دوشنبه 26 آبان 1393 - 14:25

افتتاحیه سالن ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز گچساران / عکس

با عنایات الهی و در سال فرهنگ ،اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی ریاست دانشگاه پیام نور استان، رییس مرکز گچساران ،مدیران محترم استان و هیات عامی ها دانشگاه پیام نور ، سالن ورزشی مرکز گچساران به در تاریخ 25/8/93 افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان،دکتر نجیب زاده گفت: خوشحالم که بخشی از بار وزارت ورزش را نهادهای دیگری مانند آموزش عالی، آموزش و پرورش، ارتش و… به دوش می‌کشند.
وی با عنوان اینکه فقط 10 درصد مردم به فعالیت های ورزشی می پردازند افزود: این میزان فعالیت نسل آینده را تهدید می کند و امید است با افزایش فضاهای ورزشی بتوانیم در دولت تدبیر و امید ، گام های مثبتی را در جهت تاکیدات مقام معظم رهبری و ارتقای سبک زندگی و تامین سلامت مردم برداریم.
دکتر نجیب زاده تاکید کرد : اساتید دانشگاه ها می توانند بهترین مشوق برای دانشجویان خود در زمینه افزایش فعالیت های ورزشی باشند . روحانیون نیز می توانند از مردم بخواهند که به امر ورزش اهتمام ویژه داشته باشند چرا که تنها راه حل مشکلات جسمانی و روانی مردم ، ورزش است .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نهضت در دانشگاه پیام نور تداوم یابد تا با تامین فضای ورزشی مناسب و در شان دانشجویان، کارکنان و اساتید بتوانیم شاهد حضور گسترده مردم در فعالیت های ورزشی باشیم.

piam پیامنور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128532
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ای شکر خدا به رضا و کورش دانشگاهی که اینا باشن فاتحه

دیدگاه شما