سه شنبه 23 دی 1393 - 17:40

سردار غلامزاده: پليس با رفتار و عملکرد خود الگويي شايسته در خدمت گذاري

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد در آيين افتتاحيه همايش سه روزه “استاندارد سازي و تعالي رفتار کارکنان پليس استان”، با بيان اينکه پليس با رفتار خود الگوي شايسته اي در خدمت گذاری به نظام است، هدف از برگزاري اين قبيل همايش ها را افزايش آگاهي ها و خدمت گذاري بهتر و بيشتر و رضايت مندي حضرت حق و مردم شهيد پرور استان دانست.

DSC_2205

سردار”غلامعباس غلامزاده” اظهار داشت: پليس به عنوان نيرويي که خدمت به مردم را جزو افتخارات خود دارد و طبق فرمايشات رهبر کبير انقلاب مبني بر”انجام کارهاي علمي و روانشناختي براي ارتباط حساب شده و منطقي با افراد با توجه به خصوصياتي که دارند”، بايد هر روز نسبت به بهبود و تعالي رفتار و مراوده با مردم بکوشد.

غلامزاده بيان کرد: آموزش هاي پليس در سه حوزه عمده از قبيل خانواده، مجموعه نيروي انتظامي و تعامل با مردم تدوين و اجرايي مي شود که نهايتاً هدف همه آنها ارتباط سازنده و هدفمند با رعايت حقوق شهروندي در جامعه و تامين امنيت و آرامش توام با احترام براي مردم مي باشد.

DSC_2196

وي ضمن بيان “صداقت، بهنگام بودن و بي منت بودن ماموريت ها” به عنوان خواسته و انتظار رهبر معظم انقلاب از مجموعه پليس، گفت: ناجا بايد به با مد نظر قراردان اين اصول و همراه کردن آنها با رفتار منطقي و مناسب به عنوان چراغ راهنمايي در مسير خدمت رساني و تأمين امنيت و آرامش در جامعه بهره بگيرد.

DSC_2220

فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان وجود نيروهاي انقلابي و صادق و تلاشگر در فرماندهي انتظامي استان، خاطر نشان کرد: اين دست همايش ها بايد به گونه اي برنامه ريزي و سازماندهي شوند که همه کارکنان با رفتار اصولي و سنجيده خود الگويي شايسته براي نظام و انقلاب باشند.

 

 

**پایگاه خبری پلیس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135840
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما