سه شنبه 23 دی 1393 - 17:41

سخنان خادمی در همایش استاندار سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس استان

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، استاندار کهگيلويه و بويراحمد در مراسم افتتاح همايش سه روزه “استاندارد سازي و تعالي رفتار کارکنان پليس استان”، گفت: طبق کلام پيامبر اسلام (ص) امنيت و سلامت دو نعمت مخفي و بسيار ارزشمند هستند که امروزه دانشمندان علوم مختلف به اين مهم نيز اذعان و امنيت را جزو دومين دسته از نيازهاي ضروري بشريت مي دانند.

DSC_2232

دکتر”موسي خادمي” اظهار داشت: هر جامعه براي رشد و پيشرفت نيازمند وجود امنيت و آرامش مي باشد و يکي از شاخصه هاي مهم امنيت نيز مخفي بودن آن است و تنها زماني درک مي شود که دچار خدشه و ضربه اي شود.

خادمي ادامه داد: در رأس نهادهاي مسئول تأمين نظم، امنيت و آرامش در جامعه نيروي انتظامي قرار دارد و نظم و امنيت که امروز در کشور و همچنين در استان شاهد هستيم، مرهون تلاش هاي شبانه روزي پليس مي باشد و خوشبختانه استان کهگيلويه و بويراحمد نيز با تلاش هاي همه مأموران پليس جزو استان هاي امن به شمار مي رود.

استاندار کهگيلويه و بويراحمد، گفت: با تلاش هاي پليس نظم و امنيت خوبي حکم فرما شده و همين مهم موجبات تمرکز مسئولان بر رشد و توسعه استان را فراهم آورده است.

دکتر خادمي خاطر نشان کرد: هر سازماني علاوه بر جنبه هاي پشت صحنه خود، ظاهر و جلوه بيروني دارد که پليس هم از اين قاعده مستثني نيست، به همين جهت رفتار و برخورد کارکنان نيروي انتطامي نمود همه تلاش ها و زحمت هاي آنها را ارائه مي کند و اگر خداي ناکرده اين رفتار ها به خصوص در در برخورد با مردم به جا و مناسب نباشد يک مجموعه زير سؤال مي رود.

خادمي در پايان با اشاره به رفتار نهايي مأموران با مردم به عنوان انعکاسي از ارزش ها و خواسته هاي نيروي انتظامي، عنوان کرد: بايد بين قدرت و اقتدار تمايز قائل شد؛ چرا که قدرت از نفوذ در دل ها سرچشمه مي گيرد که بهترين فاکتور براي تحقق اقتدار رفتار آگاهانه و علمي در جامعه و با مردم مي باشد؛ به گونه اي که مردم با نگاه به اين رفتارها امنيت و آرامش را به خوبي لمس کنند.

 

 

**پایگاه خبری پلیس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135848
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما