پنجشنبه 15 آبان 1393 - 10:57

آغاز گازرسانی به 22 روستای شهرستان بویراحمد (+تصاویر)

پایگاه اطلاع رسانی زارعی نوشت:

طرح گازرسانی به مجموعه روستاهای چنار با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

1 (11)

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی، این پروژه در دو فاز و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز به کار کرد که با افتتاح آن بیش از ۴۰۰ خانوار در ۲۲ روستای منطقه چنار از توابع بخش کبکیان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح این پروژه گفت: خدا را شکرگزارم که امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه مهم هستیم و دغدغه های اصلی ما خدمت رسانی شایسته به مردم است و از زمان پذیرش مسوولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکنون تلاش کرده ام بهترین خدمات به مناطق روستایی شهرستان های بویراحمد و دنا ارایه شود.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس با اشاره به برخی از مشخصات فنی این پروژه، تاکید کرد: در فاز نخست این طرح یک هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال فولادی و ۱۵ هزار متر شبکه گذاری پلی تیلن با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال انجام خواهد شد و انشالله با اجرای این پروژه حتی یک خانه در این منطقه بدون گاز نخواهد ماند.

وی افزود: مدت زمان اجرای فاز اول این پروژه شش ماه برآورد شده و جمعیت بهره بردار آن نیز ۳۲۰ نفر در قالب ۹۴ خانوار است و فاز دوم این طرح نیز شامل اجرای ۲۷ هزار متر شبکه گذاری پلی تیلن با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال خواهد بود.

غلام محمد زارعی با اشاره تلاش های شرکت گاز برای اجرای این پروژه  گفت: از سایر دستگاهها از جمله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن برای به ثمر نشستن این اقدامات باید تمام تلاش خود را بکار گیرند و نقش مهمی در این پروسه دارند و از مردم نیز خواهشمندیم همکاری لازم را بعمل آورند.

زارعی به درخواست ها و مشکلات اهالی این منطقه نیز اشاره کرد و عنوان داشت: با افزایش اعتبارات از محل ماده ۱۸۰ طرح ها و پروژه های بزرگی در مناطق مختلف در حال اجرا و یا در دست مطالعه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات انجام شده در این منطقه گفت: تمهیدات لازم برای سایر درخواست ها اندیشیده شده و اقداماتی نیز صورت گرفته است که در ادامه نیز به جد پیگیر موضوعات دیگر خواهیم بود.

در این آئین صیدالی مدیرعامل شرکت گاز نیز گفت: حاج زارعی برای شروع این پروژه تلاش بسیار زیادی انجام داد و خوشحالیم که این تلاش ها امروز به نتیجه رسید.

وحدانی فر امام جمعه چیتاب نیز در این مراسم گفت: همه مسئولان، بخصوص نماینده پرتلاش مردم بویراحمد و دنا تشکر می کنم و با افتتاح این پروژه مردم ولایت مدار این منطقه  فدرشناس این خدمات خواهند بود.

وحدانی فر با ارائه گزارش از مشکلات منطقه چنار، تهیه هیزم و تخریب مناطق جنگلی را یکی از مشکلات نبود گاز عنوان کرد و افزود: توجه به امر گردشگری در منطقه خوش آب و هوای چنار و تلاش برای به پایان رساندن ساختمان مسجد از دیگر نیازهای این منطقه است.

1 (1)

1 (2)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (9)

1 (10)

1 (12)

1 (13)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127062
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    چه بخشدار قوی دارند ادم حض میکنه.

  2. علی گفت:

    با سلام خدمت مهندس صیدالی،مهندس جان ضمن عرض خسته نباشی و خداقوت در راه رضای خدا یه فکری برای مجتمع توانبخشی معلولین روبروی زندان مرکزی یاسوج بکنید این مرکز نزدیک به دو ساله که اونجاست ولی از نفت برای گرمایش استفاده میکنندبخدا گاز کشی برای این 50 تا معلول ذهنی و بی سرپرست از نون شب هم واجب تره با توجه به سابقه مدیریتی و خیری که در شما وجود دارد انشالله مشکل این مرکز رو حل خواهید کرد. 

  3. امیر گفت:

    اقای صیدالی وظیفه شرکت گاز همانا گازرسانی به روستاهای محروم از گاز میباشد چون سوخت رسانی به این روستاها در فصل سرما هزینه های زیادی برای دولت دارد و یکی از اولویتهای دولت میباشد.شما نباید وظیفه شغلیتان را که بواسطه ان حقوق چند میلیونی دریافت میکنید بعنوان اهرمی برای تبلیغات نماینده خاصی قرار دهید .در پیشگاه خداوند بزرگ باید جوابگو باشید

  4. کبگیان گفت:

    جناب زارع تنها دهستان کبگیان که اتمام گاز ان در زمان هدایتخواه ماند و ان هم دستورش توسط خود ایشان گرفته شده بود همین دهستان چنار وموگر بود در همان زمان ا عتبارش از مرکز مشخص شده بود می گی نه اسناد ودستورات ملی اش موجود می باشد حا لا چرا درزمان شما ا اینقدر به تاخیر افتاده نمی دونم؟ شاید لقمه اماده ای بود برای انتخابات ولی

  5. شاکی گفت:

    با سلام خدمت نماینده محترم بویر احمد و دنا وهمچنین مدیر عامل محترم شرکت گاز استان تقاضا مندیم ملتمسانه که مشکل گاز روستای تنگ رواق شهرستان دنا را حل کنید با تشکر.

  6. آشنا گفت:

    بهتر بود آقای زارعی وفرماندار محترم از یکی ار خانوادهای شهدا ویا جانبازان دعوت میکردند برای کلنگ زنی نه از یک فرد ………………………با این کار همان تعداد اندک رای در منطقه را هم از دست دادید

  7. وحید گفت:

    مردم شریف و از جان گذشته و دلیر چنار این پروژه در سال 1500به بهره برداری میرسه زیاد نرید تو فکر

دیدگاه شما