یکشنبه 16 مهر 1391 - 8:49

پیشرفت 15 درصدی جاده ارتباطی لنده ـ تراب ـ دهدشت

بویر نیوز– رئیس شورای اداری لنده با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در لنده گفت: پروژه جاده ارتباطی لنده، تراب به دهدشت 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبرگزاری فارس: پیشرفت 15 درصدی جاده ارتباطی لنده ـ تراب ـ دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی عصر امروز در جلسه شورای اداری لنده با اشاره به جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: 60 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌های امسال توسط کمیته امداد امام جمع‌آوری شده که با هماهنگی شهرستان در حال توزیع در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و یتیم است.

وی در ادامه با بیان این‌که از سال 88 تاکنون پروژه‌های مختلفی در بحث حوزه آبفای روستایی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیده، افزود: از آن جمله می‌توان به آب‌رسانی روستاهای قیام، آب گاوان، موگرمون، مال ملا و … اشاره کرد که با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال احداث و تعدادی هم به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس شورای اداری گفت: علاوه بر پروژه‌های آبفار، پروژه‌های دیگری در شهر لنده وجود دارد که از آن جمله می‌توان پروژه راه‌های ارتباطی و توسعه، تجهیز و ساخت مدارس اشاره کرد.

جمالی با اشاره به پروژه‌های ارتباطی لنده تصریح کرد: پروژه جاده ارتباطی لنده، تراب به دهدشت که همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی شده اکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بخشدار لنده با اشاره به افت فشار برق در لنده گفت: با نصب یک دستگاه اتوبوستر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال مشکل افت فشار برق در لنده برطرف شده است.

جمالی در ادامه یادآور شد: شهرک‌های سرآسیاب و فجر با توجه به نقشه‌های طرح جامع شهری در محدوده جدید شهرداری قرار گرفته که نیازمند خدمات‌رسانی و توجه جدی برای هماهنگ ساختن آن با ساختار شهری است.

بخشدار لنده با بیان این‌که کارهای بسیار مهم و اساسی در بخش لنده صورت گرفته است، افزود: هر چند کارهای انجام گرفته در حوزه‌های گوناگون به نوبه خود یک انقلاب است اما کافی نبوده و متولیان امر باید تلاش و کوشش خود را بیش از گذشته داشته باشند.

پیشرفت 90 درصدی ساخت مدارس لنده

سیدعیسی تقوی‌فرد در این جلسه با اشاره به پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش لنده گفت: احداث سالن ورزشی و مدارس شرق، مالشیخ، چهارراه عالی‌طیب و شهید رجایی از مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که در حال ساخت و تجهیز می‌باشند.

رئیس آموزش و پرورش لنده با اشاره به پیشرفت 90 درصدی مدرسه شرق لنده اذعان داشت: پیشرفت 90 درصدی ساخت مدارس شرق و غرب لنده کمک بزرگی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بوده که مسافت زیاد را طی می‌کردند.

تقوی با تبریک هفته نیروی انتظامی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی خواستار برقرای امنیت کامل در رفت و آمد دانش‌آموزان شد.

وی با بیان این‌که خوابگاه شبانه‌روزی واقع در شهرک فجر هنوز از نعمت گاز شهری برخوردار نیست، گفت: برخورداری این خوابگاه دانش‌آموزی از این نعمت الهی کمک فراوانی به استقرار دانش‌آموزان روستایی و یک نوبته شدن مدارس می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13477
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما