پنجشنبه 13 مهر 1391 - 19:07

ادعای سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج

بویرنیوز:

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: با همدلی همه عوامل فوتبال در استان تیم فوتبال استقلال صنعتی اهواز صدرنشین گروه دوم جام آزادگان را در یاسوج شکست می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: استقلال اهواز را شکست می‌دهیم

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بازی سختی در مقابل تیم فوتبال استقلال صنعتی اهواز در این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور داریم که تنها به کسب سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: در این بازی از همه توان هجومی خود استفاده می‌کنیم و سعی خواهیم کرد از همان ابتدا روی دروازه حریف فشار وارد کنیم هر چند که استقلال صنعتی روی ضد حمله‌ها در این فصل خودی نشان داده است.

غدیری ادامه داد: در بازی فردا با این تیم خوزستانی از توان هجومی خود نهایت استفاده را خواهیم کرد که برای موفقیت به حمایت ویژه هواداران تیم نیازمندیم.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور عنوان کرد: همه برای موفقیت تیم ما در استان با یکدیگر همدل هستند و برای موفقیت تیم می‌کوشند چرا که در صورت هرگونه شکست و ناکامی همه مورد بازخواست قرار می‌گیریم.

غدیری مسئولیت شکست تیم را تنها بر عهده سرمربی دانست و گفت: به اندازه چند برابر توان خود برای اعتلای فوتبال یاسوج و شهرداری تلاش خواهم کرد و با همین امکانات اندک ولی تعامل و همدلی خواهیم توانست کارهای بزرگی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با قدردانی از زحمات هیئت فوتبال و شهرداری و شورای شهر یاسوج تصریح کرد: مشکلات فراوانی پیش روی عوامل فوتبال در استان است و با همه کمبودهایی که وجود دارد عاشقانه در حال خدمت به جوانان استان هستند که بر همین اساس ما نیز باید جواب این خدمات بی‌مزد و منت آن‌ها را بدهیم.

غدیری با اشاره به برخی گفته‌ها که عده‌ای از بازیکنان در زمین مسابقه کم‌کاری می‌کنند، افزود: بازیکن کم‌کار ندارم چرا که هیچ بازیکنی دوست ندارد تیم نتیجه نگیرد و یا نیمکت‌نشین شده و در نهایت توبیخ و یا جریمه شود.

وی به بازی آقامحمدی هافبک این تیم نیز گریزی زد و گفت: این بازیکن در سطح اول فوتبال کشور بوده و ریتم این‌چنینی در بازی دارد و از ارکان تیم ما محسوب می‌شود که با تفکر فوتبال بازی می‌کند و نباید آن را به پای کم‌کاری یا مسامحه گذاشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13351
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما