شنبه 19 مهر 1393 - 13:26

خیلی حرفا دارم انشاالله مجبور نشوم که بگویم

به گزارش بویرنیوز، روز گذشته رسانه ها خبر از خارج شدن نام بختیار رحمانی و آرش افشین از لیست باشگاه فولاد به دلیل باطل شدن کارت پایان خدمت این دو بازیکن دادند و اینکه اسکوچیچ به دنبال جایگزین کردن دو بازیکن جدید به جای آنهاست.خیلی حرفا دارم انشاالله مجبور نشوم که بگویم

بختیار رحمانی واکنش تندی به این خبر نشان داده: «هزار بار گفتم اینم روش. من بازیکن فولاد هستم و هیچ جایی نرفتم و نمی روم. چون مشکلی ندارم و انشاءالله همه چیز درست می شود. اینها همش شایعه است.»

وی همچنین درباره اینکه این روزها کجاست و چه می کند، تصریح کرد: «از همه ممنونم. به زودی برمی گردم و بازی می کنم. ٣ ماه رفت. هر چند خودم زیاد ناراحت نیستم. به این استراحت نیاز داشتم. این که از فوتبال دور شدم درست ولی.»

رحمانی درباره شایعات به وجود آمده در ماه های اخیر نیز تاکید کرد: «خدا رو شکر توانستم هم دوستامو خوب بشناسم، هم استراحتی کرده باشم. چون همیشه آرزو داشتم بتوانم ١٠ روز پیشه خانواده ام باشم.»

وی در پایان اینگونه برای شایعه سازان خط و نشان کشید: «خیلی حرفا دارم برای گفتن انشاءالله که مجبور نشوم اینا رو بگم. در آخرم از خدا می خوام که فولاد همیشه سربلند باشه. و جا داره به بچه هایی که به تیم ملی دعوت شدن تبریک بگم.»/افکار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=123949
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما