چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 22:13

اجراي حكم شلاق در ملاء عام در لنده (+تصاویر)

حکم شلاق یک محکوم به اتهام « شركت در نزاع دست جمعي و ضرب و جرح ، اخلال در نظم و امنيت عمومي» در شهرستان لنده با حضور مردم اين شهرستان در ملاء‌ عام اجرا شد.

به گزارش  بویرنیوز به نقل از خبر لنده، با حکم دادگاه عمومي شهرستان لنده و تائيد دادگاه تجديد نظر استان كهگيلويه وبويراحمد، صبح دیروز حکم شلاق محکوم ‌علیه «و.ش» که به اتهامات « شركت در نزاع دست جمعي و ضرب و جرح ، اخلال در نظم و امنيت عمومي» به تحمل 70 ضربه شلاق محکوم شده بود، در ميدان انقلاب جلوي اداره ثبت احوال شهر لنده به مرحله اجرا درآمد.

بنا بر اعلام قاضی دادگاه عمومي شهر لنده اجرای حکم در محل اجرا حکم، این مجرم به دلیل « شركت در نزاع دست جمعي و ضرب و جرح ، اخلال در نظم عمومي» محاکمه و به 5 ماه حبس تعزيري و تحمل 70 ضربه شلاق در ملا عام محکوم شده بود. اجرای حکم پس از قرائت متن حکم صادره از سوی دادگاه عمومي شهرستان لنده در محل انجام شد.

در حاشيه اجراي اين حكم مردم نيز از نيروي انتظامي و دادگاه عمومي شهرستان لنده به واسطه صدور و اجراي احكام قضايي صميمانه تقدير و تشكر كرده و خواستار برخورد شديد دستگاه قضا با بر مخلان امنيت و آرامش مردم شده و حمايت خود را نيز اعلام داشتند.

1 2 3 4 5

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=115387
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    عالی بود

  2. هم استانی گفت:

    متاسفم که هنوز فکر می کنیم با تنبیه جسمی می شه افکار رو تغییر داد.
    از اینا باید در انجام کارهای سخت استفاده کرد. تا درس زندگی بگیرن. انسان ها مریض هم می شن دردهای وحشتناک می کشن بعد همه چیز یاد شون می ره

    • آرش گفت:

      دوست عزيز…
      خداوندي كه قانون شريعت رو وضع كرده ، از من و شما بهتر صلاح كارما رو مي دونه بعضي از افراد هستند كه با قربون صدقه رفتن درست نميشن و بايد تنبيه بشن…

  3. پریچهر گفت:

    متاسفم برای جامعه ای که با خورد کردن شخصیت انسانی خواستار اصلاح اموریه که خود مسبب اصلی همه تشنجات روحی و روانی مردم بوده، جز احساس شرم از حضور در چنین جامعه ای با خواندن این مطالب حس دیگه ای ندارم.
    نه تنها درسی از این برخوردها گرفته نمیشه بلکه چنین حرکاتی برای مردم عادی تر شده بیشتر مرتکب خواهند شد.

    • مهدی گفت:

      تو بیا منو بکش بعد جایزه هم بگیر ، آخه اگه با شخصیت انسانیت بخوان برخورد کنن واسه مردم عادی میشه.

  4. هم استانی گفت:

    اگه ایشون شخصیت داشتن که در نزاع دست جمعی و ضرب و جرح ، اخلال در نظم عمومی که باعث ازردگی همشریان میشد شرکت نمی کرد. همون بهتر که در جمع تنبیه بشه تا درس عبرتی باشه برای دیگران نیاز به دلسوزی نداره جامعه باید اصلاح بشه امکان داره این افراد شرور فردا پس فردا گریبان گیر و من و شما بشن (پریچهر خانم)

    • ناشناس گفت:

      ببخشید اشتباه منفی دادم 
      کاملا حرفت درسته ++++++

    • مانی گفت:

      اگر قرار بود تنبیه در ملا عام جامعه را اصلاح کند تا حالا جواب داده بود. علت این کار فرد مذکور چی بوده شاید هم بی کاری. مشکلات خانوادگی .جدایی پدر ومادر فقر.و…. دهها علت دیگر در این امر دخیل بوده با تنبیه در ملا عام همه مشکلات حل شد .

  5. جواد گفت:

    تشکر از نیروی انتظامی و دستگاه قضا

  6. اریا گفت:

    واقعا متاسفم

  7. علی گفت:

    من مناسفم برا اونایی که از این قضیه ناراحت و اظهار تاسف میکنند .بخدا هیچ دولت و نظامی به انداره دولت جمهوری اسلامی رفعت و گذشت نداشته است .این حرفها قدر نشناسی و بی انصافی است.خودتون قاضی کسی که شروره کسی که مخل نظم و انظبات اجتماعی است به نظر خودتون باید چکارش کنند بقول اون دوستمون باید دستش رو ببوسی و یه جایزه هم بهش بدی .بخدا این افراد مریضند .فقر و فرهنگ و ابن جور حرفا فقط بهانه است.خوب اون عده از این افراد که گاها از بچه سرمابه دارا و متنفذند چه مرگشونه .اونا مشکلشون چیه .خواهشا بر اساس احساس و تعصب کامنت نگذارید .تازه بعضی از دوستان دستورات صریح قران و اسلام را هم نقض میکنند .به مظر خودم که شاید هم نظر خوبی نباشه البته به ان اعتقاد دارم به قول معروف یه سر قضیه باید زور باشه .

  8. یاس صدای خاص گفت:

    سلام
    دولت اول برود مشکل کار جوانان را حل کند آنوقت اگر کسی خلاف کرد بیاورد شلاق بزند.
    مطمئن باشید زندانها خالی خواهد شد اگر شعار عدالت مسئولین عمل شود

  9. ناشناس گفت:

    حقشون باید درس عبرت بشود

دیدگاه شما