چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 15:52

رونمایی از یک خبرگزاری جدید در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست خبرگزاری پانای کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرپرستی پانا در کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد جدید به دنبال توسعه اهداف آموزشی در این استان است.
خبرگزاری فارس: فعالیت سرپرستی پانا در کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد جدید

به گزارش بویرنیوز،  امیدعلی آرین‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین عامل پیشرفت در این استان محروم هستند، اظهار کرد: همه اصحاب رسانه و مطبوعات به دنبال توسعه استان هستند و رویکرد خبرنگاران در همه برهه‌ها کمک به مسئولان برای خروج از بن‌بست بوده است.

سرپرست جدید خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از عوامل مهم توسعه در هر استانی توسعه آموزش و پرورش است که در این راه رسانه‌ها و مطبوعات رسالت بزرگی بر عهده دارند.

این فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که آموزش و پرورش در سال‌های اخیر در استان از نظر توسعه کیفی و کمی قدم‌های بزرگی در دو عرصه تعلیم و تربیت برداشته است، افزود: اکنون بیش از هر زمان به تفکر و اندیشه رسانه‌ای برای عبور از محرومیت‌ها در استان به خصوص در عرصه تعلیم و تربیت نیاز داریم.

آرین‌مهر تصریح کرد: خبرگزاری پانا در این مسیر رسالت بزرگی بر دوش دارد و سعی ما در دوره جدید مدیریت این رسانه این است که با کمک سایر همکاران مطبوعاتی و البته حمایت‌های آموزش و پرورش استان گوشه‌ای از بار اطلاع‌رسانی استان را به دوش بکشیم.

وی با قدردانی از رویکرد مدیر آموزش و پرورش استان نسبت به رسانه‌ تصریح کرد: به دنبال بیان کمبودها و در فضایی منطقی و عقلایی هستیم تا به دور از هرگونه حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی با انتشار اخبار واقعی و شفاف کمکی به این حوزه کرده باشیم.

به گزارش بویرنیوز، علاقمندان می توانند برای مشاهده اخبار این خبرگزاری (اینجا) را کلیک کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116466
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما