحث های حاشیه ای ندارم. همه باید بدانند که این سازمان تخصصی بوده و دوست دارم با خیال راحت برای تقویت سازمان و کمک به جامعه هدفمان برنامه ریزی و اقداماتی صورت بگیرد بنابراین نباید وقتمان در سازمان صرف مسائل بیهوده گردد و آنچه که در این سازمان مهم می باشد، تخصص، توانمندی و عملکرد بوده و بنده هرکس را به اندازه ظرفیت و عملکرد هایش می سنجم.

موسوی امجد در پایان با اشاره به تعامل با دستگاههای مختلف در استان افزود: بیشترین برنامه ها را در سطوح مختلف برای سازمان در نظر دارم که نیازمند تعامل با سایر دستگاه هایی هستیم که به ظاهر ارتباطی با ما ندارند اما بخشی از مشکلات ما با تعامل و ارائه راهکار با این سازمان ها از میان برداشته می شود و در این زمینه نیازمند اطلاع رسانی هستیم که تلاش داریم با دعوت از اصحاب رسانه و رسانه ملی در زمینه آگاهی بخشی به مردم و مسئولین و نقشی که آنها در آفزایش و یا کاهش مشکلات بهزیستی ایفا می کنند نقش خوبی داشته باشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند گفت:

    حوزه توان بخشی رو یکی دومورد رو جابجا کن مخصوصا اون خانوم همیشه عصبانی رو

    • ناشناس گفت:

      اقای جمشیدی معاون توانبخشی بسیار فعال و با برنامه ودلسوز ما معلولین است وخدمات ایشان قابل تقدیر است نگران اینیم که ایشان بروند معاون پشتیبانی

  2. عادل گفت:

    احسنت بر آقای موسوی امجد. به آینده بهزیستی امیدوار شدیم. انشاءالله همیشه در کارتان توفیق داشته باشید و قاطع باشید.
    درووووود

  3. دردمند گفت:

    مسروریم که سخنی از جنس تخصص و تعهد با ادبیات بهزیستی شنیدیم در این سالهای اخیر ادبیات گفتاری و عملکردها حالت سنتی وباری به هر جهت داشت ،صاحب نظران و تحصیل کردگان علوم مرتبط بابهزیستی طرد و حذف و یا به دلیل نبود میدان خدمت فنی در گنج وسایه سکوت و رکود به امید روزهای خوش خدمت شفاف و صادق وبه دور از روی وریا وقیل ومقال های تو خالی دل بسته بودند .و سخنان دیروز مدیر جدید نویدبخش ارج وارزش نهادن به علم ودانش و تخصص بود وخوشبینی برای تعطیل شدن دکان ریا و تزیور وشعار ،…باشد که این سخنان بدون حب وبغض چهره ی حقیقت به خود بگیرد وبا تشریک مساعی مجمو عه به بار بنشیند واز میوه ی وصال ان هم مجموعه وهم جامعه هدف به ارامش و اسایش کامروا گردند………..

  4. کیان گفت:

    درود بر آقای موسوی امجد نشا اله موفق باشید

  5. بهزيستي گفت:

    درود بر استاد توانمند جناب آقاي موسوي امجد . بعد از مدتها به دور از جنجال و تنش حرفهاي تخصصي،كاربردي و سازنده شنيديم .اميدواريم كه با همكاري و همراهي همه كاركنان و مسئولين مربوطه ايشان در برنامه هاي خوب و سازنده اي كه دارند موفق و مؤيد باشند . انشاء الله

  6. محیرالعقول گفت:

    باسلام……………امیدوارم که موسوی امجد بتونه در سطح ملی و منطقه ای حرفی برا گفتن داشته باشه چون ایشون در سطح استانی قبلا خودشون رو نشون دادن و لیاقت و شایستگیشون ب درجه اثبات رسیده.موفق باشی سید

  7. معلول گفت:

    استاد به فکر معلول باش

  8. انتظار گفت:

    آقای موسوی امجد موفقیت شما آرزوی ماست. برای بهزیستی دهدشت فکر اساسی کنید…

  9. صادق گفت:

    با سلام. حرف های واقعا جالبی زده شد. کاملا تخصصی. ای کاش روزی برسد که در تمام ادارات ما بحث های حاشیه ای از میان برداشته شود و افراد فقط به فکر کار کردن باشند. آقای امجد از نیروهای خوب و کاریتان حتما استفاده کنید. امیدوارم شاهد تغییرات خوبی باشیم .
    فقط یادتان باشد که تعادل داشته باشید چرا که لازمه هر اقدام خوب و ماندگار رعالیت اصل تعادل است.
    موفق باشید

  10. نیاز گفت:

    هیچ کس به فکر معلولین نیست

  11. محمد گفت:

    احسنت بر زارعی و مدیر توانمندش…

  12. گچساران گفت:

    اقای زارعی درود بر شما

  13. تیرتاج گفت:

    تبریک به زارع

    • چشمه بلقیس گفت:

      درود بر تاجگردون که دنبال نیروهای تخصصی همچون خودش برای ترقی استان هستند.

  14. سید گفت:

    اکر قاسمی تقوی رحیمی موسوی امجد را همراهی کنند و ایشان از انها بخواهد که او را یاری کنند موفق خواهد شد چون کارکن و بدون حاشیه هستند

دیدگاه شما