شنبه 11 مرداد 1393 - 21:42

گازرسانی منطقه راهمالی بویراحمد کلنگ‌زنی شد (+عکس)

با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، گازرسانی منطقه راهمالی بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری فارس: گازرسانی منطقه راهمالی بویراحمد کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و با حضور غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد، مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستانی از جمله کشاورزی و منابع طبیعی کلنگ گازرسانی روستای راهمالی با حضور گسترده اهالی این منطقه به زمین زده شد.

در این مراسم غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه اگر گازرسانی در چنین مناطقی انجام نشود در آینده دیگر هیچ‌گاه منابع طبیعی و درختان جنگلی حفظ نخواهند شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کاری من به عنوان نماینده مردم است که برای حفظ جنگل‌ها گازرسانی به مناطق روستایی را پی‌گیری کنم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم منطقه راهمالی علاوه بر گاز مشکلات دیگری نیز دارند که آن‌ها را به جد پی‌گیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از جمله این مشکلات می‌توان به آبرسانی این منطقه اشاره کرد که باید با همت مسئولان و مردم و پای کار آمدن پیمانکاران بومی و خیر این کار انجام شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای این کار یکی از پیمانکاران بومی و خیر منطقه پیشقدم شده تا موضوع آبرسانی راهمالی را با بودجه خود و تا هنگام تأمین اعتبار انجام دهد.

زاری در ادامه از قول خود برای ساختن مسجد این منطقه گفت و افزود: شخصا دو میلیون تومان برای ساخت این مسجد کنار می‌گذارم تا با کمک مسئولان و خیران این منطقه را صاحب مسجد کنیم.

تأمین روشنایی روستاهای منطقه و همچنین حذف نقاط حادثه‌خیز از دیگر قول‌هایی بود که نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مردم راهمالی داد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما