شنبه 15 مهر 1391 - 0:28

هشداراستانداربه مسولان شهرستان بهمئی

بویر نیوز – استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز جمعه 14 مهرماه 1391 به صورت سرزده و چراغ خاموش از شهر لیکک و پروژه های نیمه تمام این شهرستان بازدید نمودند.

دراین سفر که تنها فرماندار و امام جمعه شهرستان به همراه دونفر از بخشداران عزل شده وی را همراهی می نمودندایشان ابتدا از جهادکشاورزی -ساختمان مجتمع اداری -طرح مسکن مهر و مصلی بالای تپه شهرستان دیدن نمودند و سپس با شرکت در نماز جمعه دربین نماز برای مردم به ایراد سخنرانی پرداختند.

استاندار خود و مردم را وامدارشهدا و انقلاب دانستند و از مردم خواستند تا درسال اقتصاد مقاومتی در هزینه های خود صرفه جویی و مصرف بهینه داشته باشند .

وی سپس در مورد عملکرد و شیوه کار خود ابراز داشتند: به مسولانی که در شهرستان نیستند ویا در بهبهان و یاسوج زندگی می کنند و در بهمئی مسولیت دارند تذکر می دهم قبل از آنکه نسبت به عزل آنان اقدام کنیم خودشان کناره گیری کنند زیرا زیبنده است مسولان نیز خود در میان مردم باشند و از آب و هوا و امکاناتی که مردم استفاده می کنند آنان نیز استفاده نمایند.

صابری ضمن تذکر به مدیران ادارات بیان داشتند: درصورتی به کلنگ زنی پروزه ای اقدام می گردد که آن اداره پروژه ای زمین مانده نداشته باشد و یا درآمد بالایی برای اجرای پروژه هاداشته باشد.

شهرستان بهمئی اخرین شهرستان استان است که استاندار پس از 31 روز حضور دراین استان توانست بصورت چراغ خاموش به ان سفر و از نزدیک با مشکلات آن آشنا شود.

منبع: آوای گرمسیر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ازبهمئی گفت:

    درودبراستاندار. ولی ایشان به وضعیت اسفناک گرانی ونانوایی ها وفاضلاب های شهرهیچ توجهی نکردند. به آقای استانداربگویید این وضعیت امان مارادربهمئی برید

دیدگاه شما