چهارشنبه 17 دی 1393 - 19:24

رییس سازمان امداد و نجات استعفا داد

پیرحسین کولیوند، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر که از جمله کاندیداهای تصدی پست ریاست جمعیت هلال احمر بود، استعفا داد.

به گزارش تابناک، به فاصله چند ساعت از اعلام تصمیم رئیس جمهور در انتصاب ضیایی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان، خبر می‌رسد که کولیوند، رئیس سازمان امداد و نجات این جمعیت از سمت خود استعفا داده است.

بر اساس گزارش های رسیده، این استعفا روز گذشته در حالی رقم خورده که شورای عالی هلال احمر کشورمان برای انتخاب دو کاندیدای نهایی ریاست این جمعیت تشکیل جلسه داده و در نهایت موسوی و ضیایی را با نه و هشت رای، به عنوان افراد منتخب به رئیس جمهور معرفی کرد تا کولیوند که یکی دیگر از شش کاندیدای تصدی این پست بود، با شش رای به عنوان نفر سوم انتخاب شده و از ریاست این جمعیت باز بماند.

پس از این نشست، کولویوند استعفای خود را از سمتش تسلیم فرهادی کرده که وی نیز با موافقت با این استعفا، ناصر چرخساز، معاون عملیات سازمان امداد و نجات را به عنوان سرپرست این سازمان گمارده است.

این استعفا از این رو حائز اهمیت می‌شود که بدانیم در نهایت رئیس جمهور امروز ضیایی را به موسوی که عهده دار سمت دبیر کلی جمعیت بوده، ترجیح داده تا با انتخاب وی به عنوان رئیس جمعیت، احتمال رقم خوردن تغییرات گسترده در جمعیت هلال احمر و زیر مجموعه های آن محتمل باشد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد، جا دارد موشکافی شده و چرایی آن مورد بررسی قرار گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهمئی گفت:

    هلال احمر بعد از فرهادی سیاسی شده است .آه واویلا از این مملکت ؟!
    کدام تدبیر وکدام امید ؟!

دیدگاه شما