یکشنبه 16 مهر 1391 - 8:40

فوتبال گچساران اوضاع مساعدی ندارد

بویر نیوز– رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران وضعیت رشته فوتبال در این شهرستان را راضی‌کننده ندانست و گفت: روزگاری با سه دسته و تعداد زیاد تیم‌ها بازی‌ها برگزار می‌شد ولی اکنون تنها هفت تیم در دسته بزرگسالان ما شرکت دارند.

خبرگزاری فارس: فوتبال گچساران اوضاع مساعدی ندارد

اسماعیل پناهپوریدر گفتگو با فارس در گچساران مشکل اساسی ورزش فوتبال شهرستان را نبود اسپانسر دانست و افزود: نبود امکانات و اعتبار سبب شده که تیم‌های فوتبال شهرستان گچساران انگیزه لازم برای شرکت در مسابقات را نداشته باشند و روز به روز شاهد تعطیلی تیم‌های فوتبال در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: این مسئله برای شهری که علاقمندان زیادی در رشته فوتبال دارد، مناسب نیست و سبب دوری دوستداران فوتبال از این رشته ورزشی می‌شود.

پناهپوری یادآور شد: در گذشته سه لیگ فوتبال در سطح شهرستان داشتیم و تیم‌های زیادی در این لیگ‌ها شرکت می‌کردند اما متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر و کمبود اعتبار بیشتر تیم‌هایی که قدمت زیادی داشتند تعطیل و در حال حاضر شاهد این هستیم که فقط هفت تیم در مسابقات فوتبال شهرستان شرکت دارند.

این مسئول ورزش گچساران تصریح کرد: تیم‌های حال حاضر با هزینه‌های خود و با علاقه‌ای که به این رشته دارند در مسابقات شرکت می‌کنند و با همه سختی‌ها و دشواری‌ تیم‌داری در شهرستان، این تیم‌ها همچنان و با علاقه زیاد به فعالیت ادامه می‌دهند.

وی وضعیت رشته فوتبال در شهرستان را راضی‌کننده ندانست و ادامه داد: ادارات شهرستان می‌توانند در حل مشکلات فوتبال نقش زیادی را ایفا کنند و در صورتی که هر اداره‌ای یک تیم فوتبال داشته باشد و از آن حمایت جدی کند، می‌توانیم شاهد رونق و افزایش این رشته پرطرفدار در سطح شهرستان گچساران باشیم.

پناهپوری همچنین از آغاز ساخت 12 زمین روستایی فوتبال در روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: اعتبار اولیه هر یک از این زمین‌های فوتبال 500 میلیون ریال بوده و امیدواریم این زمین‌های فوتبال در دهه فجر سال جاری افتتاح شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13469
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما